Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä esikoista odotelles kävin muutamis paikois kattelee äitiys vaatteita ja en kertaakaa löytäny mitään kiva näköstä ja itselle sopivaa joten nyt en oo ees vaivautunu :grin Tosin kuosit on varmaa reilu vuoden sisäl muuttunu, mut ku oikeestaan ei oo tarvetta ni en viiti turhaa ostaakkaan :p Rintaliivei kyl tarttisin uusia ku nää tissit vaan kasvaa o_O Ja en usko et nuo vanhat imetysliivitkään on hyvät, mut en tiedä vieläkään haluanko imettää ja inhoon muutenkin imetysliivejä :confused: Ja hyvä jos löyty sellaset mitä ehkä jopa kehtaa käyttää raskauden jälkeenki ! :)

No ei suju kyllä mikään ! Tein ruokaa ni sotkin koko keittiön ja söin taas sottasemmin kun poika ja tuntuu siltä et pitäs piiloutuu maan alle ennen kun oon nurin niskoin alas portaita :confused: Ja eipä tuon ukkosenkaan kans päivä sujunu ollenkaan paremmin. Harmittaa ihan hirveesti :sad001 Ei meillä mitää riitaa ollut eikä sanottu mitään rumia tänään, mut on tääl meno vaan niin jäykkää et on surkee fiilis :sad001 Ja yökin ku meni huonosti niin vaan mietityttää toi vauva et onko kaikki hyvin vai ei :sad001 Niiiiiiiin väsynyt ja loppu tähän odottamiseen !

Musta taas tuntuu et maha on ihan räjähtämis pistees :eek: Eilen vaan taas kattelin itteeni kun saunasta tulin ja totesin et kunpa tuon sais äkkiä pois, mut takaa päi jos mua kattoo ni ei näy et olisin raskaana :grin Sun vauvalla on varmaan viel paljon tilaa liikuskella sielä masussa ni siks saattaa näyttää et katoo joskus jonnekkin :) Mut ymmärrän kyllä et nopeesti iskee huoli siitä :grin Kiristääkö teil pahasti ukkelin kans ? Vai tuntuuks vaa muuten vaa hankalalta välillä ?

No yöllä oli supistuksia ni taas huolestuin et joko sairaalaan. No onneksi sain sitten hetkennukuttua ja olo helpottu. Nyt tänään on liikkeitä tuntunu hyvin :) Et nytki justii potki sillee et piti kysyy ihan et hei oikeesti ku yrittää tulla läpi mahasta :grin Mut mun huoli ei varmaan lakkaa ennen kun se on mun sylis ja tiedän et on täysin terve

åke, munkin maha katoaa välillä. Ja viimeks neuvolassa sydänäänet katos yhtäkkiä, kun vauva päätti mennä johonkin piiloon :D On ne mukavia kun ei yhtään pelottele äitejään.

Minusta tuntuu et tää isompikin tapaus tekee nyt tahalleen kiusaa :grin On meinaan kunnon kakka pöksy taas ja tietysti juuri silloin kun äiti jää yksin kotiin :grin Ja hemmetin mummot :mad: Mä haluun sitä kiisseliä ! Enkä vieläkään oo saanu ! :p Kovasti tekis mieli jotain marjasaa :rolleyes: Ja just niin mun päivä ! Aattelin et minäpä näppäränä keitän ja juon kahvit. Ensin keitän pelkkää vettä ja nyt kun sain tehtyä jo ihan kahviakin niin enköhän sotke sit sokerit pitkin poikin pöytää ja lattiaa ku ei osu lusikka kippoon ! :mad: Mitähän mä viel onnnistun tekee ? :grin

Joo tää pikku mies on tehny ne aina ja nimen omaan mun riemuksi pelkästään :grin Jos se on mummoillaki pari tuntii hoidos ni säästää ne kakat kotiin ihan vain äitiä varten :grin Eikö olekkin ihana ? :p Vitsi mä oon niin innoissani ku näyttäs siltä et tolle tulee ihanat suklaa simmut ! :p Pojal on tosi tummat silmät ollu vauvast saakka niin oon toivonu et olis ruskeet ja nyt ne alkas näyttää ruskeilta :grin Ja ihan jees se pesu menee jos tuo poika on nätisti, mut sit jos se vääntää tai kääntää ni sit on kyllä hankalaa :confused: Täytyy varmaan vihjasta mummoille et poika kyseli kiisseliä jääkaapista, mut ku ei ollu ni tuli surku :grin Koskakohan ne arvaa et äiti syö puolet pojan kiisseleistä ? :oops::p:grin

Haha :grin Voi miten hölmö voi lapsena olla :p

No tässä iteksee kiroon tylsyyttä ja tuijotan tölsyy :p Ukko menee isällee saunoo joten ilta iteksein ja aika tylsää on o_O Oon täs ukon kaa just koittanu vähän höpötellä ja sopia asioita :)

Mä en tajuu mistä tää mystinen pommac himo tuli :grin Oikeesti sellanen ihan pakko saada heti nyt :confused: Ja tuo vauva möyrii mun masun kipeeks !

Oliks sul muita himoja tullu ku nuo mehut ? :p

Juu no tuli nyt vaan taas sellane kutina/pelko et entäs jos tuo ukko juo reippaammin ja sehän on varmasti sitten lähtö sairaalaan ku se sattuu ottamaan :sad001

Kyllä mä ymmärsin täysin sun kirjotuksen :grin Mun tää tabletti vammaa välil et mietin joskus et millasii viestei oikein tulee läheteltyy :grin Ja täl kirjotus on vähä hitaampaa ettei meinaa aina peräs pysyä :p

Mullekki olutta ja siideriä ! :grin

Sun vauvahan on vauhdikas menemään :p Oota vaan ku se sit jumiutuu johki epämukavaan kohtaan :grin

Takaisin