Myo-inositol

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mrs R.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon mietiskellyt, että olisikohan tuosta oikeasti hyötyä munasolujen laatuun? Siis n. 3kk ajan syötynä?

Donafertyä ei oo tällä hetkellä myynnissä kovin monessa paikassa. :sad001 Mitä muuta olette käyttäneet? Joku jenkkituote suositteli 2-4g päiväannosta.
 
Jep, YA:n verkkomyynnissä näyttäisi olevan saatavilla. Inocapsia sekä Inofolic-pusseja löytyi muista verkkokaupoista. Laiskottaa lähteä käymään alueen kivijalka-apteekit läpi. :p
 
Haluaisin ottaa tän kans testiin mutta lähi yliopiston apteekissa ei näy olevan. Ehkä vois tilata sieltä nyt eka kertaa. Ei vissiin oo merkitystä missä vaiheessa kiertoa syö/aloittaa? Ajattelin oottaisko kuitenkin tämän kierron lopputuloksen ennen kuin tätä alkaa testaamaan :p
 
Onko kellään tietoa, onko Donaferty Premium laktoositonta? Näyttää sisältävän maitoproteiinia, mutta tarkemmin ei ole määritelty. Sain lääkäriltä näitä näytekappaleina pco-epäilyn jälkeen ja tänään otin ekan, huomasin tuon maitoproteiini-kohdan vasta äsken.. Oon siis laktoosi-intolerantikko.
 
Onko kellään tietoa, onko Donaferty Premium laktoositonta? Näyttää sisältävän maitoproteiinia, mutta tarkemmin ei ole määritelty. Sain lääkäriltä näitä näytekappaleina pco-epäilyn jälkeen ja tänään otin ekan, huomasin tuon maitoproteiini-kohdan vasta äsken.. Oon siis laktoosi-intolerantikko.
 

Liitteet

  • IMG_20201031_221123.jpg
    IMG_20201031_221123.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 171
Joo, tuon just huomasinkin. Joskus vain maitoproteiinista on pilkottu laktoosi pois, niin mietin että mitenhän tässä. Pitää kysyä apteekista.
 
Onko joku käyttänyt myprotein inositol-jauhetta.
Näyttäs olevan 500g pussi pari kymppiä. Siitä sais vähän reilumman annoksen.:)
 
Onko joku käyttänyt myprotein inositol-jauhetta.
Näyttäs olevan 500g pussi pari kymppiä. Siitä sais vähän reilumman annoksen.:)

Mulla tais just se jäädä kesken..en huomannut vaikutuksia..ja luin että myo-inositoli ois parempi kuin inositoli..o_O
 
Kiitos vastauksesta. Muistatko millä annoksella söit?

Sitä myprotein? Siinä tulee pieni lusikka mukana, en muista mikä oli suositus..enkä tainnut päivittäin muistaa ottaa, toisin kuin Donafertya tai inocapseja
 
Heippa, onko tämä ryhmä enää elossa? Luin viestit kaikki ja mulla on pcos ja haluaisin kovasti tietää lisää näistä lisäravinteista
 
Mä tuun kans tänne seurailee ketjua jospa tähän tulis lisää kokemuksia ko. tuotteesta.
Itse aloitin donafertyn käytön pari viikkoa sitten (27.9.2023).
Mulla on PCOS eikä kuukautisia juurikaan tule. Nuorin lapsi pian 1v ja yksi pitkittynyt vuotojakso ollut synnytyksen jälkeen, joka katkaistiin primoluteilla.
Meillä ei (vielä ainakaan) ole yritys käynnissä mutta halusin silti nähdä alkaako kierto pyöriä donafertyn ansiosta. Ylipainoakin löytyy bmi 31 joten tähänkin toivon suotuisia vaikutuksia ja jospa laihduttaminenkin helpottuis.
 
Hiljainen taitaa olla tämä ryhmä. Minulla käytössä inocaps, monirakkulaisuutta on todettu ja esikoinen hoitojen/letrozolien avulla saatu. Ylipainoakin on, kovaa tahtia yrittänyt pudotella painoa poiskin, nyt n 12 kiloa karisteltu.
Haaveissa uusi vauva ilman hoitoja eli kaipa kaikki vippaskonstit on sallittu?
 
Hiljainen taitaa olla tämä ryhmä. Minulla käytössä inocaps, monirakkulaisuutta on todettu ja esikoinen hoitojen/letrozolien avulla saatu. Ylipainoakin on, kovaa tahtia yrittänyt pudotella painoa poiskin, nyt n 12 kiloa karisteltu.
Haaveissa uusi vauva ilman hoitoja eli kaipa kaikki vippaskonstit on sallittu?
Kyllä ne vippaskonstit ja vaikka salaiset taiatkin ovat sinunkin tapauksessasi sallittu. Toivotaan sulle suotuisia plussatuulia ja onnistunutta "negatiivista" painonkehitystä. Mikä sulla BMI-tavoite?
 
Kyllä ne vippaskonstit ja vaikka salaiset taiatkin ovat sinunkin tapauksessasi sallittu. Toivotaan sulle suotuisia plussatuulia ja onnistunutta "negatiivista" painonkehitystä. Mikä sulla BMI-tavoite?
Tällä hetkellä normaalin ylärajalla eli 24-25 välillä. Pudotettavaa on vielä siis ainakin reilu 15 kiloa. Bmi tällä hetkellä siis jotain 32.

Kierukkaa ei ole vielä poistettu, aika siihen reilu viikon päästä. Ja kumma kyllä ettei ole tässä kierrossa pahemmin tiputellut, on siis kierukan aikaan enemmän tai vähemmän vuotanut, ja pahimmillaan jopa yli puolet kierrosta on yhtä vuotoa.
 
Tällä hetkellä normaalin ylärajalla eli 24-25 välillä. Pudotettavaa on vielä siis ainakin reilu 15 kiloa. Bmi tällä hetkellä siis jotain 32.

Kierukkaa ei ole vielä poistettu, aika siihen reilu viikon päästä. Ja kumma kyllä ettei ole tässä kierrossa pahemmin tiputellut, on siis kierukan aikaan enemmän tai vähemmän vuotanut, ja pahimmillaan jopa yli puolet kierrosta on yhtä vuotoa.
Hyvällä mallilla sulla tuo tiputys on, siitä kertoo se 12 karistettua. Joko oot aloittanut foolihappo tankkauksen ja tarkistuttanut ferritiiniarvon?
Niagara-vuotoa ei oo mullakaan ikävä. Kierukka ainakin mulla sitä myös entisestään lisäsi, vaikka pitäisi olla toisinpäin. Onneksi imetys on sitä nyt selvästi hillinnyt.
 
Hyvällä mallilla sulla tuo tiputys on, siitä kertoo se 12 karistettua. Joko oot aloittanut foolihappo tankkauksen ja tarkistuttanut ferritiiniarvon?
Niagara-vuotoa ei oo mullakaan ikävä. Kierukka ainakin mulla sitä myös entisestään lisäsi, vaikka pitäisi olla toisinpäin. Onneksi imetys on sitä nyt selvästi hillinnyt.
Ferritiini on joku aika sit tarkistettu juuri näiden tiputteluiden takia, eikä oo siis ikinä ollut huono mitä on seurattu (48 ollut siis kun tarkistettu viimeksi, ennen lapsettomuushoitoja oli 97, raskauden aikana oli 75) Foolihappoa on noissa inocapseissa eli sitä saan sen kautta. Pääosin syön ketogeenisesti/vhh-ruokavaliota eli on melko rautapitoinen ruokavalio eli sieltä saa rautaakin. Toki voisin kierukan poiston yhteydessä kysyä onko ferritiini mittaus mahdollinen..

Kierrot on ollu kierukankin aikaan pääosin 30-35 päivää, joskus satunnainen yksi 21 päivän kierto ja yksi melkein 50 päivän kierto on ollu tässä.

Ja luomuraskaus on siis mahdollinen, ennen esikoista on siis tullut yksi km yli 10 vuotta sitten ja -20 tuli kkm joka todettu vasta 12 viikolla (sikiön koko 8+, oli todettu jo sykkeetkin ennen kun oli mennyt kesken.)
 
Muokattu viimeksi:
Ferritiini on joku aika sit tarkistettu juuri näiden tiputteluiden takia, eikä oo siis ikinä ollut huono mitä on seurattu (48 ollut siis kun tarkistettu viimeksi, ennen lapsettomuushoitoja oli 97, raskauden aikana oli 75) Foolihappoa on noissa inocapseissa eli sitä saan sen kautta. Pääosin syön ketogeenisesti/vhh-ruokavaliota eli on melko rautapitoinen ruokavalio eli sieltä saa rautaakin. Toki voisin kierukan poiston yhteydessä kysyä onko ferritiini mittaus mahdollinen..

Kierrot on ollu kierukankin aikaan pääosin 30-35 päivää, joskus satunnainen yksi 21 päivän kierto ja yksi melkein 50 päivän kierto on ollu tässä.
Näköjään tuollainen dieetti oikeasti toimii. Ehkäpä kokeilen sitä itsekin imetyksen lopettamisen jälkeen, niin saa nuo muutamat synnytyksen jälkeiset lusäkilot pois ..
Eihän toi 48 mikään erityisen hyvä ole, joten kannattaa se varmaan jossain vaiheessa tarkistuttaa. Onneksi se ei edes yksityisellä labrassa paljon maksa, ja niihin hän ei tartte lääkärin lähetettä.
 
Takaisin
Top