Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil kävi esikon kaa niin et ukko oli just edellisenä yönä ollu juhlimassa kun aamulla piti kuuden aikaa lähtee sairaalaan, ja eihän tuo nyt mikään selvä ollu kun vast pari tuntii sit oli kotiokin tullu.. Mä olin jo koko yön kärsiny niist supistuksista, mut ei siin, hyppäsin sit ite kuskin paikalle ku eihän ukko voinu ajaa, puristin vaa aina ratista ku supisti.. :grin Matkaa oli sellaset 40kilsaa, mut onneks pääosin suoraa ja hiljasta tietä. Sairaalalla hoitsu vaan totets, et " jaa taitaa tulevaa isää vähän väsyttää" Hahah, joo ja viina haisi, noh kun oli niin saatanan pitkä synnytys niin ukkokin kerkes siin nukkuun päänsä selväks.. :wink:grin

Toisaalta ei huonompi homma jos mies sattuski oleen vuosisadan krapulassa synnytyspäivänä, joutus seki sit vähä kärsiin... :D Mut sen täytyy sit kans olla kunnon krapula! ;)

Kaveri sano mulle joskus, että ambulanssi on tilattava jos kyydillä lähtee synnyttään, että ainakaan täällä taksit ei välttämättä edes ota synnyttäjiä kyytiin!

Mulle taas sanottiin synnärillä että mieluummin taksi jos ei oo pakko tilata ambulanssia. Kai niitä takseja on enemmän joutilaana tai jotain...

Miu, Hahah, totta! EI ukko kyl ihan tikissä sinä päivänä ollu, ja sai viel viettää koooko pitkän päivän sairaalas hieroen mun selkää yms. mitä kaikkee vaan keksinkään.. :wink Mut likka synty vast seuraavana päivänä, nii sit h-hetkel oli kyl huomattavasti virkeempänä.. :grin

Mä oon kyl kans ollu vähän siin ajatusmaailmas et kaikki taksit ei välttis ota, et sehän kandee kyl mainita heti kun soittaa sitä taksii, ei sillä mä en kyl taksilla menis! Jos niikseen tulis niin ajasin taas vaik ite ennemmin..

huomenta!kerrankin suht hyvällä fiiliksellä täällä :)

eilen ajeltiin tampereella,kun vietiin auto huoltoon mun serkun pajalle.siinä sitten tuli nähtyä mun paras ystävä,käytyä liha- ja leipätehtaanmyymälöissä (eli kassit täynnä ruokaa kotimatkaan),pelattua korttia iskän kans,syötyä hyvin äitin safkoja,siskokin tuli miehensä kanssa poikkeen ja samoin viä setä ylläriks.
autossakaan ei onneks mitään ylläreitä eli selvittiin suht edukkaasti :)
ajeltiin takas vasta iltamyöhällä,oli kyllä rentouttavaa vähän irrottautua sohvannurkan gradukuvioista ja miehellekin vähän töissä käymiseen vaihtelua.sitten saatiin ihan kunnolla puheltua asioista ja tästä raskaudesta ja siihen liittyvistä mun päänsisäsistä vammoista :grin on se vaan niin ihana mies ettei paremmasta väliä :love7 siskoni puolijuoppoon ukkoon en sitä ikinä ainakaan vaihtais! (ne oli puoltoista tuntia samaan aikaan meiän kans,sinä aikana tää alfauros ehti jo kittaan 4 kaljaa ja pummiin mun mieheltä useemman röökin...ja ne on menossa naimisiin.jee)
niijja sain aikas ihanaa seksiäkin.ei siis ollenkaan huono päivä :grin...mies raasu vaan heräs si 05 töihin,mä viäkin yritän keräillä itteeni alottaan hommia.en vaan tiä johtuko se tosta yöllisestä vai mistä,mut heräilin jo yöllä useempaan otteeseen siihen et supisti ihan huolella,maha oli pitkään ihan kivikova pallo ja se oli hyvin epämiellyttävää.viäkin vähän sitä oloo joten enpä taidakaan lähtee tästä fillarilla joogaan vaan istun kiltisti koneella ja voisin vaikka sen gradun aukasta o_O

ei pysy täälläkään oikein hyvin joten oon ratkassu asian värjäämällä itte vaan kevytvärillä niin lähtee silleen tasasesti pois.olin onnellinen kun mun merkki oli just mammuteilla 2pakettia/14e tarjouksessa :grin

