pikkuinen81
Oman äänensä löytänyt
Täältä ilmottautuu viel yksi :) La 8.10. ja yksi lapsi on jo, 1v10kk :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa saada lisää plussanneita lokakuisiin Onnea kaikille tasapuolisesti ja oikein hyviä/huonoja vointeja kaikille. Lääkäri sanoi kerran, että kamala olo alkuraskaudessa tietäisi hyvää, olisi niinkuin merkki sitkeästä papusesta. Tämä olkoon taasen toivon kipinäni, koska olo alkaa olla aikasta kamala..
Voinneista tosiaan löytyy kaikki mahdolliset, pahaolo, pahat hajut, ilmavaivat, kaamee väsy jne. Kaiken kukkuraksi sain korvatulehdukseen antibioottia, onneksi tein testin ennen kuin aloitin sen kuurin, mut nyt kärvistelen korvakivuissakin siihen saakka et saan uuden lekuriajan ja uudet lääkkeet :D Olen aikuisopiskelija ja tällä ja ens viikolla pitäis saada kauheet määrät tekstiä krijoitettua. Saas nähdä kuin käy. Tästä lähtien ainoa tavoitteeni on päästä kursseista läpi ja unohdan suosiolla kolmosten tavoittelun.
Maida: Meikäläseillä tuli ekan kanssa kaksikymmentä kiloa, joista jäi kymmenen ja tokan kanssa kahdeksan kiloa, joista jäi 8,5kg ;D Joten petraamista on. Jakeluun ei mene, miten tällä vararavinnolla voi olla jatkuvasti nälkä kuitenkin. Onneksi ei tee varsinaisesti mitään mieli niin oon syöny vihanneksia ja maitorahkaa. Onnea sinullekin (kenties) viimeiseen kierrokseen. Kaikki menee varmasti hyvin!
PePa: olis tosissaan kiva käydä varhaisultrassa, mutta ei oo
meikäläisilläkään sellaiseen varaa :/ Täytyy vaan malttaa oottaa normiultria ja
laskeskella päiviä rauhassa. Toivon
tähän raskauteesi kaikkea hyvää <3
Lady murmeliini: Mä olen tosissaan jo kaks testiä tehny ja
aattelin, et saapi riittää. Olo on sellainen, että vaikea olla uskomatta että
jotain on jäänyt matkaan.
Tässäpä tämä tekstiryöppy. Ai olenko pikkaisen innoissaan?!
:D Kiitos teille, jotka jaksoitte lukea.