Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähin kävelee vaa ilman mitää päämäärää tonne mettä reitille ja sieltä menin sit kylille käppää. Ei vaan kestä olla enää kotona ku tuo idiootti loukkaa koko ajan :sad001 Oli kauhee moka ku alko särkee :sad001

No eipä auttanu oma rauha ku mulkku perkele sit suuttu siitäkin ja lähti itte painelee. Oon niin loppu ja kyllästyny nyt saa riittää. Ei tästä tuu enää mitään. Ei voi yksin yrittää ihan oikeesti

Siis mä olisin varmaan noin tehny sille jos en ois painellu pihalle :grin Välillä ku teen ruokaa haaveilen et hakkaan sen tohjoks paistin pannulla :grin:oops: Ai kauhee mä oon kamala, mut ku se on nii ilkee et tekis mieli kalauttaa se hiljaseks :sad001:oops:

Kysy ensin mitä teen ja sit oonko vihanen. Ja kun jätin vastaamatta alko aukoo sitä turpaansa. Ei se ikinä vastaa mun viesteihin ni miks mun pitäis vastaa sen ? Ärh ! No sit ku vastasin ni ja totesin miks pitää olla noin tökerö ni sit tuli jotai ihe piipitystä. En tiedä onko juomassa vai missä. Mu ei kyllä yhtään kiinnosta. Mä en edes kysy ja se sitä vasta vituttaaki ku en oo yhtään kiinnostunu missä se on. Minkä takia ei voi olla aikuinen ja puhua asioista !? Pitää olla tollanen perkeleen kakara mikä karkaa jonnekki heti ku on jotain puhumisen aihetta

Totesin sille vaan takas et jos ei oo munaa puhuu naamatusten ni ei tarvii tollasia säälittely viestejä laitella. Et oiskohan senkin aika hommaa ne munat ja kasvaa mieheksi. Eipä oo vastannut mitään takaisin ja toivon todellakin ettei tule kotiin !

APUA :grin Tein ekan ostoksen vaaville äsken :p

Hyvä hyvä Cranberry! Sun pitää nyt pitää huolta itestäs, vauvasta ja pikkumiehestä, se on tärkeintä :)

Mitä hankit?

No meil on kalliit emmaljungan rattaat mitkä sain esikoiselle. Ne on ihan mahtavat ! Mut nyt ku tulee toinen ni must ois kauheen näppärää jos olis hieman pienemmät matkarattaat mitkä sais helposti mukaa ku ois kiva kesäl reissaa. Kun nuo emmaljungat on aika järeet :) No löysin sit yhet rattaat mitkä käy ton kaukalon kans ja mun mielestä ne helpottas ihan hiveest kaupas käyntii kun saa kaukalon siihi kii ! Oli nii hankalaa viimeks sen kaukalon kans et totesin et ostan ne et ne helpottaa mun oloo ja ei tarvii kantaa ja sit ne käy kevyinä rattaina myös poitsulle jos menee johki :)

No toihan vaikuttaa hyvältä hankinnalta! Mä oon niin ihastunu meiän vaunuihin että ootan malttamattomana niiden kanssa liikuskelua :D

Meillä on ollu helppoo nimeäminen molempien tyttärien kohdalla. Mä päätän :grin ja ukko myötäilee... Sillä periaatteella, että saahan ne isänsä sukunimen, niin kyllä munkin pitää saada vaikuttaa :) Tällä kertaa nimen löytäminen oli melkosen vaikeaa kun mulla oli 3 tasavahvaa suosikkia, kaikki alkoi vielä samalla kirjaimella. Mutta sitten kun tutkin wikipediasta enemmän näiden nimien symboliikkaa, niin valinta olikin loppupeleis tosi helppo.

Takaisin