Jos minäkin varovaisesti ilmoittaudun :) 8kk takana yritystä. Ensimmäisellä kierrolla tärppäs kyllä, mut osoittautukin joksikin mysteeriksi, ilmeisesti kohdunulkoinen. Mut siitä vaan uuteen nousuun. Lähinnä tjot meiningillä, vaikka ite onkin ollut pirullisen tietoinen ovulaatioista, kun esikoisen jälkeen ovat tuntuneet ilkeästi. Siis 2,5v tytär meillä, minä 27 ja mies 30. Laskettu aika olis jossakin lokakuun puolessa välissä. Työssäkäyviä ollaan, ja poden nyt vielä enemmän kuin ennen (?) ihan sairasta ikävää tytärtä kohtaan. Hänen merkitys tuntuu jotenkin kasvavan, kun ajattelen pikkukakkosta. Kotona ollessamme pitää kokoajan ehkä halia :D Sit ei enää olla "me kolme vaan, pikkuperhe". Eilen jo itkeskelin et miten mä voin mennä synnyttämään tätä ja olla erossa mun ministä. Sitä miltä hänen kasvot näyttää kun tulevat isän kanssa minua ja uutta katsomaan sairaalaan, huh mikä parku siit tulee. Njooo olen sekaisin, tunteet siis pinnassa täälläkin :P Vaikka en sitä, tää pikkukakkonen on todella toivottu, ja olen raskaudesta ikionnellinen, onhan sitä jo niin kauan toivottukin. Nyt vaan vielä on vähän haastavaa suhtautua tähän mitenkään. Tissit niin kipeät et herään yöllä kun käännän kylkeä :D Ajoittaista kuvotusta, kuten tänään aamulla ja eilen illalla HUH :s Viluttaa, toisinaan pyörryttää, ilmavaivoja. Tossa kun hurtan kanssa kävin reippaalla lenkillä ni vihlo nivuset, mitä muuta :D Mä olisin jotenkin odottanut että nää alkaa vasta myöhemmässä vaiheessa. Tosiaan eka raskaus oli täysin oireeton ja tuntu että kaikki meni ku elokuvissa, nyt jänskättääkin mitä kaikkea tää tuo tullessaan <3 Ton edellisen "raskauden" vuoksi jännittää muutenkin että meneeköhän kaikki hyvin. Varhaisultra vahvasti mielessä, vaikka onkin suolasen hintasta, eikä rahaa todellakaan ylimääräistä :s Mä olen niiiiin huono pitämään tällasta asiaa itelläni, ja mies myös, me ollaan toivottomia :D Kun sit mietin et jos meneekin kesken ja läheisille kerrottu, niin mä tiedän et mä kertoisin siitä keskenmenostakin, jos sellanen sattuis. Siispä mitä mieltä on pitää näin ihanaa uutista itsellään, nyt nauretaan ja jos, ni sit itketään. Mut yhdessä <3
_chillylle isot pahoittelut
Itsekin oivaltanut, et hyvällä huumorilla selvii monista tilanteista. Voimahali jatkoon!
Ja tietysti onnea kaikille plussanneille, elämme jännittäviä aikoja :)