Myo-inositol

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mrs R.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkohan tästä myo-inositolista hyötyä, jos ei ole monirakkulaisia munasarjoja?
Minulla se lyhensi kiertoa useammalla päivällä. Minulla ei ole PCOS:aan viittaavia oireita eikä sellaista ole ultrassakaan näkynyt, mutta muista syistä epäsäännöllisehkö ja pitkä kierto, usein 35-39 päivää. Plussa tuli toisessa Donaferty-kierrossa, en tiedä olisiko tullut jo ekassa, kun en silloin testannut ovulaatiota ja se tuli tietysti aiemmin kuin omissa kierroissa normaalisti.

Onkohan tästä myo-inositolista hyötyä, jos ei ole monirakkulaisia munasarjoja?
Mulla ei oo todettu mitään koskaan ja on ultrattu kohtu ja munasarjat useasti kystan ja km jälkeen. Esikoisesta plussasin 1.5v yrittämisen ja parin km jälkeen luomusti. Toista kun alettiin yrittämään niin otin myo-inlsitolin tämän ketjun innoittama testiin yk3 kiertoon ja ovistestiin niin vahva plussa ja vielä kahtena päivänä ettei ikinä. Raskauduin siitä kierrosta onnistuneesti joten jos/kun kolmatta yritetään niin ostan näitä heti

Mulla on kans ollu nyt kaks kiertoa tää ravintolisä käytössä ja nyt on ekaa kertaa ikinä ollu tässä kierrossa tosi selkee ovisplussa. Mää käytän Donaferty nimistä valmistetta ja ainaki tuntuu et tästä ois ollu hyötyä

Mä otin inositolin käyttöön yk3:ssa kun olin lukenu hyviä kokemuksia, mullakaan ei kyllä pcos:ää. Selkeät ovisoireet ja raskauduin siinä kierrossa

Takaisin