Mä juttelin just yhden tutun äidin kanssa, jolle oli ekalla kerralla ultrassa sanottu, että "Ei voi sanoo varmaks mut ehkä poika", seuraavalla kerralla "Ei voi sanoo varmaks mutta ehkä tyttö" ja sitten vasta loppuraskaudessa kun jouduttiin ultraamaan useita kertoja, niin varmistui että poika on tulossa ja poika sieltä sitten tuli. Olen koittanut itseänikin lohduttaa, että ehkä kestän sen ettei meidän vauva ole suostunut vilauttelemaan jalkoväliään, kun ei ne lupaukset sataprosenttisia kuitenkaan ole :D Mutta toivotaan että teillä on osuneet lupaukset oikeaan! :)
Meillä on ennestään tyttö, ja hänestäkin odotusaikana oltiin varmoja (ei siis ultrien perusteella vaan oman vaiston) että olisi poika, ja tälläkin kertaa kaikki on sanoneet että nyt odotan varmasti poikaa, niin olen aika varma että poika sieltä on tulossa, kun ultrissakin on vehkeitään niin hartaasti piilotellut :P Siispä olen ostellut paljon turkoosia, vihreää, tummanruskeaa jne "poikamaisempia" värejä neutraalien valkoisten ja harmaiden kaveriksi, vaunutkin on siniset. Ja ainoastaan pojannimiä on mietitty :D