murinaketju

panda

Näppärä viestien naputtelija
Helmikuunmammat 2014
Meiltä tuntuu puuttuvan täältä tälläinen ketju, missä voi rauhassa purkaa kaikki turhautumisensa ja ärsyyntymisensä ties mihin. Eli pienet ja suuret ärsytyksenaiheet kehiin vaan, jos tuntuu että sille on tarvetta.:wink

:angryfire:schocked028:smiley-angry016:angry7
 
Ihanaa! :D Kiitos tästä ketjusta!

Mua vituttaa ihan uskomattomasti mun tukka! Jatkot ei pysy päässä, kiitos hormoneiden, niin millään! Nyt sitten näytän ihan idiootilta tän tukan kanssa, vaikka just oli huolto. :sad001 Pakko varmaan luopua näistä! Ja muutenhan se ei välttämättä kirpaisisi niin paljon, mutta ostin vuosihuoltokortin näille maaliskuussa, joten rahaa menee nyt sitten hukkaan, jos en näitä päässä pidä! Mutta kun nämä on ihan kamalat, kun ei vaan pysy päässä. :sad001
 
Niin, ja tietysti lisäkkeet lähtee niin, että jättää sen kiinnitysteipin tonne omaan tukkaan kiinni tahmaamaan. :smiley-angry016
 
Mäkin murisen nyt tänne vähän.. Tämä raskaus on kyllä ollut ihan uskomattoman hankala verrattuna edelliseen. Alkuraskauden ajan olin hillittömän väsynyt ja älyttömän pahalla päällä kokoajan, enkä oikein meinannut saada mitään aikaseksi.. Kun ne vaivat helpotti ja kuvittelin että nyt on se mukava vaihe, alkoi kipeät supistelut ja mahakivut.. Ei pystynyt taaskaan tekeen mitään.. Ja pinna tuntuu olevan kokoajan uskomattoman lyhyt. Kun supistelut helpotti, ja uskoin pärjääväni loppuajan töissä, tuli flunssa, poskiontelotulehduksen kera ja nyt sitten tuli tuo kamala päänsärky ja ahdistava, painostava tunne ylävatsassa.. Pää on niin kipeä, että panadol ei tee mitään.. Yön vietin sairaalassa. Lääkäri ku ei keksinyt vikaa, niin päätti syyttää mun tosi huonoa oloa poskiontelotulehduksesta johtuvaksi.. No antibiootit loppu eilen. Ja olen niin miljoona poskiontelotulehdusta sairastanut, että tiedän koska se vaivaa ja aiheuttaa päänsärkyä. Koitin sitä sairaalassakin jankata, mutta ei, kyllä se sitä nyt kuitenkin vaan on. No vihdoin kun löysivät lääkkeen (eka sain panadolia, voltarenia pistoksena ja vähän lisää panadolia ja jotain muuta), niin lähettivät kotiin.. Kun otan tuota lääkettä, tulee olo niin kamalaksi että en pysty tekeen mitään, olo kuin kännissä, ihan sekaisin ja loppujen lopuksi en voi muuta kuin nukkua, että se huono olo katoaa. Päänsärkyä se vie vähäksi aikaa pois, mutta jos se vie muuten mut ihan toimintakyvyttömäksi, niin onko järkeä?!
Ja tosiaan sairaalaan menin kun olo samanlainen kuin ekassa raskaudessa kun alkoi raskausmyrkytys.. Siellä tuli olo, että melkein välillä halusivat syyttää mua luulosairaaksi, kun eivät muuta keksineet..
Tämä raskaus ollut niin vaikea, että tuntuu niinkuin ilo tästä vauvasta ja odotuksesta on jäänyt kokonaan pois :/
Maanantaina onneksi neuvola, jos tämä pääkipu jatkuu samanlaisena vieläkin, vaadin jotain uutta apua.. Ei tästä elämästä näinkään tule mitään, vaikka toki hyvä kun ei ole sitä raskausmyrkytystä ja vauva voi hyvin.. Joskus voimat ei vaan meinaa enää riittää näihin vastoinkäymisiin..
Olipa kiva purkaa hyvällä omallatunnolla kaikki paha mieli tähän :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Reginaveritas: jos sul pidennyksistä jää teipit ja hiukset tippuu niistä, niin ei ole kyl nyt raskauden syytä.

