Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
[:)] HELLOUTA RAKKAAT PALSTAYSTÄVÄT [:)]
TYTTÖ KOO: Täällähän minä lymyilen [;)]
Hirveetä kiirusta on ollut taas,mutta ei parane valittaa [;)]
Toivottavasti sulle ei nyt tule kovia päänsärkyjä *peukuttaa*
Määkin kärsin tässä raskaudessa jokapäiväisistä päänsäryistä,mutta ne menivät ohi ( onneksi ) joskus tuossa rv 14 lähtien.
En pistele vielä insuliinia [:)][:)][:)]
Viime raskaudessakin mulla aloitettiin insuliinit vasta rv30.
Nyt vain mittailen noita paastoarvoja.Mulla on rakenneultra vasta 11.10. eli rv 21+6 ä-polilla.Niin silloin samalla,kun ylilääkäri ultraa,niin hän katsoo noita minun verensokeri arvojani.
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]
Heh..vai ollaan siellä jo otettu mammahousut jälleen esille [;)][:D]
Hei,satutko yhtään tietää,että mistä voisi tilata kotiin mammavaatteita?
Mulla on niin hankala päästä täältä kaupunkiin ostoksille,mutta vaatteita tarvisin silti.
Meillä on se kirjan julkaisemis tilaisuuskin kohta,enkä viittisi ihan mammafarkkuja sinne laittaa [&o]
MAMI76: Teillä on näköjään tuo r-diabetes seurantakin ihan erilaista kuin täällä meillä.
Mulla viime raskaudessa oli seurantakäynnit yliopistollisen sairaalan ä-polille 2 viikon välein.Eli siellä oli kätilön käynti sekä erikoislääkärin käynti,jossa myös aina ultrattiin.
Lisäksi kävin myös normaalisti omassa neuvolassakin normaaleilla neuvolakäynneillä [:)]
KIINALAISESTA KALENTERISTA: Hitsit..en muista enään sitä osoitetta [:o]
TYTTÖ KOO varmaankin osaa sanoa sen [;)]??
Muuten tuolla Helmikuisissa,missä minä kirjoitan,niin kolmella äidillä on jo tuo Kiinalainen kalenteri pitänyt paikkaansa [:D].Yhdelle heistä luvattiin poikaa ja kahdelle tyttöä ja näin myös rakenneultrassa heille lupailtiin [;)]
Mutta ihan leikkimielinen juttuahan tuo on [:D]
Meille tosiaan luvattiin poikaa,mutta itse näiden oireiden perusteella tiedän,että tyttö tulee.
4-D ULTRASTA: Minäkin olen käynyt kolmesta lapsesta 4-D ultrassa ja juuri rv 24-26.
Ensin olen käynyt kunnallisella puolella rakenneultrassa ja sen jälkeen sitten 4-D ultrassa.
Mun mielestä se on vaan hyvä ultra!!Varsinkin,jos haluaa nähdä selvemmin vauvan rakenteet,sydämen toiminnan,luuston ja ennenkaikkea sen nenäluun!!Ja siinä näkee myös tosi hyvin noi istukan virtaukset.
Kasvokuvahan on tosi selkeä,jos vaan vauva on sopivasti kääntyneenä.Ainahan ei saada hyviä kasvokuvia,koska vauva voi olla niin huonossa asennossa.
Mutta jos sukupuolen haluaa selvittää etukäteen,niin sen kyllä saa ihan tavallisessakin ultrassa selville.Ei sen takia kannata maksaa 4-D ultran hintaa [:)]
(.) Mun Ykän vierailu oli vain väliaikainen juttu..onneksi [:)]
Lähetin sen takaisin TYTTÖ KOOlle [;)][;)]..no,en tietenkään lähettänyt [:D]
Eipä tänne mitään erikoista.Vauva potkii hienosti jo monta kertaa päivässä..ihanaa!!
Tänään on taas Esikoisen kuskailua treeneihin [&:]..
Olotila on ihan jees.
