Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No eikö nyt yks masukuva ainakin kannata ottaa muistoks? Musta on ainakin ollu kiva nähä minkälainen maha mun äidillä on ollu kun se on odottanu mua! Joskus jälkikäteen saattais harmittaa jos ei oo yhtään kuvaa tullu otettua...

Mä niin vihaan närästystä!! Ei mul viimeks näin paljoo närästäny.. Välil menee niin hermo siihen et tekis mieli viiltää kurkku auki!!

Mua ahdistaa apteekit :o Mulle tulee aina kauhee pakokauhu kun meen sinne vaivoineni ja sit joku tulee tarjoon apua. Jossain vaatekaupassa ei ahdista yhtään ne myyjät, mutta apteekista lähen mieluummin ilman ostoksia pois kun pyydän apua...

Joo sen takii mäkin menin sekasin ku apteekkari kysy voinko auttaa ni unohin mitä olin hakemassa :p Sit siel oli viel tuttu ja seki alko höpöttää ni tuli ahistus kun olin noita mun resepti lääkkeit myös hakee ja en tykkää jos tutut näkee kun kannan apteekista kauppa kassillisen resepti lääkkeitä kotiin :oops: Ja yleensä jos en tiedä mitä tarviin nii kysyn äitiltä :oops: Esim niitte pukamien kaa soitin ja kysyin siltä ku inhoon ku apteekkarit alkaa sit paasaa kaikesta nii kovaa äänee ja mä varmaan haluunki et koko kylä kuulee mitä vaivaa mulla on :mad:

En mä koskaan kovaan ääneen huutele, mut tuntuu et toisetei tajua sitä et ehkä ne pukamat ei oo kivoin ongelma muiden jaettavaks :confused: Sama nois resepti lääkkeis. Oon syönyt niitä niii monta vuotta et inhottaa edes ku alkaa kyselee tiedänkö tätä ja tätä tämän lääkkeen käytöstä :oops: Tottakai tiedän eihän ne mulle uusia ole :grin

Åke jaa kivoja vai!? :D no ei oo!

Yks toinen juttu mikä ei kans oo kiva niin tää valvominen! Kello alkaa kohta tulla 3 ja mua ei nukuta yhtään. Tai no vaikeehan tässä on edes ajatella nukkumista kun supistaa ja närästää :S

Mä valvoin myös ku heräsin joskus 12 aikaan et supisteli. Ja en saanu ukkoo kiinni et tunnin pyörin paniikissa ennen ku siltä tuli yks kämänen viesti. Huoh niin väsynyt

Mulla ei oo se rennie auttanu enää moneen kuukauteen. Suosittelen Gavisconia! Hirveen makusta kyllä, mut sitten on vastaava Galieve joka ei oo niin pahaa. Toi valvominen on kyllä ärsyttävää:sad001 Mulla meni yöunet kun mies vahingossa unissaan potkas haaroväliin...

siis voi perse.miks meiän perheellä on aina ihan akuankkatuuri?

autosta hajos joku aika si takalasi; eilen sitten vastoin ennakkotietoo tuli ilmotus ettei vakuutusyhtiö korvaa sentin latia.kiva;pelkkä lasi makso 465e ja siihen työt merkkiliikkeessä...ihan turhaan mitään täyskaskoo ja lasivakuutusta maksaa jos tää on lopputulos:smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016

ja kaiken huipuks,ettei halvalla päästäs,huomasin just et meiän pakastimessa on +0.eli olisko sitten sekin paskana.voi kun kiva.:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002 mullahan kun on niitä tuloja se 0e ennen ekaa äippärahaa t: opintotueton opiskelija

Okei nyt alan olee tosi loppu. Mulle ei oo tapahtunu mitään kivaa pitkää aikaa enkä oo päässy mihinkään. No tänään oisin päässy ulos kaverin kans ku vihdoin sai autonsa takas. Olin tietty koko päivän ihan intona et jee pääsen ulos. Noh ukko tulee kotiin ja ilmottaa ei käy kun on sitä tätä tota tekemistä ja totes et mee huomenna. Joo kaveri on huomenna töissä ja viikonlopuks lähtee porvooseen eli sellanen ei sovi. Eikä siin mitää, mut ukko ei tehny mitään mitä sen piti ja lähti itse ulos ja MINÄ jäin TAAS kotiin hoitamaan lasta. Ja mun sanomisista huolimatta poistui. Ehkä se on vaan myönnettävä et tästä ei saa hyvää enää tekemälläkään :sad001

Muokattu viimeksi:
^ en tietenkään toivo kenenkään ihmissuhteiden päättymistä sinänsä, mutta nyt on oltava taas samaa mieltä tota teidän "suhdetta" seuranneena - se mies ei tuosta mihinkään tule muuttumaan, ei kannata tuhlata tohon enempää aikaa. Paljon parempaakin kun voi saada, tuollaista kohtelua ei kukaan ansaitse, eikä varsinkaan tuossa tilassa! Äijälle ei yhdessä yössä kehity kunnioitusta toista kohtaan tai tajua terveestä ihmissuhteesta.

Juu oon täs samaa tuloksee tullu et yksin en tästä oikeesti hyvää saa. On se vaan kiva pompata tyhjän päälle, mut pakko se on vaan lähtee. Ei kenenkää tarvii tällästä kestää eikä seurata. Kyl jokainen pikkasen parempaa ansaitsee. Enkä väitä et ite oisin helpoimmasta päästä, mut mä oon koittanu kaikkeni tehä et sil ois jees olla kotona ja jos sekää ei auta ni antaa olla. Ei oo oikein mun lapsille et yritän väkisin olla tollasen kanssa ja teen vaan itelleni pahaa ku koitan tehä tästä hyvää. Kyl mä rakastan sitä valtavan paljon ja sen vieres on hyvä olla, mut mulla on ollu nykyjään vaan tyhjä sohva täällä et ihan sama kun asuisin yksin. Käy tuo kääntymäs ja huutamas täälä, mut ilman sitä pärjään kyllä

Mun ei tarttenu lukee kun toi alku ja tiesin jo mikä on homman lopputulos.. Aivan uskomaton kusipää sun ukkos on ja toi temppu ei kyl enää mee minkään stressin piikkiin vaan tollanen on jo ihan silkkaa vittuilua ja kiusantekoo.. Hitto miten paskamaista. :mad:

Takaisin