Miten kerrotte raskaudesta?

Mekin kerrotaan sitten nt ultran jälkeen. Se "isosisko" paita kuulostaa niin suloselle että varmaan semmosen väsään sit esikoiselle itse :)
 
Mä aattelin että ostan jonkun kivan t-paidan ja sit ostan langastussin ka ite sit taiteilen. Katoin kyllä netistä valmiita mutta halun siihen vähän jotain "omaa kosketusta" mukaan :)
 
Oishan se jos ois kätevä käsistään.. mä en oo niin siks joku valmis ois hyvä :D
 
Ihana ajatus ois myös askarrella sellainen sen tulevan isosisaruksen kanssa, vois sit sanoo et kattokaa ku pirkkopetteri on koristellu itelleen paidan :)
 
Me kerrottiin osalle just tolla paidalla viimeksi. Ostin valkosen paidan ja kangastussit ja kirjotin "isosisko 09/15" :)

Nyt vielä pohdin miten kerrotaan. Jotaki kivaa vois keksiä, eikä vaan möläyttää "mä oon raskaana". Tosin en oo kyl koskaan kertonu niin, vaan aina jotenki vihjaillen, että kuulija on saanu ite päätellä, kun en osaa vaan töksäyttää moista :D
 
Mun oli pakko kertoo jo hyvälle ystävälle kun ei se ois muuten uskonu miksen voi juoda yhtään. Samasta syystä varmaan omat vanhemmatkin arvaa sit viimeistään kesälomalla kun ollaan varmaan samaan aikaan mökillä jonkun aikaa.
 
Me kerrotaan eka lapsille nt ultran jälkeen ja sit vanhemmille, isovanhemmille ja lähimmille kavereille.
 
Mä kerroin jo hyville ystäville ja omalle perheelle että toinen tulossa :) oon niin surkea pitämään mitään salassa..ja ihan vaan sanoin että taidan olla raskaana. Kaveritkin tiesi yrityksestä niin laitoin kuvan plussasta.
 
Meilläkin on jo möläytelty molemmille mummoille, mun kaasoille ja miehen veljelle. :rolleyes: Ei tämän ihan näin kyllä pitänyt mennä... Mutta sen verran läheisiä tyyppejä kaikki, että jos huonosti kävisi niin tulisi kerrottua siitäkin, joten en tiedä miksi sitä plussaakaan sitten panttaisi. Muille ei kyllä kerrota vielä.
 
Mun tekisi mieli kertoa kaikille läheisille ystäville ja sukulaisille tästä, mutta vielä olen hillinnyt itseni :cool: Tällä hetkellä meidän lisäksi tietävät vain siskoni sekä mieheni läheisin ystävä. Kaikki läheiset kaverimme jo tiesivät yrityksestä niin tuntuisi kivalta kertoa uutinen, mutta en haluaisi että se leviää vielä ihan koko maailmalle :wacky:
 
Joo tuo vähän pelottaakin Kotikisu että sitten hups kaikki tietääkin...mutta täytyy toivoo että kaverit on hissukseen! Oli kyllä vapauttavaa vaan möläyttää perheelle :D
 
Mäkin olen jo ehtinyt paljastaa parille lähimmälle ystävälle vauvauutisen, ei vaan voinut olla kertomatta muille ystäville ja läheisille kerrotaan varmaan sitten myöhemmin ultrakuvan ja pienen runon muodossa asiasta :)
 
Ärsyttää välillä kun tuo mies on niin lörppä ettei osaa pitää mitään salaisuutena, viimeisen viikon aikana oon saanu useempaan otteeseen olla jo seivaamassa tilannetta ettei ihan kaikille paljastais :grin

Oottelisin mieluiten vähintään sinne nt-ultraan tai antaisin vaan mahan kasvaa odottaen et joku asiasta kysyy suoraan.
 
Meillä tietää nyt mun äiti, mun paras ystävä ja miehen ja mun yhteinen kaveri (alunperin miehen kaveri), se arvas kun en baarissa ollessa juonu yhtään alkoholia :D

Me kerrotaan lähesimmille varmaan varhaisultran jälkeen, alunperin oli tarkotus salata sinne viikolle 12 asti, mutta kun tää alkaa paljastua pikkuhiljaa ihmisille.. :)
 
Mää kerroin äitille eilen, ku on niin kauhia keskenmenon pelko, että oli pakko päästä purkamaan ja sille kertoisin sillonki. Sanoin eka, että musta on tullu yhtä surkea salaisuuksien pitäjä, ku mun sisko. Sitte sanoin, jotenki että mulla on sille synttärilahja jo tiiossa (La on 4 päivää äitin synttäreistä) Se arvas heti :rolleyes: Ilmotti mulle, että se on tyttö. Oli nähny unta vauvasta ja aamulla päättäny, että se oli tyttö, ku oli ollu niin innoissaan. Mun siskoilla on yhteensä 5 poikaa ja tyttö ois nyt äitillä kovasti toiveissa. Saa se kuulema olla poikaki, mutta tyttö ois parempi :laughing025
 
Mä aion kertoa nyt viikonloppuna mun toiselle siskolle. Yks sisko jo tietää. Ja mulla on vaikka kuinka paljon eri ideoita miten kertoisin mun vanhemmille mutta en osaa päättää. Se pulla uunissa ois hauska!!
 
Takaisin
Top