Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo tiiän kyl ton fiiliksen, meillä mä oon sellane itsepäinen rääväsuu joka saattaa raivostuu ukolle niin turhistakin asioista et oikeesti monesti miettiikin et miten mä oon muka noin kultasen miehen ansainnukki ja ennenkaikkea miten helvetissä se kestää mua.. :grin Mut ilmeisesti ei tee ees vaikeeta kun päivittäin jaksaa kehua ja on se mua 8vuotta vanhempi et lieneekö se meistä sit se aikuinen.. :rolleyes:
Oih, Muistan ikuisesti ne kauniit sanat mitkä ukko sano mulle ennen meijän häitä " Sä oot kyllä niin uskomattoman ihana ja rakastan sua aivan mielettömästi, vaikka kyllä sä välillä osaat olla niin helvetin vittumainen kusipää!" :grin Olin ihan myyty ja sanoinki ukolle et kaskun et laita tota hääpuheesees... :wink

Olen silloin tällöin lukenut näitä juttuja vaikken ole osallistunut, mä kun olen niin varma että tämä on mulle viimeinen raskaus. Olen mielestäni normaalisti ihan täyspäinen ihminen mutta raskaana en aina tunnista itseäni. Mies onneksi tajuaa/teeskentelee tajuavansa että mä saatan räjähtää käsiin ja se on 50% hänen syytään kun en yksin raskaaksi hankkiutunut. :) Ihan suunniteltu raskaus, siis, mutta nämä 9kk oisin voinut skipata. Tuttujen ruusunpunaiset kommentit kyllä ärsyttää, ystävät onneksi tietää että mua lähinnä vituttaa koko raskaana oleminen. Paheni sellaiset 200% lasketun ajan ohitettuani, vaikka tiesin kyllä ettei vaavi välttämättä synny ennen 42. viikkoa. Tsemppiä teille jotka joutuvat vielä kestämään ymmärtämätöntä miestä, ei käy kateeksi. Jos tuo katoaisi ryyppäämään tässä vaiheessa niin en yhtään ihmettelisi jos kiukuissani vaihtaisin lukot sillä aikaa.

MamaDoodls En voisi olla enempää samaa mieltä sun kanssa!

Pommiina Munkin mies on sanonut joskus mulle, että hyvä kun olet tempperamenttinen ja tuittu, koska ei halunnut sellaista joojoo myötäilijää, jolla ei ole omia mielipiteitä itselleen. Näin ollaan oltu yhdessä jo 11vuotta.

Toivottavasti Cranberry on päässy tositoimiin ja saanu vauvan onnellisesti syliin ja siks vaan ei oo kuulunu!

Totta! Sitä mäkin toivin!! :) Hauska kun tulee niin orpo olo jos ei jotakuta tääl kuulu vähään aikaan, ja alkaa miettiin et mitähän nyt.. :rolleyes: Tajusin meinaan tos et åkeakaan ei oo ihan hetkeen näkyny..

Mä kun surffailen tällä puhelimella vaan niin en oo huomannu åke sun arvostelujakaan, mutta kiva kun oot ollu hengessä mukana kuitenkin vaikka juteltavaa ei oo ollukaan :)

Ai sitä ollaan oltu vaan kytiksellä.. :grin Voi kuule åke mä niin tiiän ton hormoonihirviö fiiliksen!! Mulla jotenkin yks päivä suorastaan napsahti päässä, kun tietyt asiat ressas ja vitutti jokkut ihmiset niin sain ihan järkyttävän itkupotkuraivarin suoraan ukon eessä, voi jessus sen ilme oli kyl näkemisen arvonen.. :grin Sit kun raivari oli ohi ja aloin vaan itkeen niin se oli ihan hiljaa ja silitteli mun päätä kunnes aloin nauraan ja sit naurettiin molemmat koko jutulle! Sano se sit et hitto kyl hän vähän säikähti et tuleeko sielt kohta nyrkistä vai mitä tapahtuu.. :grin Yllättävän vähän noit on kuiteski tullu ja toi oli kyl ehdottomasti pahin.. tähän asti.. :rolleyes:

Ei helvetti muuten!!! Tänään ei saa kaheksan jälkeen laittaa mitää suuhunsa, huomen on se perkeleen sokerirasitus aamulla!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! :mad: Nyt kun tarkemmin miettii niin ei mua niinkään ehkä se nälässä oleminenkaan haittaa niin paljo mut se et joutuu siel notkuun sen pari tuntii niin se on kyl ihan perseestä!!

Joo ja siis kauheinta tollasis raivareis on se kun ei pysty yhtään kontrolloimaan itteensä, se alkaa ihan sadasosasekunnissa!! Mekin siis vaan juteltiin asioista kunnes ihan yhtäkkii räjähti!! :grin Mut kyllä sillä sai sit itteensä purettuakin hyvin.. Kunpa vaan ei ikinä muksujen aikana sais tollasta, vois olla aika karmaseva kokemus niillekkin.. Likka joutuis todistaan et "jaa nyt äiti sekos lopullisesti!" :grin

Ei muuta kun åke varaileen vaan.. :wink Sillon ku mä varasin sen ni otin sen heti ku vaa mahollista et on sit ohi sekin.. En mä käsitä miten saan siel aikani kuluun ku toiset puhuu et lueskelevat kirjaa yms. Mut mä en lue kirjoja ja puhelimella on uutisetki luettu hyvin nopee, enkä mä tykkää puhelimella tännekkää kirjotella, et kai mä sit pyörittelen peukaloita ja raivoon itekseni sen pari tuntii.. :grin Voihan sitä tietty muutaman erän heittää angry birdsii.. :wink

Tänne asennettu Ballonki joten sopia odottaa että helpotusta tulee lähipäivinä! Uuuu jeeeeee! Supisteli kivasti kun ajoin autolla kotiin ja joku möykky tuntuu haarovälissä. Myös vauva tietää jotain tapahtuvan, koska kauhee melske on koko ajan.

Miä unohdin tokan sokerirasituksen 3 kertaa.. HUPS! :rolleyes: Yhden kerran ihan muuten vaan ja kaksi kertaa muistin illalla vielä, mut yöllä vetelin jonkun viilin naamaan..et hajamielisyyttä jo nyt.

hymykuoppa, Mahtava juttu!! Ja onnittelut päätöksestäs, uskon kyllä ettet tuu katumaan että päädyit yrittään synnyttää luonnollisesti, kyllä se kaikki vaan on sen arvosta ja se kun saat pienen syliis sen kaiken työn jälkeen niin tunnet taatusti olevas voittaja! Ja vaikka kävisikin toisin niin tiedät ainakin yrittänees! :)

Kevätkäärö, Jee, jännitystä ilmassa siellä siis.. :wink Siis minkä tokan sokerirasituksen?? Voiks niit olla muka enemmänki?? :eek: Mä en tee sitä kyl kun tasan yhden kerran!!! :angry3

Takaisin