Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä mitä, jokos siel Cranberrylla alkais oleen äksöniä..??!!

Helvetti mun kintut on poikki!!! Ja siis niin tukit kun olla voi!! Oltiin tänää siel lapsimessuilla ja petexpossa, ni kyl ny huutaa jalat armoo, mut onks se ihmekkää ku tälläst ruhoo joutuu kantaan!Täytyy sanoo et se lapsimessut oli ihan pettymys, ei siel ollu niinku mitää muuta ku ruuhkaa, niit lemmikkejä oli kyl kiva käydä kattoos vaik omalla tavallaan se hirvitti et en kyl ikinä veis omiani moiseen paikkaan pällisteltäväks.. o_O

Mua ahistaa ku ei oo yhtään helppoo päivää eikä yhtään stressitöntä iltaa. Jos ei supista ni sit jotain muuta vaivaa ja ahdistun ihan hirveesti ku on koko ajan pelko persiis et joko se tulee :confused: Ja on tosi surullista kun ei oo ketään kuka pitäis sylis ku on paska olla tai tukis jollain muulla tavalla :sad001 Nyt ahistaa tää lapsivesi homma kun tuttuun tapaan ukko ei oo kotona ja se hyvä ystäväkin on sielä porvoossa ni jipii yksin synnärille ! :confused: Täytyy varmaan soittaa ja kysyy tosin tiedän sit et se tarkottaa sitä et lähen siel käymään näytillä :sad001

Mä oisin kans halunnu käymään siel lapsimessuil, mut ei oo kyl voimii lähtee ja onneks en lähteny jos siel ei mitää ihmeellist ollu :grin

Kyl se varmaan juu niin menee et sun pitää siel ainaski käydä, ja mistäs sitä tietäs vaik ois menoo sitte.. :rolleyes:

Niin ja sehän on tietty makukysymys nois messuis, mut meille siel ei oikee ollu mitää, likkojenki (mun kummityttö oli meijän mukana) kohokohta siel oli hattarat ja sit innoissaan kattoon elukoita.. :) Mut joo ei kyl ollu herkkuu olla tässä kunnossa siel ryysiksessä..

No arvaa olinko tiistaina jo voitto fiiliksissä ku ne tahdikkaat supistelut alko, mut ei ku kotiin takasi. Ja jotenki valmiiks jo vituttaa aatella et tuun taas kotii jos ei mitää ihmeellistä tapahu o_O

Mullekki tuo kauppa ja lapsen hoito on just riittävä ohjelma. Ja valitettavasti tuntuu välil et tuoulkoilu pojan kans tappaa mut ku tulee nii kovia kipuja :sad001

Mites ois muijat jos lähettäs hulluille päiville ? :grin Siihen ryysikseen tän mahan kans :grin

Haha!! Juu ei kiitos!! Tää muija ei ihan hetkeen taas astu lähellekkään stadia, pysyttelen mielelläni tääl landella omassa rauhassa.. :grin

No onhan se varmasti ärsyttävää se ramppaaminen, mut kyl sun ny ois hyvä sinne kuiteski soittaa jos se lapsvettä tihkuu.. Siit kun ei ikinä tiiä kuule vaik lähtö tuliski sit yhtäkkii.. :rolleyes:

Eikös se ois kiva tapella hugo bossin kalsareista jonku toisen tädin kanssa joka just haluis miehellee samanlaiset ? :grin En kyllä menis minäkään vaikka maksettaisiin :grin

Pakko se on varmaa soitella tän seurailun jälkeen koska mun mielest tuo ei mitää normaalii oo :confused: Ja housuun en oo pissiny :grin

Mä oon tasan kerran käyny siskon kaa hulluil päivil ja sen jälkee en oo menny :grin Ahistaa se ihmis vilinä ja mul ei riitä hermot ollenkaan :grin Äiti on mun puolesta nytki käyny hakemas muutamat jutut mitä tarttin :) Ne kun jaksaa systerin kaa pyörii siel tunti tolkulla. Menevät kuulema vielä huomenna riipimään loputkin :grin Ei voi käsittää

mä en voi kans kun ihmetellä,et petexpo ja lapsimessut samaan aikaan :eek: en ikinä ikinä omiani veis sinne kersojen viihdykkeeks :confused:

mä pyörähdin ke aamulla hulluillapäivillä ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen; pakko oli hakee kun siä oli mm.nameitin bodyja halvalla.se torvisoittokunta samassa kerroksessa oli jäätävä,ja ne ihmismassat jokka raivolla oli niitten kamojen kimpussa...tunti oltiin (se että valitti ne muutaman bodyn ja jonotti kassalle...) ja si ei pystyny enää.mut sain sen mitä lähin hakeen ees...seuraava kerta si taas 10v kuluttua :grin

mä olin tänään kaupungilla fillarilla;kävin joogassa ja yhen ystävän tykönä pitkästä aikaa.oli aivan ihanaa!ny vaan taas liitoksissaan tuntee,kirjaimellisesti,että on ollu 12-20 liikkeellä...auts.olen ehkä ansainnu marjakaurapaistosta ja jäätelöö :p:grin

Minä masokisti menin miehen painostuksesta Jumbon Stokkalle. En voinu ymmärtää et mies haluaa hulluille päiville. Joten olihan sekin nähtävä :) Noh karkkia osti ja mulle tulevaisuuteen yhden mekon.:smiley-bounce013

Kävin myös lapsimessuilla ja samaa mieltä, että hirveesti porukkaa vaan ja itselle kauhee ahdistus. Etsin vaan jatkuvasti penkkiä mihin istua.

