huomenta!kerrankin suht hyvällä fiiliksellä täällä :)
eilen ajeltiin tampereella,kun vietiin auto huoltoon mun serkun pajalle.siinä sitten tuli nähtyä mun paras ystävä,käytyä liha- ja leipätehtaanmyymälöissä (eli kassit täynnä ruokaa kotimatkaan),pelattua korttia iskän kans,syötyä hyvin äitin safkoja,siskokin tuli miehensä kanssa poikkeen ja samoin viä setä ylläriks.
autossakaan ei onneks mitään ylläreitä eli selvittiin suht edukkaasti :)
ajeltiin takas vasta iltamyöhällä,oli kyllä rentouttavaa vähän irrottautua sohvannurkan gradukuvioista ja miehellekin vähän töissä käymiseen vaihtelua.sitten saatiin ihan kunnolla puheltua asioista ja tästä raskaudesta ja siihen liittyvistä mun päänsisäsistä vammoista
on se vaan niin ihana mies ettei paremmasta väliä
siskoni puolijuoppoon ukkoon en sitä ikinä ainakaan vaihtais! (ne oli puoltoista tuntia samaan aikaan meiän kans,sinä aikana tää alfauros ehti jo kittaan 4 kaljaa ja pummiin mun mieheltä useemman röökin...ja ne on menossa naimisiin.jee)
niijja sain aikas ihanaa seksiäkin.ei siis ollenkaan huono päivä
...mies raasu vaan heräs si 05 töihin,mä viäkin yritän keräillä itteeni alottaan hommia.en vaan tiä johtuko se tosta yöllisestä vai mistä,mut heräilin jo yöllä useempaan otteeseen siihen et supisti ihan huolella,maha oli pitkään ihan kivikova pallo ja se oli hyvin epämiellyttävää.viäkin vähän sitä oloo joten enpä taidakaan lähtee tästä fillarilla joogaan vaan istun kiltisti koneella ja voisin vaikka sen gradun aukasta