Minulla oli kanssa esikoisen aikaan käytössä kantoreppu, mutta se oli minulle ergonomisesti todella huono, enkä saanut vauvaa oikeaan paikkaan, vaan roikkui aina liian alhaalla haitaten minun liikkumistani. Ja tosiaan vasta vähän suurempaahan siinä voi kantaa. Isännällä reppu toimi hyvin, kun on minua pidempi ja kookkaampi. Nyt on kantoliina hankittuna ja sen kanssa jo harjoittelin niitä sidontoja ja vauvan sinne asettamista esikoisen nukkea apuna käyttäen. Mutta aion ottaa liinan mukaan laitokselle juurikin siksi, että siellä voisivat vielä vähän tsekata vauvan asentoa yms.
!
Mulla odottelee kaapissa Myllymuksujen trikooliina ja EllaRoon kudottu (kun melkeinpä ilmaiseksi sai niin pakkohan ne oli ottaa, tiedä sitten oliko parhaat valinnat mutta käytössä sen näkee) ja Ergo, joka on lähinnä myöhempää käyttöä (ja miestä joka ei taatusti suostu liinaa itseensä sitomaan) odottelemassa.
Ja niin edelleen. Jokainen tehköön omat päätöksensä, mutta on hyvä tiedostaa ohjeistukset! Tässä tietoa kaikille kiinnostuneille tuosta kehtoasennosta vs. pystyasento:
mies kysyki äsken ku pesuaineet laitoin ja koitin vetää vetoketjua kii et "Meinaatko kauaksiki aikaa sinne jäädä". No sitähän ei tiiä joudunko jäämään ja kuinka kauan joudun olee.