Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil on vähän sama juttu kun corollalla eli mä päätän! :grin Mul oli nimet niin tytölle kun pojallekkin jo valmiina ennen kun ees tulin raskaaks ja sit ku tärppäs niin kerroin vaan ne nimet ukolle ja kyl se tykkäs molemmista, vaik ihan sama mulle vaikkei ois tykännykkään :wink koska mä oon ne jo aikoja sitten mieltäny mun seuraavan lapsen nimeks, joten en ois osannu ees miettii enää muita vaihtoehtoja.

Meillä meinaa tulla kohta pieni kriisi nimiasian suhteen.... miehellä ois kolme ehdotusta, joista hän pitää aika tiukasti kiinni, eikä oo kunnolla lämmenny millekään nimelle mitä mä oon ehdottanu. Miehen nimi-ideat on kyllä ihan kivoja, mutta kun se "ihan kiva" ei nyt riitä!! Toiseksi/kolmanneksi nimeksi voisin ne kelpuuttaa, mutta etunimeksi todnäk en, kun sen pitää olla sitten Ihan Täydellinen sen ekan tyttären etunimen ;) Pitää muistaa vedota tuohon sukunimiasiaan jos tästä meinaa tulla isompi vääntö...

Juu kyl toi perseenreikä tuli puoli kahden jälkeen himaan ja herätti sit mut kun nukuin sohvalla. Ja kaiken lisäksi se vittu muka sairastaa! Nyt sitten ollaan sairaslomalla ku ollaan leikisti kipeitä. Mun mielestä kukaan ei hillu kahteen asti yöl ulkona jos on muka niin kipee ettei voi olla töissä ! Et nyt sit kelpaa vittu löhötä kotona, mut ei voinu saikkua ottaa ku mä tarttin apua !?!?!? Vittu annoin sen kuorsaa niin pitkään ku oltiin pojan kaa pihalla ja mitään en ole sille puhunut. Nyt loppu mun ymmärrys ja ei pätkän vertaa enää jaksa kiinnostaa !

SIIIS VOI VITTU OIKEESTI !!! :mad: Tää lapsi tekee mut hulluks !!! :mad: Alko ihan yht äkkii tosi kovat kivut ja tunnin kärvistelin kotona ja itkua väänsin ku supisteli ja sit kiireel sairaalaan. Autossa kivut vaa paheni ja olin jo aika paniikissa et nyt se tulee. Noh heti käyrään ku pääs sairaalaan ja supistuksia tuli tasaseen 3 min välein kovia ja tosi kipeitä. Sit jäätii hetkeks tarkkailuun ja taas loppu ku seinään ! Ja nyt tultii kotii. Ihan oikeesti ottakaa se jo pois ! Tää ei oo ollenkaan kivaa !! :sad001

Huh, voi ei Cranberry :( Toi tollanen koko ajan varuillaan oleminen ja kipujen kanssa elely on kyllä varmasti tosi raskasta!

Munkin huumori on loppunut jo.

Flunssa jatkuu edelleen ja on pahentunut. Nenä aivan tukossa ja kurkkukipeä ( kohta jo 1kk) eikä ääntä juuri tule--> josta tietysti seuraa (edelleen) etten nuku juuri ollenkaan, koska tulee tukehtumisen tunne ym. Nyt myös pari päivää kiva jomottava päänsärky ja tietty ne verenpaineet heittelee ja pulssi yli 100 kokoajan.

Olen kuin ryhävalas kuivalla maalla. Keho on niin turvoksissa ettei kyllä samaksi neitokaiseksi tunnista vaikka kuin viehkeästi yrittää hymyillä peilille.

Ahdistaa niin henkisesti kuin fyysisestikin ihan helv.... Ainoat hyvät asiat on aivan ihan mies ja lapsi, jotka yrittää helpottaa mun oloa kokoajan..ihan niin paljon että vitu... sekin etten ehkä osaa olla tällä hetkellä edes kiitollinen saamastani kohtelusta ja sehän harmittaa vielä enemmän.

