murinaketju

Dangel: Kotilepoa... Siinä rajalla, että olisin saanut ihan pre-eklampsia diagnoosin. Ihan liikaa supistuksia tulee ja ne pitää saada pois, verenpaine jos nousee enää yhtään pitää mennä sairaalaan. Proteiinia oli pissassa samanverran kun viimeksi. Sain luvan poistua kotoa, jos menen suoraan autolla kotoa vaan toiseen paikkaan istumaan. Ja uimahallissa saan käydä kellumassa (selän takia, koska jos vaan istun ja makaan, menee selkä vaan huonompaan kuntoon). Mutta nämäkin saan tehdä vaan, jos olo ei ole huono ja ehdottomasti pitää heti lopettaa kaikki mikä saa supistelemaan tai tuntuu että verenpaine nousee. Kohdunkaula oli lyhentynyt kahdenviikon takaiseen. Hipsulla kaikki hyvin, potkii hienosti ja kasvaa hyvin käyrillä.
 
No onneksi hipsu voi hyvin! Mä itse olen tässä todennut että lepo on se mikä tehoaa, eli ei muuta kuin vaan kovasti reginaveritas lepoa nyt, vaikka onkin tylsää :/ tsemppiä kovasti ja toivotaan, että paineet pysyy matalana!!
 
Meillä esikoinen TAAS kipeä!! Mua ottaa päähän kun itse en pärjää/enkä saa olla sen kanssa kaksin koko päivää, niin mies joutuu taas jäämään kotiin :sad001 eikö nämä sairaudet ja vaivat taas riittäisi hetkeksi?!? Itsellä Äitiyspolikontrollikin aamulla, niin en pysty edes aamua oleen pojan kanssa kaksin ja viedä korvatarkastukseen ja sen jälkeen mummulaan..
 
Tää on nyt ihan pikkupikku juttu, mutta mun on nyt päästävä jonnekin sanomaan, että anopin neulomassa unipussissa riitelee värit pahasti! Asia ei ole todellakaan niin iso, että jäisi unipussi käyttämättä, tai että sitä missään ääneen sanoisin, mutta en todellakaan ymmärrä miten anoppi meni semmoiset värit yhdistämään!
 
Voi nyt sanonko mikä!!!! :'(

Minulla kun on synnynnäisiä hormonitoiminnan häiriöitä ja siitä johtuen aika voimakas karvankasvu (mikä on aika arka asia jo valmiiksi!), niin eilen sitten bongasin suorassa viivassa navalta häpykummulle kasvamassa pitkiä mustia karvoja, jotka on kyllä ihan uusia!
 
Voi regina, onneksi voi lohduttautua sillä, että ne voivat johtua vain raskaudesta ja lähteä sen jälkeen pois! Mullakin jo luonnostaan tummat karvat tummentuneet entisestään.. :schocked028 Mutta ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni en ole jaksanut stressailla, vaan säärikarvatkin saa rehottaa rauhassa. :grin
 
Panda No kyllähän siihen keinot keksitään, millä ne lähtee pois! :D Mutta kyllä vähän syö tommoinen... Että ihan apinaksi tässä pitää muuttua...
 
Reginaveritas, mulla kasvoi sellaisia muutama ensimmäisessä raskaudessa jo, eikä riittänyt pelkkä maha, vaan pari tuli rintaankin :D ajattelin, että tästä se apinan elämä alkoi :D raskauden jälkeen leikkasin ne pois, eikä ne tulleet takaisin.. Paitsi nyt on muutama niiden serkku ilmaantunut mahalle :D
 
Apinoita oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki, apinoita oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki!
Siinää ja miinäää, siiinää ja mi-inäää.. XD

Tulipa vaa mieleen ...hihhihihihiiiiiii
 
Tiedättekö... inhoan sitä, kun ihmiset alkaa vähättelemään toisten vaivoja. Puhuin tuossa yhden jo melkein 20 vuotta sitten nuorimmaisensakin synnyttäneen sukulaisen kanssa ja kun totesin 'tuntuu vaan, että tässä on kaikenklaista vaivaa ollut' ja sain vaan kuulla 'no odotas kun on enää viikko laskettuun! muistan itsekin kun.....'. Ymmärrän kyllä ettei tää olo tästä enää varmaan ainakaan kauheesti parane, mutta mun mielestä on todella epäkohteliasta lähteä tolleen vähättelemään oloa.

