Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No äske ku soiteltii se kuulosti vihaselta ni mä vähän säikähin et jos sit rupee kiukkuun kalja maistuu :sad001 Ei se viesteihi vastannu mitenkää kiukul ja olikin ihan hyvä mieli asiasta. Nyt vaa kuulosti nii oudolta niin iski huoli :sad001 En mä ottas humalaista miestä kyl sairaalaan mukaan :confused: Uskoisin et siit syntys vaa kauhee sotku. Ehkä mielummin olisin sit yksin synnyttämässä :confused: Ja anoppi ei oo nyt maisemis eli pitäs ambulanssi soittaa ja anopin äiti jäis sit poikaa hoitaa.

Sit mul on ollu tänää sellane jännä oire ku vatsan tyhjentyminen :confused: Ni siks alko viel enemmän ahistaa :sad001

No onhan sullaki oikeus valittaa kun määkin vikisen koko ajan :grin No meil on tällänen pien juorukerho syntyny tänne, mut kyl me aika paljon valitetaankin :grin Siis millai vihlasee päästä ? :eek: Kuulostaa aika hurjalta :grin En oo kyl koskaa kuullu et kellää ois napsahtanu ponnistusvaihees verisuoni katki :grin

No mä kun viimeks juttelin sen kätilön kanssa niin se anto hyviä ohjeita mulle. Ja totes et mä voin soittaa ambulanssin jos on hirvittävän epävarma olo siis vaikka ukko ois kotona tai sopia et ambulanssi tulee jossain vaiheessa vaikka meidän autoo vastaan. :) Et ku oon kumminki uudelleen synnyttäjä ja voi olla nopeaakin ja se ponnistus vaihe voi yllättää niin siks :) Kyllähän varmaa taksil pitäs eka mennä, mut mun sairauksil ja sil et oon uudelleen synnyttäjä ni varmana soittasin ambulanssin:grin Varsinki ku oisin yksin paniikis :grin

Juu kyl ny rupes jänskää ku vatsa tyhjenee ja supistelee :confused:

Voi sinun kanssasi :p Kaikkee sä osaatki pelätä :grin Ja älä ala pohtimaan ettei mee yö unet :grin

Onneks joo :grin Kiva jossai taksis ois istuu ja kiljuu et nyt se tulee :grin Just joku aika sit alko supistelut :confused: Liian jännää olla yksin kotona :p Pitäis varmaan, mut eipä vastannu ku soitin :confused:

Taksikyydistä sairaalaan voi kyl tulla yllättävän kallis jos ei varaudu hyvin. Siinähän voi vaikka mennä vedet taksin penkille ja sit tulee kallis lasku perässä. Ambulanssikyyti maksaa aina kuitenkin vaan sen omavastuun verran (15€ tai jtn?).

Eks ambulanssi kallistunut nyt joku aika sitten ? :confused: Just siks ku niin paljoo turhaa soiteltu.

Ei jumalauta mullahan on yöllä ollu niitä menkkamaisii kipui ja supistuksii ja nyt vatsa tyhjeni ja supistaa ja vittu en kai mä nyt oikeesti synnytä herran jumala apua paniikki !! :eek:

No perkele en :eek: Ja kaikella tapaa oon koittanu jo viestittää :eek: Tai savumerkit ja pulloposti puuttuu enää, mut yritetty on :grin Onneks nää supistukset ei oo tullu kauaa vielä. Ja aattelin et seuraavaks soittelen sinne sairaalaan taas ja kysyn tyhmiä ! :grin

Mutta eikös taksikyydistä ja lanssista mee sama omavastuu joka tapauksessa eli makso mitä makso niin se on synnyttäjän näkökulmasta sama hinta paitsi sit jos sotkee taksissa niin ne joutuu maksaan ite. Mut siis kyyti on kai saman hintanen.

Tää on niin mun tuuria ! Ja syöksysynnytys here i come :grin Ei juma :p Onneks oon tyhjentäny itteni tänään niin et voin olla varma ettei tuu jännä kakka housuun :grin

Pyys viel oottelee et voimistuu supistustukset :eek: Hui kamala :eek:

Siis joo mäkään en tiedä tota taksi juttua :confused: Saako sen muka noin halvalla ? Mä luulin et maksaa ihan saman ku normisti

Okei kiitos infosta :) Tosin minä mitään taksia soita tänää jos nyt ihan oikeesti pitää täst lähteä :grin Siis mul on ihan kummallinen hihitys paniikki menossa

Takaisin