murinaketju

Regina.. Ootko koklannut kunnon tuuletusta vaatteille?

Tuo on kyllä harmillisen ärsyttävää XD
Se toppapuku, minkä ostin, niin seki hais ja haisee vieläkin iiiihan vähän just jollekin pesuaineelle. Mä tuuletin sitä yön yli ja autto kyllä tosi paljon.

Toivottavasti saat hajun pois :)
 
Voi blaueblumme oliskin pakkasta! :sad001 Ei oo varmaan ollut pakkasta kuukauteen täällä Hyvinkäällä! :sad001 Tai jos on kuukauden sisään ollutkin, niin ei oo kyllä tainnut edes kokonaista päivää olla...

Oon nyt pessyt niitä 60-asteessa, ihan 90 en uskalla... esipesulla ja lisähuuhtelulla. Kuivausrumpu on ollut yleensä hyvä poistamaan hajuja, saa nähä miten käy... Tuntuu että koko kylppäri lemuaa kun sielä on n. neljä banaanilaatikollista vaatetta ja kestovaippaa! Pitää viedä sieltä pois ne puhtaat pyykit, että erottaa onko haju lähtenyt vai ei!
 
Just kävin kattomassa mitä kuivausrumpu sanoo... Kyllä niissä noin vielä vähän kosteina oli ainakin tuoksua vielä, mutta ei enää niin häiritsevästi. Jospa ne sillä tuuletuksella sitten. :)
 
Ei vittu, saatana!!! Se todella jatkaa tätä!!! Tulee taas tunnin päästä. Menee vittu nyt todella HERMO!!!!!!!!!!

MURRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GRRRRRRRR
 
jos ei katoa hajut, niin kuulemma kun laittaa pikkasen etikkaa huuhteluaineluukkuun, niin poistaa tehokkaasti hajut ja vaatteet ei kuitenkaan ala haista etikalta. Lisäksi etikka kuulemma pehmittää vaatteita :)
 
Ah! Ihanaa, että te tajuatte mun tuskan tän asian kanssa! :Heartred Kiitos mmaljo! Toi otetaankin heti seuraavaan koneelliseen testattavaksi!
 
Mulla kesti hetki tajuta, jotta mitä tuo Minipallo oikee riehuu, mutta kolmannella lukukerralla aukes. Vähänkö pitkät piuhat! Mutta Jaksuja siis Minipallolle!!
 
Pikkunöösa. Hahahahahahahaaaaa, joo oisin ehkä voinut laittaa siihen pienen lisäyksen aiheesta. XD
 
Mä en tajunnu ja pohdin sitä tääl edellee :DD Ehkä mä kestän tän :D
 
Tää närästys!! Ei tunnu enää mikää auttava siihe. Onneks ei oo enää pitkä matka laskettuun ni jos tän viel sinnittelis ja sit siit pääsis eroo!
 
Blaueblumme Onpahan taas soppa! :sad001 Kyllä se kela osaa noita byrokratian rattaita pyörittää vallan taitavasti! :sad001 Itsekin olen saanut kaikenmoisten virastojen kanssa tapella välillä ihan liikaa, mutta tuo kuulostaa jo aika pahalta munkin korviin! :sad001 Koeta jaksella sielä! :)
 
Tunnistan kyllä tuon lannistumisen tunteen. Itsellä välillä tulee ihan huono omatunto, kun ei osaa iloita mukamas tarpeeksi. :O Vaikka en kyllä tunne mitenkään siis olevani masentunut tai mitään, välillä vaan tuntuu, että on vaan aika paljon kestettävänä, eikä tämä hormonien kuohunta yhtään helpota asiaa. :P
 
Takaisin
Top