murinaketju

Siis nyt tää meni iha sekasi koko mööpeli. Mihi nää viestit menee!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täytyy murista, on meinaan uskomatonta.. Sain laskun sairaalasta kun olin siellä yhden yön.. Menin äitiyspolille yhdeksän jälkeen illalla, osastolle otettiin sisään 11sta aikaan.. Kotiin lähdin seuraavana päivänä kahden jälkeen. Eli sairaalassa söin tasan aamupalan ja lounaan ja silti multa laskutetaan kaksi vuorokautta.. 65,20€ täytyy vaan ihmetellä tätä touhua..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Sain kuulla tänään, kun en kerinnyt edes aamulla suihkussa käydä, ja silmiä kirvelli väsymysestä, että ihan hehkun raskauden kauneutta! En oikeasti vieläkään tiedä oliko se veetuilua vai yritys piristää mieltä, kun ainoa hehku taisi tulla otsaan nousseesta ulokkeesta...
 
Selkää särkee, päätä särkee, verenpaineet nousee, tissit on kipeet, supistukset vaan lisääntyy, enkä päässyt tänään uimaan. :mad: :'(
 
Reginaveritas, ymmärrän sun raivon.. Mulla oli eilen neuvolassa verenpaineet koholla ja illalla rupesi heittään päässä ja muutenkin oleen hömelö olo.. Niinpä mittasin verenpaineen ja yläpaine yli 150ssä.. Nyt herättyäni mittasin, niin lähellä 150piä nytkin mennään.. Ja supistukset täälläkin lisääntyneet.. Tämäkö on raskauden riemua?! :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli paineet 142/116! Mulla ei yleensä ole yläpaineetkaan sitä, mitä toi alapaine! Ja taas humisee korvissa asti paineet...
 
Eikö sua lähetetty polille tarkastukseen? Mä olen puolen tunnin päästä menossa neuvolaan hakemaan lähetteen ja sitten polille, saas nähdä sinnekö taas jään? :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Dangel Ei ne oo pahemmin olleet mun verenpaineista tai sydämentykytyksistä kiinnostuneet. Viimeksi kyllä sanoivat, kun oli niin paljon noussut omaan normaalitasoon verrattuna ja proteiinit plussalla. En ees jaksa soitella enää, kun oon jo kaksikuukautta valittanut, kun välillä ihan kamala leposyke ja tulee siitä jo paha olo. Tänään ei oo ollut niin korkeat paineet, kun oon rauhassa ollut, mutta itselle korkeat silti ja välillä tosi huono olo.

Toivottavasti sun ei tartte jäädä sairaalaan. :sad001 Tai tietysti se on turvallinen paikka olla, jos on jotain vialla, mutta ei oo yhtään kivaa jos on jotain vialla. :sad001

Tota lähetettä polille muuten ihmettelen! Mulla ei ole kertaakaan laittanut neuvola lähetettä polille, vaan on käskenyt soittaa polille ja lähteä sitten menemään vaan sinne suoraan! :O Polillakin sitä aina ihmetellään. Esim. siis silloin kun mulla sitä lirahtelua oli ja soitin neuvolaan, ei lähetettä, vaikka käski soittaa polille, että olen tulossa...
 
Täällä sitä köllötetään taas.. Ihan selkeä raskausmyrkytys ei vieläkään ole, kun ei pissassa ole oikein proteiinia, mutta kun on näitä muita oireita paljon, niin ottivat tarkkailuun..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä Dangel! Jopas sinua koetellaan. En yhtään ihmettele, jos et pysty nauttimaan raskaudesta, kun koko ajan on jotain vaivaa.
 
Jooo... onpa hyvä kun on tää murinapalstaki :D

Kolme kuukautta, siis joo, KOLME kuukautta kokonaan ilman seksiä!!!
Ja koko vuosi muutenki menty 1-2 kertaa kuukaudessa ja nyt vielä tämmöstä. Enkä mää ny joka päivä välttämättä kaipais, kutta ees kerta viikkoon ois jees, niin ei. Ku aina miestä väsyttää tai on kippee jostaki tai jotaki. Nytki on muka työstressiä.. Nii mikä stressi ku nyt ei ees tartte olla töissä sillai ku maalis-syyskuun aikana... Haistakoon, sanonko mitä. Jos se meinaa jatkaa tuota pihtaamista vielä sit ku tää vauva on ulkona nii ihan tasan tarkkaan löydän tieni toiseen sänkyyn.

Kiitos, anteeksi ja eipä mulla muuta..
 
