Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mulla on 200 eurolla poli laskuja ja nyt tulee lisää ku maanantaina se käynti ja tän päiväne ja sit se mun toinen yöpymis reissu :confused: Siis eihän tätä voi rahas mittaa, mut kyllä käy kukkarolle :mad: Sit vielä synnytys ja muut käynnit. Huihuihui :eek: Ei kyllä pääse halvalla !

Toivotaan nyt ettei niitä maksuja enää paljoo ehdi sullekaan kertyä vaan vauva syntyis pian ja sairaalakäynnit loppuis siihen :)

Jooooooo ! Vois nyt vaikka viikonloppuna syntyä :grin Mä en meinaa yhtää jaksa tätä kakkaa ! Oliks muute kellää teil mitää ehkäsy hommaa mietittynä et mitä alkaa raskaude jälkee käyttää ? :)

Rengas ei käy mut hormonikierukka, kapseli ja minipillerit käy. Niissä pelkkä keltarauhashormoni.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Kätilön kans vaa juttelin et pääsen onneksi puhumaan noista gynen kanssa tuol sairaalas. Ku sanoin etten ton neukku tädin neuvoihin luota enkä muutenkaan koko neuvolaan oikee. :) Mut mäki pelkään tota kierukkaa et entäs jos se ei pysy :confused: hormoni kierukkaa ne ln muule suositellu jo ja se ois silleen kiva jos vaik ne menkat loppuis :grin Muutens onko tuo nuva ring hankala käyttöne ? Tai siis minusta se on aika hankalan olonen :confused:

Mua kyllä jänskättäs käyttää sitä rengasta :grin En tie miks, mut jotenki hurja :confused:

No mäki haluisin varmaan sen sterilisaation, mut ajattelin nsin nyt kokeilla jos joku ehkäsy toimis. Jänskää kyllä hieman istuuko niin hyvin yksiin mitä on lupailtu o_OMinkähän takia tää ehkäsykin on naisten vaiva ? Miks miehillä ei oo minipillereitä tai jotain muita munalukkoja ? :grin Miks miehet pääsee tässäki niin helpolla ? :p

Joo mekin aletaan oleen sillä sterilisaation kannalla, kyl nää mukulat oli tässä! Ei oo ukkokaan enää pahemmin kettuillu noille meijän uroksille ja kollille ku kohta lähtee iteltäki "pallit"! :grin mut ehkä ihan alkuun otan pillerit siks aikaa kunnes saadaan toi homma pois päivä järjestyksestä.. :wink

huoh, hirveesti olis taas hommaa mut ei millään kiinnostais.. :confused:

No, mut kiva et löyty ees jotain mukavaa :) Ja eks se ookki parempi niin päin et sulle ei löydy tarpeeks pientä ? :grin Must ois ainakin kamalan noloo olla niin iso et koot loppuu kesken :grin Ja eihän noita raskaus vaatteita kauheesti kannata ostaa ku loppu peleis nii lyhyt aika kun tarvii :)

Takaisin