Miten kerrotte raskaudesta?

Niin ja toki oli pakko laittaa plussatestistä kuva meiän nuorimmaisen vauvaryhmään :D .
 
Mäkin laitoin jo esikoisen lasketun ajan ryhmään salaiselle puolelle, ja meidän vauvakerhoporukka saa varmaan kuulla ensi viikolla.
 
Pari kaverii tietää ja töissä muutamalle jouduin kertomaan yllättävään työtehtävään liittyen..siellä en olis kyl halunut vielä kertoa..töihin palaan lomilta sopivasti vatsa pystyssä ja toivottavast nt-ultrassa kaikki hyväksi todettuna. sitten se kerrotaan myös lapsille ja sukulaisilke,kavereille.
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekkään, eikä oo mitään tietoo et koska kerrotaan. Toki juhannuksena joku saattaa asian arvata ku mennään porukalla mökille..
 
Tänään pitäisi mennä tupareihin ja mietin kerronko isäntäparille vai en.... Olen niin huono valehtelemaan, ettei mitään rajaa ja yleensä aina juomassa jotakin alkoholipitoista :D Onko hyviä vinkkejä? Toki joku ab-kuuri tai olen autolla....
 
Me ollaan kerrottu jo lähipiirille kun tämä ihana pahoinvointi olisi kumminkin paljastanut. Töissä pitää varmaan ensi viikolla kertoa kun palaan lomalta, jos tarvitsee yllättäen lähteä kesken päivän pois tai jäädä pitemmälle saikulle.
 
Ei ollut tarkoitus kertoa näin alussa, mutta tuota pahoinvointiaja saikkua oli vaikea piilottaa :) !! Eli perheelle ja parille kaverille kerrottu.

Miehen veljen puolison reaktio olis pitäny saada videolle. Varmisti vielä, "kuka, sinäkö" :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Veljen miehen puoliso? :D

Mä kehittelin meille tavan kertoa. Teen semmosen pienen kuva-arvotuksen, mutten tiiä pitäskö piirrellä lapsille paidat niillä kuvilla vai lähett ihmisille kortit vai millai tää homma hoidetaan. Täytyy pohtia. Aikaahan on, kun ei tosiaan vielä meinata pitkään aikaan kertoa. Parille naapurille oon sanonu, kun ne tuntu sopivan etäisiltä, ettei ne sit voivottele yli, jos jotain ikävää käy, mutta kuitenkin on joku jolle puhella :)
 
Haha mä en edes ihmetelly tota veljen miehen puolisoa :D

Millainen kuva-arvoitus??
 
Semmonen meidän perhe sydäminä :) Näytin idean miehelle, niin esikoinen katto heti sitä ja osotti niitä pienempiä sydämiä, että onko tuossa hän ja veljensä. Sitten kulmat kurtistu ja kysy siitä toisesta isosta sydämestä, että mikäs tuo pieni tuossa sitten on :D En tajuu miten se ees tajus, että se ollaan me, kun fn sanonu mitään ite sitä kuvaa näyttäessä :D
 
Ifolorilta saa ainakin teetätettyä omasta kuvasta palapelin, sekin saattais olla ihan hauska tapa kertoa. :)
 
Tuleva juhannus on kyllä sellainen, että en tiedä pysyykö enää salassa :D Normaalisti tulisi alkoholia otettua, niin kyllä herättää kysymyksiä että miksi en ota. Valehtelemaan en läheisille kavereille ala, niin varmaan kerrotaan jos kysytään. Vähän vieraammille ihmisille voisikin hyvin käyttää fraaseja "autolla", "ab-kuuri" tai muu vastaava.
 
Mä käytin viimeks ab kuurin. Nyt on hyvä kun on tuo 2v tyttö matkassa niin ei kukaan ees ihmettele jos en ota alkoholia :D
 
Kyllähän se eilen arvattiin että vois olla perheenlisäystä tulossa..mutta en usko että kaikki sentään arvas kun join happy joen alkoholitonta siideriä, se on muuten hyvää :wink
 
Mulla ois päivää ennen juhannusta autokoulun inssi, et jos siitä pääsen läpi niin kukaan tuskin ihmettelee miksen juo :grin
Parit illanistujaiset olen selvinnyt alkoholittomilla siidereillä,eikä kukaan ole huomannut:rolleyes:
 
En oo vielä kellee paljastanu, miehelle tietty, enkä kyl oikee tiedä miten sen tekisin.. meillä ku tuntuu kaikki tyytyväisiä ettei oo suvus vauvoja.. ei uskalla järkyttää niitä.. sopivast juomiset vältän suolistosairaudella ja sama turvottaa myös vatsaa et tuskin mua ees epäillään :)
 
Toisaalla sain hyviä vinkkejä, millä ei raskaus paljastu kesän juhlissa :wink

- alkumaljaa on juovinaan, lähtee vessaan ja jättää miehelle joka siemailee molempia
- kaataa tölkin sisällön pois ja tilalle vichyä

Onneksi omaa juomattomuutta kukaan lähde epäilemään, kun oon aika vähän ryystävä.
 
Takaisin
Top