Sitten taas lisää jurpurusta.:smiley-angry016 Mun flunssa on nyt siinä pisteessä että mikään kiinteä ei pysy sisällä. Räkää on kurkussa niin paljon ja nenä niin tukossa, että ruokailu on mahdotonta. Saan jotain nieltyä niin tulee yskän puuska ja kaikki ulos....:smiley-angry019 Meidän 5-v on aivan ihmeissään ja huolissaan jo äidistä. Ei tarttis senkään moista nähdä:sad001

Ja meidän tutut on alkan pelottelee ettei ne muka käynnistelis tiistaina. Miä niin :smiley-angelic001 et ne on väärässä.

Ihanaa kyl kun tääl on hyvä :3some porukka kasassa ja tukea saa!

Mä en enää ees kiinnitä huomiota tähän melkeen koko raskauden vaivanneeseen flunssaan ja paineeseen poskiontelossa! Aamusin ja öisin herätessä vaan aivastuttaa ja oon niin tukossa kun olla ja voi. Mutta kun en aio sille mitään tehä niin olkoon. Paranen sit joskus. Kai tätä flunssaakin pitkittää tää stressi ja väsymys.

Mä haluun jo synnyttää!

Kevätkäärö, no voi hittolainen, ei kyl kuulosta herkulta sun olotilas.. :confused: Täytyy olla kiitollinen et ite on ainakin toistaseks välttyny flunssalta..

Ja voin vaan kuvitella millasta teitil molemmil on ku viime hetket käsillä ja ei malttais ja jaksais enää odotella.. :rolleyes:

Jos on huono päivä niin kannattaa ehdottomasti leipoa jotain hyväntuoksusta! Meillä tuoksuu korvapuustit niin ei voi olla huonolla tuulella nyt :)

Mulla ollut niin kamala, ahdistuksen ja itkuntäyttämä viikonloppu takana, etten tiedä miten selviän työpäivästä...:smiley-ashamed004

Meillä on ollu tosi vaikeeta miehen kanssa, ihan uskomatonta kyllä, että nyt kun kaiken pitäis olla täydellistä, meillä menee huonommin kun koskaan!
Musta on tullu raskauden myötä ihan yliherkkä ja tuntuu et se loukkaa mua koko ajan eikä huomio tarpeeks.
Nyt esim 3 viimestä vkonloppua juonut ja sit maannu krapulassa kun on pitäny tehä jotain yhdessä!
Mä oon vaan porannu kaikki viikonloput ja mietin mitä mun pitäs tehdä.
Ja pääsiäisenä piti mennä kaksin mökille niin nyt ilmotti että meneekin kaverin varpajaisiin kun niille synty lauantaina vauva. Ymmärrän kyllä, että tuollasiin on sen päästävä osallistumaan enkä haluaiskaan kieltää, mutta kun näitä "tapahtumia" tuntuu nyt pulpahtelevan koko ajan! Eli oon taas yksin koko pääsiäisen! Kamalinta on kun en voi puhua kenellekkään:sad010

Hymykuoppa, i feel your pain....:Heartred

Meillä on kuitenki vielä (toistaiseksi) keskusteluyhteys ja oon voinu kertoo pahasta olostani ja tunteistani, mut eihän kukaan jaksa loputtomiin tällästä kitisevää, vollottavaa, valittavaa akkaa!

Ja lupasi jo vähentää juomista, mutta eipä näytä käytännössä tapahtuvan mitään, ja mä olen niin väsynyt aina sanomaan. En halua olla se nipottava akka vaan mun mielestä sen pitäis ite tajuta...

Ja kyllä Hymykuoppa sunkin miehen pitäis jo tossa vaiheessa tajuta olla sun tukena!!
Voitko puhua sen kanssa vai millainen teidän parisuhde on? Ja eikös se nyt ole ihan normaalia että toista tarvitsee ja raskauden loppumetreillä varsinkin!!

On todella inhottavaa kuulla et kaiken tän raskaushelvetin lisäks joudutte viel tollasta kestään.. Mikä helvetti niitä miehiä vaivaa, luuleeko ne todella että niillä on oikeus käyttäytyä ja tehä ihan mitä niitä itteensä huvittaa, ja halveksuttavinta siinä on se et ne toimii niin just sillon kun niitä eniten tarvittais ja kun ne tietää et teijät on ns. "kahlittu" raskauteen, ettekä voi sanoo et jaa no mäkin tästä lähen likkojen kans bilettään, kattellaan joku päivä! Kyl niin pistää sapettaan tollanen! :mad:

Täytyy sanoo et mitä tääl foorumilla oon noita miesjuttuja lukenu niin mä oon koko ajan vaan onnellisempi ja rakastan omaa miestäni koko ajan vaan enemmän! Luojankiitos se on huolehtiva ja vastuuntuntoinen aikuinen eikä käyttäydy kuin kusipäinen kakara..

Takaisin