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 19+3
TYTTÖ KOO: Täällähän minä lymyilen [;)]
Hirveetä kiirusta on ollut taas,mutta ei parane valittaa [;)]
Toivottavasti sulle ei nyt tule kovia päänsärkyjä *peukuttaa*
Määkin kärsin tässä raskaudessa jokapäiväisistä päänsäryistä,mutta ne menivät ohi ( onneksi ) joskus tuossa rv 14 lähtien.
En pistele vielä insuliinia [:)][:)][:)]
Viime raskaudessakin mulla aloitettiin insuliinit vasta rv30.
Nyt vain mittailen noita paastoarvoja.Mulla on rakenneultra vasta 11.10. eli rv 21+6 ä-polilla.Niin silloin samalla,kun ylilääkäri ultraa,niin hän katsoo noita minun verensokeri arvojani.
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]
Heh..vai ollaan siellä jo otettu mammahousut jälleen esille [;)][:D]
Hei,satutko yhtään tietää,että mistä voisi tilata kotiin mammavaatteita?
Mulla on niin hankala päästä täältä kaupunkiin ostoksille,mutta vaatteita tarvisin silti.
Meillä on se kirjan julkaisemis tilaisuuskin kohta,enkä viittisi ihan mammafarkkuja sinne laittaa [&o]
MAMI76: Teillä on näköjään tuo r-diabetes seurantakin ihan erilaista kuin täällä meillä.
Mulla viime raskaudessa oli seurantakäynnit yliopistollisen sairaalan ä-polille 2 viikon välein.Eli siellä oli kätilön käynti sekä erikoislääkärin käynti,jossa myös aina ultrattiin.
Lisäksi kävin myös normaalisti omassa neuvolassakin normaaleilla neuvolakäynneillä [:)]
KIINALAISESTA KALENTERISTA: Hitsit..en muista enään sitä osoitetta [:o]
TYTTÖ KOO varmaankin osaa sanoa sen [;)]??
Muuten tuolla Helmikuisissa,missä minä kirjoitan,niin kolmella äidillä on jo tuo Kiinalainen kalenteri pitänyt paikkaansa [:D].Yhdelle heistä luvattiin poikaa ja kahdelle tyttöä ja näin myös rakenneultrassa heille lupailtiin [;)]
Mutta ihan leikkimielinen juttuahan tuo on [:D]
Meille tosiaan luvattiin poikaa,mutta itse näiden oireiden perusteella tiedän,että tyttö tulee.
4-D ULTRASTA: Minäkin olen käynyt kolmesta lapsesta 4-D ultrassa ja juuri rv 24-26.
Ensin olen käynyt kunnallisella puolella rakenneultrassa ja sen jälkeen sitten 4-D ultrassa.
Mun mielestä se on vaan hyvä ultra!!Varsinkin,jos haluaa nähdä selvemmin vauvan rakenteet,sydämen toiminnan,luuston ja ennenkaikkea sen nenäluun!!Ja siinä näkee myös tosi hyvin noi istukan virtaukset.
Kasvokuvahan on tosi selkeä,jos vaan vauva on sopivasti kääntyneenä.Ainahan ei saada hyviä kasvokuvia,koska vauva voi olla niin huonossa asennossa.
Mutta jos sukupuolen haluaa selvittää etukäteen,niin sen kyllä saa ihan tavallisessakin ultrassa selville.Ei sen takia kannata maksaa 4-D ultran hintaa [:)]
(.) Mun Ykän vierailu oli vain väliaikainen juttu..onneksi [:)]
Lähetin sen takaisin TYTTÖ KOOlle [;)][;)]..no,en tietenkään lähettänyt [:D]
Eipä tänne mitään erikoista.Vauva potkii hienosti jo monta kertaa päivässä..ihanaa!!
Tänään on taas Esikoisen kuskailua treeneihin [&:]..
Olotila on ihan jees.
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 19+3

Mutta pääasia, että hommat hoituu ja kaikki pelot ym. otetaan tosissaan. Mennään nyt sitten yksityiselle varhaisultraan ja eka oma neuvola on siis ens viikon keskiviikkona.