Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sushi kuuluu myös herkkuihin, mutta pakko siitäkin luopua. Kahvia juon jonkin verran, tosin sen lopettaminen ei oo ongelma. Ylipäätään aika tarkasti yritän suosituksia noudattaa, kun se noudattaminen kuitenkin vaikuttaa toiseen ihmiseen.Voin kans suositella tota Kulta Katrinan kofeiinitonta! On ihan juotavaa vaikka ei se Pauligin Parisien- kahvia kyllä voitaItellä yks isoimmista luopumisen tuskista on ollut enegiajuoma ja kahvi. Ennen raskautta kahvia meni n. nelisen kuppia päivässä ja oli vaikea tiputtaa sitä kahteen. Kokeilin ensihätään jotain kofeiinitonta pikakahvia, mutta maku ei miellyttänyt... Onneksi löysin sitten tuon Kulta Katrinan kofeiinittoman, siitä keittänyt sen toisen pannullisen päivään. Mutta enpäs tajunnut että vois tehdä 50/50 sekoituksen kofeiinitonta ja kofeiinia sisältävää, joten pitääpä heti huomenna tuo vinkki ottaa käyttöön, niin jakaantuu kofeiini paremmin pitkälle päivään, eikä vain aamuun.
Mä tilasin viime raskaudessa ja oli kyllä hyviäMä aion tilata salmiakki raskauspakkauksen namituvasta heti ensi viikolla![]()

Mulla ainakin google laulaa varsinkin ”ulkona syötävien” ruokien kohdalla. Kotiruoissa huomioin vaan, et ei mitään raakaa, marjat suomalaisia, pastöroitua ja ei suojakaasuun pakattua. Ei myöskään salmiakkia tai maksaruokia. Kananmunaa (raakaa) tuntuu olevan melkein kaikessa, etenkin kastikkeissa ja sit joissain jälkkäreissä.Pitää alkaa opiskella näitä, ettei tule vahinkoja. Onko kikkoja muistin avuksi? Ettei vetäise vahingossa jotain mätitahnaa kahvilassa täytetyn leivän välissä tms.
Kahvia maistuisi yli 3dl... mutta koitan pysyä suosituksessa.
Mä en uskaltanut ottaa noutopöydästä ruokia just ton takia, kun ei oo hajuukaan kauan ne on siinä ollut ja onko ne ollu kosketuksissa jonkun ”kielletyn” kanssa.Onko buffetti/noutopöytä ihan nou nou? Mietin sitä kuinka kauan ruuat on ollu tarjolla ja moniko niitä on lähminy (tää toki aiheuttaa ahdistusta joskus muutenkin vaikken raskaana olisikaan)
Onko buffetti/noutopöytä ihan nou nou? Mietin sitä kuinka kauan ruuat on ollu tarjolla ja moniko niitä on lähminy (tää toki aiheuttaa ahdistusta joskus muutenkin vaikken raskaana olisikaan)
Jos huolettaa kannattaa katsoa ravintolan oivaraportti oivahymy-sivustolta. Sieltä paljastuu jos kyseisellä ravintolalla on ongelmia hygienian tai esimerkiksi lämpötilavalvonnan kanssaOnko buffetti/noutopöytä ihan nou nou? Mietin sitä kuinka kauan ruuat on ollu tarjolla ja moniko niitä on lähminy (tää toki aiheuttaa ahdistusta joskus muutenkin vaikken raskaana olisikaan)
Kiitos vinkistä!Jos huolettaa kannattaa katsoa ravintolan oivaraportti oivahymy-sivustolta. Sieltä paljastuu jos kyseisellä ravintolalla on ongelmia hygienian tai esimerkiksi lämpötilavalvonnan kanssa![]()
Mä en ole tätä edes osannut miettiä. Oon ihan normaalisti käynyt töistä syömässä lounaat noutopöydästä. Eipä ne ainakaan lounasaikaan ole kovin pitkään ehtinyt siinä olla tarjolla kun nuo paikat on tosi suosittuja missä oon käyny.Onko buffetti/noutopöytä ihan nou nou? Mietin sitä kuinka kauan ruuat on ollu tarjolla ja moniko niitä on lähminy (tää toki aiheuttaa ahdistusta joskus muutenkin vaikken raskaana olisikaan)
Hei tää olikin hyvä vinkki, kiitos! Mun mielestä ei voi tuudittautua siihen, että ollaan Suomessa. Kyllä täälläkin on monenlaista toimijaa ja kaverini joka on ravintolakokki, usein päivittelee, että jos ihmiset näkisi joidenkin ravintoloiden keittiöt niin jöisi kyllä ruuat syömättä…Jos huolettaa kannattaa katsoa ravintolan oivaraportti oivahymy-sivustolta. Sieltä paljastuu jos kyseisellä ravintolalla on ongelmia hygienian tai esimerkiksi lämpötilavalvonnan kanssa![]()
Mäkin just eilen pohdin kaupassa sushia nuuskutellessani et saa taas palautella mielii niitä kiellettyjä juttuja. Noudatan niitä kyllä muuten, mutta tosiaan salmiakkia pari silloin tällöin alhaisiin paineisiin. Sinihomejuustoa yms saa onneks jossai pizzas tms. Mut tunnustan et tuli sitä esikoisesta ihan viimesil.viikoil kerran paljaalteenkin syötyäMie oon aina ollut vähän huono noudattamaan näitä ravitsemussuosituksia. Viikonloppuna jo aurajuustoa vetelin, ennen kun älysin ettei saiskaan.