Minä en ota syömistä. Ainakin meillä sai tosiaan välipalaa, jos vaan pystyi syömään. :D Varmaan se vähän riippuu, ku eikö sitä mahdollisen hätäsektion takia sitä syömistä vältetä, ellei synnytys veny. Miehellehän sitä vois jotain pakata mukaan, tosin viimeksi kävi syömässä sillä välin, ku sain epiduraalin ja nukuin päikkärit. Sairaalassa sai sitten synnytyksen jälkeen ruokaa koko ajan, mutta kyllähän ne omat herkutki maistu.
Moni kehuu kyllä kietaisubodeja. Onhan ne tosi käteviä, mutta itse tykkäsin (mies myös) käyttää silti enempi tavallisia, en tiiä miksi.
Myssyä en ota matkaan. Ei ollu esikoisellakaan. Eka yöksi kyllä kapaloitiin ja pää suojassa siis, mutta käsittääkseni sen jälkeen ei myssyä käytetä. Ylimääräinen lämpö haihtuu pään kautta, joten siksi pidän pään sisätiloissa paljaana. En muista, oliko omat tumput mukana, mutta en ajatellut nyt ottaa niitäkään.
Moni kehuu kyllä kietaisubodeja. Onhan ne tosi käteviä, mutta itse tykkäsin (mies myös) käyttää silti enempi tavallisia, en tiiä miksi.
Myssyä en ota matkaan. Ei ollu esikoisellakaan. Eka yöksi kyllä kapaloitiin ja pää suojassa siis, mutta käsittääkseni sen jälkeen ei myssyä käytetä. Ylimääräinen lämpö haihtuu pään kautta, joten siksi pidän pään sisätiloissa paljaana. En muista, oliko omat tumput mukana, mutta en ajatellut nyt ottaa niitäkään.
Muokattu viimeksi: