PePa: Syön Minisun Multivitamin Mama.
Chilly: Oireet voi vaihdella päivästä toiseen. Mulla oli reippaasti oireita edellisessä raskaudessa (nekin vaihteli päivittäin), mutta päättyi kuitenkin keskenmenoon rv 8+0 (alkio vastasi 5+6) - ei ees alkanu yhtään vuotaa eikä ees tyhjennyslääkkeet tehonnu, vaan piti kaapia. Gyne sanoi, että oireet ovat suhteessa hcg määrään, joka tulee istukasta. Se ei välttämättä kerro mitään alkion/sikiön hyvinvoinnista. Ilm meidän alkiossa oli sitten kromosomipoikkeavuus, joka johtui jomman kumman sukusolun kromosomipoikkeavuudesta - ettei sillä ollu missään vaiheessa mahiksia. Nyt jännitän onko nyt ollut hyvät solut. Kälyllä ollu paljon hyvin varhaisia keskenmenoja (eli tullu vaan oudot kk, eikä ollut tehny vielä testiä) sen jälkeen kun sillä oli kkm rv 12. Pelkään, että mullekin tulee...kun heti tärppäs taas. Ja kun testasin näin varhain niin tilanne voi olla viikon lopulla se että kuukautiset tulee ihan normisti...en uskalla vielä iloita. Mullakaan ei nyt ole rinnat silleen aristanu ku viimeksi. Aikasemmin mulla on aina rinnat aristanu ovuloinnista kuukautisiin vaikken ole ollu raskaana. Sitten kun tulin raskaaksi ni se aristelu vaan lisääntyi siitä. Nyt rinnat on ainoastaan ehkä hieman täyteläisemmät. Mulla on pahoinvointa ja viime viikolla paljon alavatsa vihlaisuja ja jomotusta, vatsa sekaisin. nyt lähinnä jomotusta ja maha sekaisin. Viimeksi oli tosi voimakkaita alavatsakipuja, jotka oli selvästi erilaisia kuukautiskivuista. Ne tuntui todella alhaalla. Nyt sellaisia ei ole ollu. En tiedä löystyikö mulla kohtu jotenkin sitten viimeksi ja sen vuoksi ei nyt ole ollut. Samoin rinnat: ehkä ne venyi niin paljon, että nyt niillä on tilaa kasvaa niin ei arista lol :D