Ensi tiistaina 38+1 ja uusi tilannearvio Äitiyspolilla. Otan kyllä sairaalakassin mukaan ja heittäydyn lötköksi sinne sängylle ja vannon etten lähde ilman vauvaa pois.

Jep...sellainen olis sota suunnitelma!

Mulla kanssa päätetään käynnistetäänkö vai tehdäänkö sektio. Jos käynnistetään saavat luvan aloittaa homman heti. Sektio vaihtoehdossa hyväksyn muutaman päivän varoajan :).

Kyllä tää raskaana oleminen näyttää olevan yhdelle sun toiselle aika koettelemus. Kohta toivottavasti saadaan puhua iloisista ja ihanista asioista.

Mun ympärillä kaikki vielä urheilee niin hemmetisti ja on niin timmissä (elämänsä) kunnossa, että sekin ottaa päähän. Hyväksi siis heille, mutta olen kieltämättä hiukan kade. Itsekin urheilin n. 8h/vk ennen raskautta, mutta raskauden aikana voin urheilut laskea kahden käden sormilla. Koiran kanssa kyllä lyllerrän tuolla ulkona, mutta sitä en urheiluksi laskisi :)

Mikäs sulla on syynä KevätKäärö kun käynnistellään tai leikataan nyt jo? Anteeks jos utelen liikaa...

Tässä on 95 sivua keskustelua ni en tiedä onko joku ottanu jo puheeks :D mutta närästys... hirvein vaiva mitä tiiän. Ihan järjetöntä, oon varmaan 2 kuukautta herännyt siihen joka hiton yö eikä mikään auta. Syön liikaa makeeta päivällä mikä varmaan osaltaan aiheuttaa mutta välillä närästää vaikka söis miten terveellisesti :confused:

Mul on raskausajan diabetes todettu sokerirasituksessa. Ensimmäinen paastoarvo oli hiukan yli sallitun 5,5. Sen jälkeen kaikki koti arvot olleet kylläkin OK? vk 35 oli jo n.3,5kg(+\- arvio heitto) poika tuloillaan. Joten LA olis aika iso jos annettas kasvaa sinne.

Treeneistä: Ite ajattelin etten edes pääse aluks mihinkään joten teen itelleni "koti ohjelman". Jos sitä muutamana ajankohtana päivässä sais jonkun oman kehonpainon liikkeen tehtyä esim. lankuttaa, kyykkyjä sekä venyttelyä. Painoa kehosta pois ja sitten lisää liikkeitä. Mul on melko selkeet sävelet, koska haluan takaisin "kuntoon", mutta aiemmasta tiedän, että lähdin silloin liian aikaisin liikkeelle.

Birdy123: En edes halua tietää kuinka ikävältä tuntuisi jatkuva närästys.

Onko ketään muuta, jota iljettää vauvan liikkeet?

Mulla tuntuu sellaisina "muljahduksina" ja se on jotenkin pelottavaa :scared001

...tai musta nyt tuntuu kaikki oudolta ja pelottavalta mikä tähän raskauteen on liittynyt ja liittyy, kaikki muutokset omassa kropassa...:sad001

Sama täällä ! Toi muljuminen inhottaa varsinkin kun se tekee niin kamalan kipeetä !

Hymykuoppa, Kattelin tota sun masu kuvaas ja mietin et mikäs se sun sf mitta oli viimeks ? Meinaan minusta siun masu on pienempi kun mun, mut mul on kumminki ihan äly pien toi sf :confused:

Okei :grin Ku mää kauhistelin et kuinka paljon tuo täti oikee aina mittailee väärin :p No mä oon pitkä sen 171 et en kauhiasti sua lyhkäsempi :) Toisaalta voipi olla et musta vaan tuntuu et tuo mun maha on nii iso ja pyöree ku katon sitä nii läheltä aina kun ei noita kuvii oo tullu otettuu :grin Kaveri on kyl edellee sitä mieltä et pitäs ottaa masu kuva :oops:

Takaisin