Nonih vieraat häippässy ja taas pääs omaan ihanaan rauhaan.. :grin Mut oikeesti, noi on kyl hermoille rankkoja vierailuja kun mun isä on kylässä perus lauantai pöhnissään, niin JUMALAUTA SE ON RASITTAVA!!! Saatana ku se länkyttää aina samoja asioita ja homma menee oikeestaan niin et mussa on kaikki vika, enkä mä osaa tehä mitään oikein, mut ai että kun tuo mun ukko on sit vaan niin täydellinen ja hyvä kaikessa, että kyl siin on hyvä mies!!! Joo en mä sitä kielläkkään, mut kyl se ny vituttaa jatkuvasti kuunnella tollasta ja ihan ku mäen ois tässä rempassakaan tehny taas yhtään mitään jne.. :mad:

Siis mä heräsin tänää ennen viittä ja en sit saatana millään enää saanu unta ja pari tuntii kieriskelin mut lopulta sit nousin seiskalta.. Ukko käytti heti aamusta meijän husky tyttöö eläinlääkärillä kun saanu haaverin selkäänsä, ilmeisesti tuol mettäs kun on juossu niin joku oksa tökkässy, ihan sen näkönen reikä oli.. o_O Noh antibioottia ja salvaa sekä sisähoitoo. Meillä on siis noilla koirilla tarha ja oma pihamökki mis asustelevat, mut nyt ei voi tyttöö pitää siel ennenku rupee haava paraneen, ja tossa se reppana nyt itkee ku haluis poikien kans ulos..

tänne on iskeny kisaväsymys noitten hankintojen suhteen. o_O osasyynä varmaan toi mun koulupaniikki ja miehen työväsymyskin...helmikuussa viä hankittiin kaikkee isompaa,pinnistä ja vaunua jajaja...mut ny kun pitäs miettiä jotain kantoreppua,vaatteita,leluja ja vaippoja,niin jotenkin ei vaan pysty eikä jaksa eikä saa aikaan....en osaa ensinnä päättää,kestoilla vai ei.se tuntuu niin viidakolta koko kestomaailma,ja niitä pitäs hommata niin paljo...vaatteita on hyvin epämääränen kokoelma koosta 50 kokoon 74 muttei mitään kokoo todellakaan tarpeeks,pari hassua bodya ym.äh.yhyy.

no mulla ei oo tota pelkoo,t: plussapallo o_O:p mua kiinnostas kestoilu sekä ekologisista että ekonomisista syistä.mut saa ny nähä sit...luultavasti paniikissa synnytyksen jälkeen haalitaan jotain vaippoja :grin mitään imetysliivejä tai -paitoja en myöskään oo hankkinu.äh.hoitopöytä on muttei alustaa jne...

meillä on taas mahollisuus olla molempien ny pitkään kotona; ensin miehen isyysvapaa ja kesäloma,ja sit aateltiin tehä niin et mä vaihdan työmarkkinatuelle (ilman aiettakaan mennä töihin,oon siis elämäni ekaa kertaa paha sossupummi) kun se on isompi kun se minimiäippäraha.miehen saama vanhempainraha taas ei oo kun vajaa 50e/kk pienempi mitä käteenjäävä palkka,kun se teki ihan hulluna ylitöitä 2012,eli rahallisesti ei mitään eroa.niin aateltiin sitten johkin loppusyksyyn kattella ja ihmetellä kolmisin tätä maailman menoa :)

Kuulostaa tosi tutulta noi sun tuntemukset ! Ja ihan oikeesti tää kissa hiiri leikki vois loppua. Minkä ihmeen takia tää ei lähde syntyy vaikka välillä tekee niin kipiää ? Tosi uuvuttavaa oikeesti. Täs alkaa olla niin väsynyt ja loppu et ei tuu vauva ajasta mitään sit ku siihen päästään

Juu ei syntyny :sad001 Eikä syntyny viime yönäkään vaikka niin kovia suppareita tuli. Sairaalaski sano et se voi vaan uhitella muutaman päivän ja sit ei taas tuu suppareita viikkoon :confused: Ei tarttis oikeeesti uhitella. Ärsyttää tää veivaaminen ja hävettää joka yö soittaa sairaalaan turhan takia :mad: Ihan oikeesti haluun tän vauvan nyt!

Ja oloo ei paranna se ku ukko on taas niin hyvällä tuulella. Kun sattuu olemaan KIPEENÄ :mad:

Takaisin