Pipa87: jos yhtää lohduttaa niin en oo saanu viitee kuukautee ja tiedän nyt jo etten tule saamaankaan varmaan seuraavaan neljään kuukauteen.

Edellises raskaudes oli sama homma ja muutenki on vaikeet saada, et on ihme et olen edes raskaana.

Tuntuu et noil joillaki miehillä kytkeytyy voimakas off vaihe kun emäntä on raskaana.

Sit in tullut joskus kuullut näit tosi ikäviä juttuja, et kun oma caimo raskasna, niin hakevat panoseuran baarista. YÖK!!

Oma mieheni taitaa olla A-seksuaali, kun tuo seksi on ollu hälle aina ongelma eikä halua.
Et koen et oon ollu 5vselibaatis... Phuhhhuhhhhhh.. :sad001


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Tääl on kans ton seksin kanssa "ongelmia". mut mää luulen, et se johtuu kyl vähä kummastaki. itse oon iltasin nii väsyny ja olo on iha turvonnut. JA sit viel joka puolel lukee, et raskaana olevat on tosi seksuaalisia ja kaikkea.. Jumalauta! Kun itel tekee sillai mieli, nii ei millään kostu! mitä tää tämmöne "seksuaalisuus" on?

Ja sit toi mies. Ei tee mitää aloitteita enää ja sit se ei ymmärrä ku koitan vihjailla. Nii ja sit se tulee aina nukkuu vast sitte ku oon jo nukkumassa.. Sanoo vaa et mennään mun tahtiin, et millai mul tekee mieli. Kyl vaa kaihol miettii välil sitä aikaa ennen raskautta ku melkei joka toinen päivä oli toimintaa, kun pientä "yritettiin" alulle. Murrrr...

Minipallo: Mitä on A-seksuaalisuus?? :D
 
Nyt murisen! Olen jouluverhoja metsästänyt, keittiöön haluaisin ja netistä kahdesta eri kaupata löysin sopivat. Noh, toisessa oli tilaus liian pieni, ei voida toimittaa, enkä rupee periaatteesta tilaamaan jotain muuta kun ei ollut mitään erityistä mitä olisin halunnut. Ja toisessa paikassa näytti että verhoa oli, mutta kun kassalle menin, niin oli loppuunmyyty! MUR!!
Tänään kävin prismassa, eikä siellä ollut yksiäkään ja kodin 1ssä yksi ainoa, mutta liian lyhyt.. Kuinka vaikeaa voi olla saada jouluverhot keittiöön?!?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
täällä on hieman muita murinoita. Siis saatiin se vakuutus. no ihmittelin et ollaanko saatu vai eikö, kun mitään lappuja ei tullut. mut sit kerran menin op kautta vakuutuksiin ja siel oli et on myönnetty. no sit laitoin vakuutus myyjälle viestiä, et haluan kaikki liput ja laput kotti asti. en ainoastaan nettiin. no sieltäö sit tuli laput. nyt olen ihmetellyt, kun erääntyvissä on yks pohjolan lasku, mut ei oo mitään laskua kuitenkaan tullu ja eräpäiväkin on kahden viikon sisällä. no laitoin sit taas sinne viestiä et ois kiva tietää mitä vakuutuksia ko lasku tarkoittaa. ja lisäksi emme ole saaneet mitään lappuja myöskään autosta, kun ajoin edellisen auton lunastuskuntoon syyskuussa. ja uusi on miehen nimissä. No sitten sieltä tuli vastaus et autoa koskee, ja koska mun autossa oli miehen boonukset, niin ne ovat siinä vieläkin vaikka on mennyt lunastukseen ja sit kysy et luovutanko bonukset takaisin miehen nimiin :smiley-angry002 siis mitä :smiley-angry019
otta tuommoinen päähän , kun ei voi erikseen sanoa et tuollaista pitäisi tehdä. kiva kun bonukset on kuitenkin 50.:smiley-angry016
 
Mmaljo. Melkein helpommalla päästää kun googletat. Yksinkertaisesti sanottuna a-seksualilla ei ole haluja eikä läheisyyden tarvetta.
 
En kyllä jaksa edes murista tästä. Mutta on ollut ihan kamalan huono olo jo viikon ajan. :sad001 En jaksais yhtään mitään. Tänäänkin nukuin kolmen tunnin päikkärit, enkä ole tehnyt muutenkaan mitään ja silti oon ihan kuollut. :sad001 Pelottaa mitä on luvassa huomenna neuvolassa, kun olo näin karsee.
 
Reginaveritas: mitäs neuvolassa sanottiin? Miten jakselet?
 
Takaisin
Top