Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna tulee täyteen rv 36. Vauva sais syntyä vaiks se aika pieni onkin :) Ja just sille lekurillekki sanoin et nyt on tullu ekaa kertaan mieleen viime synnytys supistukset näistä supistuksista :confused: Mut ooooooottele kotona on ollu vastaus. Tänään oon kyl hieman siivoillu ku vituttaa toi ukon valitus :mad: Mut oikeesti on sellanen olo et hypin noita portaita koko illan et vauva valahtas pois ! MÄ EN KESTÄ ENÄÄ ! Vittu mua sattuu ei oo reiluu olla himassa ja kivuissa ja yöllä ne pahenee nii et luulen et synnytän :confused: Ja viime yönä supistuksia tuli välillä alle 10 min välein ja sit hetkeks lopahtaa ja sit taas alkaa :confused: Musta tuntuu et toi syntyy oikeesti kotiin kohta kun vaan oottelen ja oottelen.

Haha åke ! :grin Kyllä sua saa laiskotuttaa :grin mäkin kävelin eilen hieman poitsun kaa pihal ni alko ittee ihan naurattaa kuinka vauhti on oikeesti hidastunu o_O:oops: En ees uskalla kovempaa mennä ku alkaa nykii heti mahasta :confused:

Onhan se lyhyt aika. Mut juman kekka ku on rankkaa :confused: Ei pysty keskittyy oikeesti kunnol mihkää, kaikki menee päin pyllyä, väsyttää, vituttaa ja hakkaan ton ukon hengiltä kohta ! :mad: Siis on ollu ihan pakko siivoo et oon saanu purettuu tätä pahaa oloo johki :sad001 Todennu et oon ihan hiljaa vaan kun en jaksa tota ukkoa yhtään. Muksun kans on hankalaa olla ja mua niin surettaa ku se sanoo "äiti on rikki" :sad001 Mut onneks se mua piristääkin täällä ! :grin Sil on tollanen oma moppi ku mun vanha moppi hajos ja ostin uuden ni tuunasin tosta vanhasta pojalle oman :) Nyt se onnellisesti hinkkaa lattioita sillä et tulee hyvä mieli ku on tuo napero jonkin verran ainakin äitiinsä tullu :grin Lauleskelee vaan et hyvää puhasta :p

Joo meilläkin likka yks kerta kehui kuinka tiskaaminen on niin kivaa ja on myös kivaa auttaa äitiä siivoomisessa ettei äidin tartte tehä kaikkee rankkaa työtä yksin, olin vaa et no sehän on hieno juttu, lupaatko tiskata ja auttaa äitiä sitten aina ..? Innokas kyllä vastaus tuli ja tehtiinkin sitten tästä ihan kirjallinen sopimus, johon likka veti nimensä alle.. :wink Sit kun joskus 15kesäsenä ei oikeen noi hommat maistukkaan niin voin sit likalle vilauttaa tätä meijän sopparia.. :wink:grin

takkunen aamu...mulle ei sovi yhtään miehen aamuvuorot,kun se ei vaan nuku!tykkää valvoo pitkään; eilen mentiin 24 jälkeen petiin mikä on ihan vakio,ja sen kello soi 0515 :eek: siitä muutamat torkutukset niin minäkin oon jo ihan hereillä,ja si oon ihan koomaväsyny enkä saa mitään aikaan aamulla.yritin aamukahveilla lukee jotain lehtee ja tipahdin;heräsin sitten kympiltä sohvalta ja oon edelleen ihan koomaväsyny.ja keskiviikkona pitäs esitellä gradu,joka ei kyllä tällä menolla valmistu :mad::sad001 äh.perhana.

Mulla on kyllä ihan mini vauva ! :grin Synnytystapa arvio oli tänään ja positiivista vauva valunut iiiiiihan alas ja supistus maraton sai paikatki valmiimmiks et lääkärikin uskoo ettei kauaa enää kanneta tätä :p Vauvan painon veikkas et jos menis laskettuun aikaan asti niin vauva painais kolmisen kiloo ja ihan max 3200 grammaa :grin Eli siis en pelkää enää synnytystäkään kun tiedän ettei tuu mikään neljän kilon muhku :grin Ktg tosin oli taas heikohkoa alkuun, mut loppuun onneks parani ettei tarvinnu jäädä :) Ens viikolle taas ktg ja sitä seuraavalle viikolle sit taas ultra tosin eihän sitä tiiä jos vaikka ei tarvis mennä :grin Mun puolesta sais syntyy kyl ajois :rolleyes: Nyt pitää olla tarkkana supistusten kans jos vaik tapahtuskin jotain :p

Ja tänäänki poika alotti aamun moppauksella :grin Aivan ihana ! :grin

Ja tää viesti alko kuulostaa niin positiiviselta et pakko marista tähän loppuun et vitsi mikä turvotus !! :confused::mad: Pohkeet onku jokku vitun valaat :mad:

Siis kyl itekki huomaa ettei oo liikkunu hetkeen. Miten hitaalta ja rankalta kaikki tuntuukaan :confused: Mä koitin eilen venytellä ni ei siitä tullu mitää ku jos ei maha ota kii ja supista ni asento ei sovi masu asukille ja sit alkaa armoton tamputus ja pakko lopettaa sit siihe :mad: Siis ihan oikeesti mä kaipaan liikuntaa ja venyttelyä ! Muuttunu ihan mummoks ku ei oo saanu liikkua ! :mad: Ja en ees haluu tietää mitkä kivut oikeesti tosi lihavilla on ku niil on se paino ja sit jos ne ei viel pääse kunnol liikkumaan :eek: Ja muutenki vähän liikkuvat ni varmaan on jumissa ihan mukavasti :confused: Itel ei oo sellane olo etlihakset ois kuihtunu, mut kumminki tuntuu et on ihan rappiolla :confused:

Siis en mä nyt oikee tiiä mitä tuo turvotus on et kai se on nestettä :confused: Ei oo kyllä yhtään kiva !

Mukavaa et sä oot päässy jumppailee :grin

Palaan aikaisempaan aiheeseen.

Cranberry, nuvaring on hyvä vaihtoehto, mutta kallis. 3 kuukauden rinkulat maksaa 44 euroa.

Itse aion tehdä steriloinnin. Mun raskaudet on tässä...

Valitsin muuten nimen jo tulevalle tyttöselle :)

Oho :eek: Jo on rinkuloilla hintaa ! :eek: Siis onhan tuo mirena kierukkakin hintava kun on sen melkee 200 euroa. Mut se sentää kestää 5 vuotta et on se iso säästö tohon verrattuna :confused:

Suutuin sit ukolle niin et lähin vaa kävelee !! :mad:

Takaisin