Mitä mukaan sairaalaan ?

Kyllä mäkin ajattelin parit liivinsuojat ottaa. Eipä ne kassissa paljon paina tai tilaa vie.
 
Mulla on kans liivinsuojat laukussa. :) Kyllä niitä varmasti on synnärilläki vaa onpahan mukana, sitä ku ruukaa varautua aina joka asiaan vaikkei tarviiskaa :grin
 
OYS:ssa ei ainakaa oo liivinsuojia, jotain kroonikkovaipoista tai vastaavista leikattuja surkeita paloja vaan, joten suosittelen todellaki ottamaan omat mukaan.
 
Mä otan kun:rolleyes: sairaalassa ollessa saa sieltä ja sitten oman otin kotiinlähtöä varten.
 
Kestoja käytän myös liivinsuojien osalta enkä usko, että a) maito heti kunnollq nousee niin, että ois suojille tarvetta ja b) että kovin montaa päivää sairaalassa ollaan. Jos nää olettamukset osoittautuu vääriksi, niin mies saa tuoda täydennystä.
 
Mää voisin hankkia lakuja ihan vaan pehmentämään vatsaa jo nyt... ;D
 
Mulla ei oo kassissa mitää syötävää just ton takia ku ei ne säily siellä. :p Käyn ostaa keskiviikkona ennenku mennään sairaalaan tai sit mies saa tuoda jotain aina ku tulee meitä kattoo :happy119
 
Mä en odota et kukaan tulee mua kattoon, niimpä mulla on limsa pullo ja toffifeeta jo laukussa. Viellä pitäis varmaan ostaa noita lakuja varmuuden vuoksi.
Samoin kun on jo muutenkin pakattu kassi ollu jo viime poli käynniltä asti, viellä pitäis noi vauvan kotiutumis vaatttet laittaa. Mä en luota et mies niitä löytää tai muistaa kun tulee kotiutumisen aika. Hyvä jos ton kaukalon muistaa ottaa :D
 
Mä en luota tuoho mun miekkoseen niin paljoo et äippä tulee meidän noutamaan nii tulee kaikki varmasti mukaan ;D
 
Vauvoja on ruvennut tupsahtelemaan semmosta tahtia, että ihan hirwittää! Nappasin kaupalta hammasharjan&tahnan, dödöö, perusvoidetta... mitä sitten? Harjan tarviin! Oli vähän puolittain tuo laukku pakattu, nyt pakkaan sen loppuun!
 
Takaisin
Top