Myo-inositol

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Mrs R., 10 maalis 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Ei ehkä inositolin kannalta, mutta muuten vaikuttaa hyvin kiinnostavalta tuotteelta. Onkohan foolihappo tuossa folaattimuodossa (elimistön helpompi hyödyntää). Pitää googlailla jossain välissä.
  2. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

En ole muuten tässä kierrossa jaksanut syödä inositolia enkä paljon mitään muitakaan apuaineita, koska olin hieman sairaana. Saa nähdä onko tämä kierto erilainen. Ovulaatio saattoi olla viime lauantaina, jos sitä nyt edes oli, en jaksanut myöskään tikuttaa ovista.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Käytättekö te 2pussia vai 1 pussia jostain täältä foorumilta luin että joku käytti 1pussia kun foolihappoa erikseen otti.
  4. Rauha80 Tuttu foorumilla

Mä otan aamuin illoin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Mami91 Ihastunut foorumiin

Mää otin nyt kuitenkin testiin. Voihan tohon päälle ottaa sit tota aitoo tavaraa. Mutta siis onko väliä kumpaa se on tota donafertya vai sitä pelkää inositolia?
  6. MiuMau79 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Tuolla jo aiemmin joku kyseli mutten löytänyt vastausta. Eli kysynpä minäkin onko jollakulla tietoa voiko näitä valmisteita käyttää imettäessä?
  7. Rauha80 Tuttu foorumilla

Voi käyttää.
  8. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Täällä aloitettu donaferty eilen.. Olisi kiva kuulla jos jollain ois tuoreita kokemuksia miten on sen kanssa mennyt :)
  9. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Myo-inositolista on muuten ilmestynyt uusi tuote, mutta siinä on vähemmän vaikuttavaa ainetta.

10. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Tuotteen kuva joutui hukkaan:

11. Jesbe Rakastunut foorumiin

Mulla on jauhemainen seidivid plussa käytössä. Jotta avustausi clomeja ja teroja. Esim alkion kiinnittyminen helpottuu tuolla mm
  12. Rauha80 Tuttu foorumilla

Inoman on tarkoitettu miehille, siksi hieman erilainen koostumus.
  13. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Nyt vasta tajuan, "Inoman" - "I-no-man"? Onpa huonosti valittu nimi tuotteella?
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  14. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Tällä hetkellä ei näköjään saa Donafertyä mistään jostain syystä :-( Ainakin verkkokaupoista se on loppu.

Tällainen uusi tuote on tullut markkinoille:

Tuon A-vitamiinin takia en voi itse käyttää tuota juuri nyt.

Oletteko muuten muut jatkaneet tuotteen käyttöä vielä plussattuanne? Minä en ole uskaltanut lopettaa, pelkään että raskauden jatkuminen on jotenkin kiinni tuosta inositolista. Tai että radi iskee helpommin jos lopetan.
  15. Hirvi Ihastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019

Ei saa vissiin myöskään Inofolicia :-( Taitaa olla pakkovieroitus edessä, pelotti tai ei :-(
  16. Rintta Tuttu foorumilla

Mä käytin niin kauan ku pakkausta riitti, oisko ollut ehkä viikolle 6 tjn.
  17. Motto78 Ihastunut foorumiin Tammiäidit 2020

Tilasin just Inocapsia nettiapteekista, samaa tavaraa kapselimuodossa. Kaikki muut oli loppu joka paikasta...
  18. Turkooosi Peruskäyttäjä

Meillä yritystä takana puolitoista vuotta, diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Oon nyt tähän kiertoon ottanut käyttöön inocapsit ja maca-kapselit, toiveet on (liian) korkealla!
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  19. DeeDee Tuttu foorumilla

Mulla on nyt kaapit täynnä Inofolicia, toivottavasti kierto lyhenee!
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  20. salainensydän Ihastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Hei, mulla ois tarpeettomana yksi avaamaton 60 pussin pakkaus Inofolicia + 14 pussia avatusta pakkauksesta. Jos joku tarvitsee, niin laita yv, sopuhintaan voisin myydä pois :) Päiväys 5/2019, että vielä kerkeää pois käyttää!

Attached Files:

Jaa tämä sivu