Myo-inositol

Mä löysin yhen apteekin alelaarista Inofolicia - 50%, toivottavasti ei oo poistumassa kokonaan markkinoilta :eek:
Oho :eek: niin varmaa ainakin siinä apteekissa poistuva tuote sitten. Otitko?
Aika outoa jos poistuu Suomen markkinoilta, eikö kysyntää ole vai onko ilmennyt jotain ettei ole tutkittu tarpeeksi vai..? En kyllä ymmärrä
 
Oho :eek: niin varmaa ainakin siinä apteekissa poistuva tuote sitten. Otitko?
Aika outoa jos poistuu Suomen markkinoilta, eikö kysyntää ole vai onko ilmennyt jotain ettei ole tutkittu tarpeeksi vai..? En kyllä ymmärrä
Joo, ehkä täytyy käydä hamstraamassa vielä toinenki paketti, jos on vielä jäljellä :)
 
En tiedä saako täällä kaupata, mutta mulla olis avattu pkt Inofolicia, jos jotain kiinnostaa :) Oma vatsa ei kestä..
 
Saa kaupata, kunhan ei ole kaupallista. :) Eli juuri tuollaisia mitä itse ei tarvi saa myydä pois, mutta ei saa valmistaa jotain ja myydä niitä.
 
Hei!
Kerronpa minäkin kokemukseni Donafertystä.
Käytin sitä reilun puoli vuotta.Jätin tuotteen pois tammikuun lopulla kun tuli hoitotauko.

Alkuun ajattelin tuotteen olevan tosi hyvä. Loppukierron tiputteluvuoto väheni ja sain selkeät ovulaatiolimat.
Ovulaationi aikaistui olemaan kp10-11 ja näin myös kierto lyheni n.25 päivään. Ikävä kyllä tuotteesta huolimatta tiputteluvuoto tuli myöhemmin taas samanlaisena takaisin.

Olimme Icsi hoidossa alku vuodesta ja silloin punktio oli kp10.Tämä hoito ei tuonut tulosta, yksi blasto saatiin yhdeksästä kypsästä munasolusta. Lääkärin mielestä olisi seuraavaksi hyvä saada pidempi stimulaatio aika eli ovulaatio myöhemmin? Olikohan alkiot viime hoidoissa huonoja koska kypsyivät liian nopeasti? Ei tietenkään voi tietää mikä meni vikaan.

En ole käyttänyt Donafertyä nyt kahteen kiertoon. Sain tänään ovulaatio plussan tikkuun kp13.

Voisikohan Donafertystä olla haittaa sellaiselle jolla muutenkin lyhyt kierto? Viime kiertoni pidentyi päivällä (26) Saa nähdä olisiko tämäkin kierto 26-27 päiväinen.
 
Minulla meni raskaus kesken joten palaan taas käyttämään tätä tuotetta.

Ebaysta en uskalla tämäntyyppisiä tuotteita tilata, joten tilasin saksalaisesta nettiapteeksista vastaavaa tuotetta yhden paketin. Jos lääkäriltä tulee lupa yrittää uutta raskautta niin tilaan sitten useamman paketin lisää. Hinta postikuluineen samaa luokkaa kuin Suomessa.
 
Minulla meni raskaus kesken joten palaan taas käyttämään tätä tuotetta.

Ebaysta en uskalla tämäntyyppisiä tuotteita tilata, joten tilasin saksalaisesta nettiapteeksista vastaavaa tuotetta yhden paketin. Jos lääkäriltä tulee lupa yrittää uutta raskautta niin tilaan sitten useamman paketin lisää. Hinta postikuluineen samaa luokkaa kuin Suomessa.

Olen pahoillani keskenmenosta! :sad001 Jos haluat Inofolicia, niin minulla on lähes käyttämätön paketti myynnissä.
 
Minulla meni raskaus kesken joten palaan taas käyttämään tätä tuotetta.

Ebaysta en uskalla tämäntyyppisiä tuotteita tilata, joten tilasin saksalaisesta nettiapteeksista vastaavaa tuotetta yhden paketin. Jos lääkäriltä tulee lupa yrittää uutta raskautta niin tilaan sitten useamman paketin lisää. Hinta postikuluineen samaa luokkaa kuin Suomessa.

Oon tosi pahoillani Hirvi! :Heartred
 
Tulin lukemaan kokemuksia myo-inositolista, ajattelin ottaa käyttöön boostaamaan ovista ja hyvien solujen rakennusaineeksi.

Onko kenelläkään tietoa kauanko tätä pitäisi ottaa että vaikutukset alkaa tuntumaan? Ubikinonia ilmeisesti pitäisi tankata pari-kolme kuukautta.
 
Tulin lukemaan kokemuksia myo-inositolista, ajattelin ottaa käyttöön boostaamaan ovista ja hyvien solujen rakennusaineeksi.

Onko kenelläkään tietoa kauanko tätä pitäisi ottaa että vaikutukset alkaa tuntumaan? Ubikinonia ilmeisesti pitäisi tankata pari-kolme kuukautta.
3-4kk
 
Mistä ootte tilannu/ostanu tätä Donafertyä kun jokaisesta verkkoapteekista ainakin tilapäisesti loppunut. Buu.
 
Mistä ootte tilannu/ostanu tätä Donafertyä kun jokaisesta verkkoapteekista ainakin tilapäisesti loppunut. Buu.

Kaikista apteekeista loppu. Mistään ei ole enää löytynyt viikkoihin. Minä en ole viitsinyt nähdä vaivaa tilailla mistään muualta. Lopetin sitten vaan tuotteen nauttimisen. Mielenkiinnolla jään odottelemaan, palaako kysta- tuntemukset jotka on loistaneet poissaolollaan koko sen ajan kun olen Donafertyä käyttänyt. Harmittaa toki jos palaavat, ja sitten joudun kyllä harkitsemaan muualta tilaamista.
 
Mulla ollut nyt yhden kierron käytössä, katoin et melkeen seuraavanki viel pärjää näil. Oliks jollain näitä toimettomana lojumassa?:)
 
Luin keskustelun läpi. Itselle täysin uusi aine, joka toisaalta kiinnostaa, toisaalta olen hyvin optimistinen, että raskaudun juuri tästä kierrosta... :rolleyes: Mutta jään siis seurailemaan. Ulkomailta tuskin tulee tilattua, mutta jos Suomesta saa ja täti vielä saapuu, niin voisin kokeillakin.
 
Takaisin
Top