Muut vauvakamat

Catjus, kiitti kurkunpalavinkistä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos Gefilus vinkeistä. Olen itse nauttinut Gefilus maitohappobakteeritabletteja koko raskauden ajan, ja päässyt aikalailla mahavaivoitta. Helppo siis luottaa hyväksihavaittuun merkkiin vauvankin kanssa, eli taitaa tämänkin mamman tassu tarttua tuohon gefilus + d -puteliin seuraavalla apteekkireissulla. Lisäksi ihan hyvä idea noita suppoja ostaa ensiavuksi kotiin, onhan aikuisillakin omat lääkkeensä varmuuden vuoksi olemassa.

Itkuhälyttimen ostin kaverilta vitosella, ni ei tarvinnut kahta kertaa miettiä tarviinko sitä varmasti vai en. :grin Kaksikerroksinen asunto meilläkin, ja tarkoitus säiden salliessa nukuttaa myös terassilla.
 
Onko kukaan tilannut tuota babybox.fi ? mitä tuo paketti pitää sisällään? Kannattaako tilata?
 
Mä tilasin, mutta unohdin tänää käydä hakemassa sen. Pitää maanantaina käydä kun on kaupunkiin asiaa :p
 
Tuleeks siitä ilmotus kun on saapunut liikkeeseen? Tilasin melkeen heti ku plussasin vaan ei siitä oo tullu mitään sähköpostiin ja kun uudestaan yritin tilata niin tuli vaan teksti, että on jo tilattu. Eikö niiden pitäisi ilmoittaa kun voi noutaa?? :eek:
 
Mä hain jo kesällä, eikä siitä tullut muistaakseni mitään erillistä ilmoitusta että on noudettavissa. Se lappu piti vaan printata mukaan. Niitä bokseja oli isot kasat siellä liikkeessä, ja myyjä kysyi heti multa kun näki paperin kädessäni, että tulitko babyboxia noutamaan. :grin
 
Siis sähköpostiin tuli tilauksen jälkeen sellainen vahvistus joka pitää tulostaa mukaan kun menee boksia noutamaan.
 
En tiiä saako ilman sitä, siinä vahvistuksessa oli jokin koodi tai jotain. Kannattaa varmaan lähettää s-postia ja sanoa että vahvistus on hävinnyt, ettei tuu turha reissu liikkeeseen.
 
Huutelen tuolta helmikuisista,mulla oli se koodi hukassa,kun mielestäni en sitä saannu ja laitoin pampersille asiasta sähköpostia nii laittoivat uuden koodin tilalle :) Sieltä löyty body,sukat,ruokalappu,rätti ja vaippoja
 
Muokattu viimeksi:
Juurikin tuo tiadan kuvaama sisältö löytyi, tosin body oli lyhythihainen. Mut ehkä ne vaihtaa sen sesongin mukaan, pitkähihainen olis tietty parempi talvivauvalla.
 
Mä avasin puhelimesta sähköpostin ja näytin sen koodin siinä kassalla, ei tarvinnut olla tulostettuna mitään lappua. Ja niitä on tosiaan siellä valmiina.
 
Henkkareilla sain minä ihan :) ku ottivat vaan nimen ylös ettei montaa käy hakemassa:)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt alkaisi oleen vauvaa varten kaikki hankittuna. Tänään tuli postissa tilaamani kova vaunukoppa meidän sisarusrattaisiin. Harmitti kun esikoisella ja kuopuksella hyvin palvelleista yhdistelmävaunuista on hajonnut kasaus mekanismi. Niitä ei saa, ilman puolen tunnin tappelua, auton perään, eli ei voi ottaa mukaan mihinkään. Löysin onnekseni tori.fi:stä lähes uuden veroisen vaunukopan meidän sisarusrattaisiin ja vielä lähes 1/3 hintaan uuteen verrattuna :)

Tuttipullojen pesu ja kunnon tarkistus olisi vielä edessä, sitten taitaa olla kaikki valmiina. Tervetuloa vauva! :) (paitsi ettei vielä sovi, muutama homma vielä tekemättä, jotka ei varsinaisesti liity vauvaan mut saatava alta pois :D)
 
Ostin tällasen bodyn vauvalle kastejuhlaa varten, sitten kun kastetoimitus on ohi ja mekko otetaan pois. Pitäis vielä jostain löytää vaikka tummat sammarit ja ehkä joku neuleliivi kaveriksi. :)
image.jpg
 
KappAhlista :) 62 cm oli pienin koko mitä oli, mutta eiköhän se mene sitten parin kk:n ikäisenä.
 
Takaisin
Top