Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
[:)] ULTRAKUULUMISIA JA MUUTAKIN JORINAA [:)]
TYTTÖ KOO: Siellä on hormonit jyllänneet oikein kunnolla [;)][:D]
Teikäläinen siellä itkeskelee hormonimyrskyissä,niin meikäläinen kiukuttelee [:D][:D] *halleluja raskaushormonit* [;)]
Oi oi..ihana mies sinulla [:)][:)][:)]
Pikkasen ihanan yllärin hän on sinulle/teille kehittänyt..wau!!!!!
KIITOS paranemistoivotuksista ja muustakin [:)][:)][:)]
Flunssa jatkuu,mutta ultra uutiset olivat hyviä [:)]..siitä lisää omassa navassa.
(.) RAKENNEULTRAKUULUMISET:
Rv 21+6:
Vauvalla näytti kaikki olevan hyvin [:)]
Aivot,munuaiset,sydän,virtsarakko,mahalaukku ja kaikki oli niinkuin pitikin.
Vauva oli hienosti pää alaspäin ja kädet sojottivat suoraan eteenpäin.Lääkäri sanoi häntä mäkihyppääjäksi [:D]
Kokoarvio oli noin 450g ja tämä vastasi rv 21+2.Eli minun r-diabetes ei ole ainakaan vielä yhtään vaikuttanut vauvan kokoon..jippii.
Istukka oli takana etuseinämässä ja se vissiinkin selitti sen miksen ole tuntenut vauvan potkuja ja liikkeitä muutakuin ihan alhaalla.
SUKUPUOLESTA: "Se on salaisuus"..Siis minä en halua tietää sukupuolta etukäteen.
Mutta kun katselin vauvaa kuvaruudulta,niin Mini näytti ihan tytöltä [:)]??
Siis minä en ainakaan nähnyt mitään pallukoita [:D]??
Lääkäri sitten kyseli minun aamupaastoarvoista ja kun kerroin,että mitä arvot ovat olleet,niin lääkäri heti sanoi,että joudun aloittamaan insuliinit [:'(].
No,itsekin sen kyllä ikäväkyllä tiesin,koska nuo aamupaastoarvot ovat olleet liian korkeita [&:].Ei voi mitään..ei sitä mahda oman kroppansa toiminnalle mitään,niin ei mahda.
IHANAA VOINTIA TEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 21+6
TYTTÖ KOO: Siellä on hormonit jyllänneet oikein kunnolla [;)][:D]
Teikäläinen siellä itkeskelee hormonimyrskyissä,niin meikäläinen kiukuttelee [:D][:D] *halleluja raskaushormonit* [;)]
Oi oi..ihana mies sinulla [:)][:)][:)]
Pikkasen ihanan yllärin hän on sinulle/teille kehittänyt..wau!!!!!
KIITOS paranemistoivotuksista ja muustakin [:)][:)][:)]
Flunssa jatkuu,mutta ultra uutiset olivat hyviä [:)]..siitä lisää omassa navassa.
(.) RAKENNEULTRAKUULUMISET:
Rv 21+6:
Vauvalla näytti kaikki olevan hyvin [:)]
Aivot,munuaiset,sydän,virtsarakko,mahalaukku ja kaikki oli niinkuin pitikin.
Vauva oli hienosti pää alaspäin ja kädet sojottivat suoraan eteenpäin.Lääkäri sanoi häntä mäkihyppääjäksi [:D]
Kokoarvio oli noin 450g ja tämä vastasi rv 21+2.Eli minun r-diabetes ei ole ainakaan vielä yhtään vaikuttanut vauvan kokoon..jippii.
Istukka oli takana etuseinämässä ja se vissiinkin selitti sen miksen ole tuntenut vauvan potkuja ja liikkeitä muutakuin ihan alhaalla.
SUKUPUOLESTA: "Se on salaisuus"..Siis minä en halua tietää sukupuolta etukäteen.
Mutta kun katselin vauvaa kuvaruudulta,niin Mini näytti ihan tytöltä [:)]??
Siis minä en ainakaan nähnyt mitään pallukoita [:D]??
Lääkäri sitten kyseli minun aamupaastoarvoista ja kun kerroin,että mitä arvot ovat olleet,niin lääkäri heti sanoi,että joudun aloittamaan insuliinit [:'(].
No,itsekin sen kyllä ikäväkyllä tiesin,koska nuo aamupaastoarvot ovat olleet liian korkeita [&:].Ei voi mitään..ei sitä mahda oman kroppansa toiminnalle mitään,niin ei mahda.
IHANAA VOINTIA TEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 21+6