Olis hirveän kiva jos ihmiset sais rauhassa tuntea, että ei ole kivaa. Tunteet on niin yksilöllisiä. Ei niitä saa mitätöidä! Onhan se tietty totta, että itsellä on helppoa moneen muuhun verrattuna, mutta ei se mun mielestä poista multa oikeutusta tuntea, ettei ole hyvä olo!

Sitäpaitsi aina löytyy joku, jonka mielestä itsellä menee kuitenkin huonommin, eikä kipuja tai epäonnea voi mitata luotettavasti.

Ei voi kieltää henkilöä A sanomasta, että hammassärky sattuu, sillä perusteella, että henkilöllä B on murtunut lonkkaluu.
 
Regina: ehkä sen sun sukulainen ei tarkoittanut vähätellä oloasi.. Ehkä tarkoitti että olosi mahdollisesti voi vielä pahentua tuosta. Eipä siitäkään tiedosta ole mitään hyötyä sinulle. :/
Laita vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja sano seuraaval kerral et olo on loistava!
 
Tuosta karvojen kasvusta, mullapa kasvaa naamassa ja korvissa! Otsassa on sellasta pientä n. sentin mittasta vaaleeta karvaa ja samoin korvissa. Kulmakarvat on kolme kertaa niin pitkät kuin yleensä, poskien sivuilla kasvaa karvaa ja partakin on ilmestynyt leukaan ja kaulaan, että aivan ihanaa olla apina!! :D
Oon käynyt sokeroitavana ainakin neljä kertaa raskauden aikana, aina ne pysyy n. 1,5 kk poissa ja sit tulee takasin. Nyt huomenna oon menossa vipaa kertaa ennen synnytystä, on niin pirun kivuliasta käydä niitä poistattamassa. Tää on joku meidän suvun naisten juttu, äitillä ja sen siskolla on ollut sama homma ja äiteen siskolla vieläpä mustia nuo karvat. Luojan kiitos, mulla ei oo mustia.
 
Pikkunöösä Itse olen käynyt kaksi kertaa kuussa sokeroitavana 'kaulasta alaspäin' (no ei nyt ihan koko kroppaa... :D ) viimeiset kahdeksan vuotta. Olisin ite varmaan hajonnut ihan täysin, jos olis tarvinnut naamaakin! :sad001 Kovat symppaukset siis!
 
Joo, mä en pysty käydä enempää, liian kivuliasta ja sitte tulee aina niitä pieniä näppyjä jotka on muutaman päivän naamalla.
 
Mä taas valitan!! Tää on niin hermoille raastavaa oloa.. Eilen, vaikka oli flunssainen olo, oli verenpaineet hyvät ja jo ajattelin, että jospa se tästä. Jos vaikka saisi loppuraskauden edes vähän jotain tehtyä.. Niin sitten tuli viime yö ja tämä päivä.. Verenpaineet koholla oikeen kunnolla, kovat vatsakivut, päänsärky ja näköhäiriöitä.. En enää yksinkertaisesti jaksaisi tätä!! On meinaan tosi kuluttavaa jännätä kokoajan miten käy, koska se iskee päälle kunnolla ja on jo kova kiire sairaalaan, vai tuleeko sitä ollenkaan, saisiko oltua kuin ihminen konsanaan.. ARGH!!!!
 
En tiiä missä mökö-mökö-puussa mä yöni nukuin kun pinna niin kireellä! Eniten nyt just riepoo se, kun pesen noita miehen siskolta saatuja vauvanvaatteita, eikä niistä lähde tuo kammottava huuhteluaineen haju millään pois! :mad: En haluu, että MUN vauva haisee ihan vieraalle! :sad010
 
Voi symppaan sua ReginaVeritas, mulla kans yhen tutun vanha pinnasängyn pinnojensuojus ja jouduin kahteen kertaan pestä, eikä vieläkään lähtenyt hajut pois kokonaan. Mä en käsitä miten jotkut käyttää noin törkeen paljon kaikkia hajustettuja pesuaineita ja huuhteluaineita...
 
Takaisin
Top