Tällöin ensisijaisesti koko teippi tippuis, niinkuin myös jatkotkin. Olepa kampaajaa yhteydessä ja pyydä laittaa uudestaan. Voi olla et on tehnyt huollon huonosti, tai teippi ja jatkot eivät sovi yhteen tms.

:)




Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Hyvä palsta!

Pistettääs omatki murinat tänne (nauratta jo valmiix, kun toi murinasana on jostain syystä nyt ihan hirveen hauska. Varman six kun mietin pistäväni tohon lattialle massuni kanssa nelikontin, otan kiukkuisen katseen ja alan hakuu ja murisee) hihihihiiiiii.

- En saa seksiä
- oon ollu vitun kipee
- kaikki sairaspäivärahat mene ihanan yellin maksuun, eikä saada mistää tukiakaan, eikä ole rahaa elämiseen
- ukko ei voi v****u siivota
- tarttisin huollon hiuksilleni

No onnex kaikki muu (toiv.) on väliaikaista, paitsi sexi
Ukko on pihdannu koko viis vuotta. Ei mikää ihme et paikat on vähä löydänä. Sattana!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Minipallo: Epäiltiin ensin tota ehdottamaasi vaihtoehtoa, ja vaihdettiin ensin teipit ja sitten teipit ja itse lisäkkeet ja vielä kerran teipit. Hius on vaan muuttunut ihan käsituntuvasti liukkaammaksi nyt raskauden aikana, ja ravoittuukin herkemmin kuin ennen. :) Mutta pääsin onneksi jo yli tästä. :D
 
Mutta jos teipit jää sun päähän.. Hmm.. Oletteko koklannu sinettejä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
(Hirvee trauma jäi, kun kerran annoin erään harjoittelijan tehdä itselleni sineteillä pidennykset. :sad001 )
 
Pitäis korjata joo, moinen trauma, mutta nyt en ole vielä valmis, vaikka siitä on jo viisi vuotta! Kirjaimellisesti sinetit jouduttiin leikkaamaan irti verta tihkuvan päänahan takia! Ja siinä meni se silloinen hiusten kasvatus. :sad001 Olen vielä hiusten suhteen tosi tarkka ja turhamainen. Myönnän, että itkin, vaikka se onkin lapsellista, mutta kipu oli ihossa kova ja tukka näytti kamalalta. :sad001

Pitikö täällä murista? Naapuri ei pidä isoa amstaffiaan kurissa ja alkaa jo kohta pelottamaan mitä sen kanssa vielä käy! :mad: Koira sinänsä on kiltti, mutta täysin kouluttamaton ja tulee hyppimään meidän pihalle ja myös tota meidän koira-aitausta vasten, niin että kohta se on rikki! Meillä varsinkin toinen koira todella reviiritietoinen, joten tappelu tulee varmasti, jos se naapurin koira tänne aidatulle alueelle pääsee! Ja semmoiselle meidän karvavauvat häviää alta aika yksikön! Ja mitä hemmettiä minä siihen pääsen tekemään, jos koirat rupeaa tappelemaan?! Yksinkö pitäisi mahan kanssa mennä kolmea koiraa erottamaan?! Tommoista isoa lihaksikasta koiraa en varmaan saisi millään omien koirien kimpusta pois millään tavalla turvallisesti. Lisäksi suututtaa se, että tämä on maa- ja metsätalousaluetta ja lähellä on kanaloita, hevosia ja lampaita. Kiva varmaan niiden omistajille, jos sielä vieras koira pyörii! Lisäksi lähellä on monta lapsiperheen kotia, eikä kukaan niistäkään taloista varmaan halua vierasta koiraa pihalleen. Koira kun on innokas hyppimään ihmisiä vasten. Mitä jos hyppää jotain lasta vasten? Eikö ne omistajat ollenkaan ajattele kuinka paljon vieras koira, varsinkin tuommoinen vahva rotu, voi pelottaa! Ja mikä tahansa koira saattaa olla vaaraksi jos ei ole omistajaa lähellä hallitsemassa. Todella vastuutonta! Tai mitä jos se koira jää auton alle?

Koiralla ei ole edes pantaa kaulassa, enkä ole ollenkaan varma, kuka sen omistaa. (täällä asutaan aika harvassa, enkä tunne ketään naapureista nimeltä tai naamalta, erakkoja kun miehen kanssa ollaan :D ) Ei siis ole edes keinoa lähteä puhumaan ko. koiran omistajan kanssa. :sad001
 
ReginaVeritas: Hui, mitä koiria! On kyllä törkeää, jos ei pidetä kiinni tai ole edes mitään aitausta.

Mun ongelmat ei oo kovin suuria ja niihin ei paljon voi itse vaikuttaa. Mä inhoan tätä marraskuuta: sadetta, sadetta, sadetta!!! Pimeäkin vielä menee, mutta tuo märkä keli ja kura alkaa kyllästyttää. Pakkasta ja lunta siis toivon, kiitos :)
 
Regina. Meidän niiiiiin pitäis mähä. Olisi mukava saada korjattua sun paha trauma. Ihan järkyttävää, että noin voi edes käydä.itsellä päässä tällä hetkellä parisataa sinettiä päässä.

Morrisonis olis hyvä syödä salaatti ja vaik joku jälkkäri.

Jos haluat päästä traumasta yli, niin voisin tietää yhden kikan :)

Olen ollut alalla n. 10v ja minulla oli myös oma kampaamo. Olen saanut sinettipidennyskoulutuksen aikoinaan stage11:sta, jossa työskeltelee simpyn kouluttajia. Eli Suomen huippukermaa :)

Mulla oli kunnon vitutuspäivä tänään.
Aamulla nukuin ruhtinaallisesti kahteentoista, kun viime yönä taas närästi ja oli sellainen tuskainen olo.
Meidän tyttöpä oli sitten ajankulukseen piirrellyt punaisella tussilla sohvaamme!!! Nyt asia jo naurattaa, mut mun naamakin tais olla punainen-kiiukusta, tuolloin.
Puhelin ei toimi, kun vaihdoin Dna:lta saunalahteen ja puhelin on edelleen lukittuna dna operaattorille! Iha pikkasen ottaa pattiin, kun pitäis hoidella asioita jne. Sit painuin sinne dna:lle, niin sanoivat että voi mennä viikkokin! Aaaaargh!
Ja mun pitäis soittaa hyvinkäälle ja saada sielt easkauteen liittyviä papereit, jotta saisimme vakuutuksen vauvalle. Prkle!
Ja oon taas ollu iha sattanan kipee, eikä ukkokaan oo siivonnu, jotenison vitutusaallon voimalla sain edes vähän siivottua ja tehtyä ruokaa ja pestyä pyykkiä, vaihdettua lakanat jne.
Joo-o.. No huomen uudet kujeet....huoh!



Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Miten ne voi sun puhelin noin pitkään pitää suljettuna? :O :mad: Mulla oli kesällä joku (kesäkäsi?) sulkenut mun liittymän 'maksamattoman laskun takia'. Olin maksanut laskun päivän myöhässä ja viikko sen jälkeen suljettiin liittymä 'maksamattoman laskun vuoksi'. Hieman otti päähän sitä asiaa selvittää! Mutta myönsivät sitten, että moka oli tapahtunut heidän päässään...

Mistä meinaatte ottaa vakuutuksen?

Mua vituttaa kun ei ole vieläkään kuulunut mitään Pohjolalta vakuutuksesta! Kuitenkin jo kolme viikkoa sitten jo pyysin tarjousta!
 
ReginaVeritas: ne lähettää ensix dnan liikkeeltä jollekin pomolle purkupyynnön, jokablähettää sen edelleen kaliforniaan... Että näin.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Vakuutuksista. Meillä on ollut Fenniassa esikoisen ja on toiminut tosi hyvin. Omavastuu on ollu 42€/käynti. Rahat tulleet suoraan tilille


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla supistelee taas ihan koko ajan, eikä helpota ollenkaan.. Ahistaa!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Kolmevuotias tyttäremme alkoi hakkumaan minua vielä kyrväksi,,!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top