Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu kyllä on ollu kaikkee ! Mut vaik tuo ukko on tollane torvelo ja joskus liikaakin alkoon suuntautuva ja kavereiden kans hiihtelijä ni kyl mä vaan siit ihan saatanasti tykkään :grin Kyllä mulle on sanottu et miks hemmetis sen breikin jälkeen palasin ton ukon luo et oisin vaa ettiny uuden ihanemman ja paremman miehen. Mut minusta kaikki ei vaihtamalla parane :p Ja kyllä mulla on vaan ton kainalossa niin hyvä olla :) En mä ketään muuta haluis viereeni edes kuvitella :grin Ja kyllä se ukkokin sano et ei täällä ollu ollenkaan samanlaista kun ei kuullu mun nalkutusta :rolleyes: Ja et kova ikävä oli hänen perhettään :p Kyl must tuntuu et meil on nii nopeesti yhes tapahtunu kaikkee ja ollaan käyty asioita läpi et meit on aika hankala toisistaan erottaa :) On se siltikin mulle nii tärkee vaik joskus nii urpo :grin

No ku meil oli edellises neuvolas nii et neuvolan perhetyöntekijä ja sitten neuvola täti tuli ensikäynnille kotiin o_O Mähän myös sanoin haisevan vastalauseen asiaan koska en mä haluu et tollaset tulee mun nurkkia kyttäilee vaik meil mukava täti olikin :grin Tuli täs vaan mielee et tota tätiä en todellakaan päästä lähelle mun kotia :grin Ni sit rupesin miettii et onkohan se muuallakin tapana o_O

åke: vai vainoo se synnyttely sua ny edelleen,sori :p

mä oon täs vakavissani ny miettiny,et ottasin MLL:lta doulan.ny meinaan jotenkin niin ahistaa toi kaikki,et siinähän mulla olis se tuttu ammattilainen pitään mun puoliani sitten...tietty pitää miehen mieltä ensin kysyä,et mitä se aattelis tommosesta.

on se siis tulossa.sillä mietinkin et kokeeko se etten luota siihen kun pitää joku ylimääränen paikalle viä hommata :p

meillä siitä synnyttelystä on tullu jo ihan yleinen vitsi.synnytellään sitä sun tätä ja muutenkin puhutaan sillä sanamuodolla, esim et pitäs keitellä kahvit,saunotella,ulkoilutella kissat jne :p:grin

mun pitäs olla sitä gradua synnyttelemässä parhaillaan,mut täällä mä vaan roikuskelen.

Nyt kyl leidit täytyy sanoo, että sitä ei voi missään nimessä yleistää etteikö elämä vois parantua ukkoa vaihtamalla, se on yleinen sanonta, mutta omalla kohdallani ollu ainakin aivan paskapuhetta! :grin itse oon tän tehny ja voin sanoo että oon nyt onnellisempi kun koskaan, yksinkertasesti me vaan sovitaan toisillemme ja nautitaan tehä kaikkee mahdollista yhdessä, jopa tapella, sekin on suorastaan kivaa! :grin Mutta eihän ny helvetissä sitä ukkoa kannata vaihtaan lähtee jos toista rakastaa ja kaikesta huolimatta on yhessä hyvä olla! :) Meillä ei vaan exän kans noita enään ollut, kun ne karmeet, jatkuvat tappelut oli jo vieny molemmista kaikki mehut..

mä oon kyllä kans vaihtanu ukkoo sata kertaa parempaan...12vuotta edellisessä roikuin ja sitten totesin et ny riitti,ja takas en menis vaikka maksettas :p:grin vaihtamalla todellakin paranee,enkä kyllä usko siihenkään että vaan rakkaus riittäs.parisuhde tarvii aika monta muutakin palikkaa kun vaan sen...

Oon kyl samoilla linjoilla. Ja täytyy heidi sanoo et nostan kyl sulle hattua et noin pitkästä suhteesta uskalsit lähtee hakemaan sitä parempaa, ja tällä tarkotan siis sitä et niin sääli kun se onkin niin monesti ihmisillä käy niin et ollaan oltu pitkään yhdessä ja ryvetään siinä huonossa suhteessa sitten hamaan tappiin asti koska ei uskalleta päästää siitä tutusta elämästä irti, vaikka se ei mitään onnellista oliskaan.. Ja sit on viel sekin et joskus ihmiset saattaa sekottaa sen rakkauden siihen et onkin vaan niin tottunu siihen toiseen. Tai niinku silleen.. :grin Mut tosiaan paria tällästä suhdetta oon vierestä seurannu, niin ei kyl käy kateeks.. o_O

Pommiina, En mä yleistäkkää kun tiedän et vaihtamalla voi parantua :grin Mut ite vaan siin parin kuukauden aikana huomas et kyl toi karsee paska on nii mun mies :p Exän kans kävi vähä sillee et oltiin yhdessä koska no oltiin vaa totuttu ja turruttu siihen tilaan. Sit tää miun ukkosein muutti kaiken :p Ja onhan niitä vaimon hakkaajia jne joista kannattaaki pois vaihtaa :grin Btw autto taas toi avautumine ku sain nuo pahvilaatikot tyhjäks :rolleyes::oops:

Heh! No mut niinhän se on et jos se karsee paska tuntuu omalta ja siin on hyvä olla niin sit se on niin ja piste! :grin Ai sä laitoit ne sit kuitenki, no mut hyvä jos se homma suju loppupeleissä ihan ongelmitta.. :)

Mä sain noi vaavin vaatteet laiteltua paikoilleen, niin nyt sitä vast tajus et eihän siin ny niin kauheesti sitä vaatetta loppupeleis ookkaan ja varsinkin niit alle 60senttisii on varsinkin ihan liian vähän!! Saipa hyvän syyn lähtee shoppaileen niit lisää!! :wink Minkäs kokosii teil on muuten pienimmät vaatteet?? Mulla pienimmät on 56cm ku en oo viel oikee uskaltanu sen pienempiä ostaa, koska likan kans kävi niin et se oli sellanen möhkäle syntyessään et alle 56senttiset vaatteet ei mahtunu sille, niin ne pienimmät jäi sit tyystin käyttämättä.. Mut eihän täst poitsusta sit taas tiiä et minkä kokonen tulee.. :)

Meil taitaa pienin body olla 44 :grin Poika oli nii kauhian laiha ja lyhyt et se hukku kaikkiin 50cm vaatteisiin :p Mä tykkään niist lindexin new born bodyista ku ne oli sellasia kapeita mitkä sopi meidän pojalle ku jotku bodyt oli nii leveitä et jäi ihan hirveesti ilmaa välii :grin Mut nois vauvan vaatteis on hirveesti eroo ! Noi lindexin bodyt on tosi siroja, mut sit esim just toi pienin 44 mikä meilt löytyy ni on kauhian iso et se on melkee isompi ku ne lindexin 50 cm bodyt. Ja muutenki huomannu et lasten vaatteis voi olla tosi isokin pituus tai leveys ero vaik ois samat sentit o_O Onneks mun ei tarvii ostella sit ku mekkoi jos tulee tyttö :grin On meinaa pojal ihan sikana vaatteita ! :eek: Mun äiti oli ostanu jotain vauvalle :confused::eek:

Ehkä toi avautumine sai tajuu taas kuin ihana se onkaan ni loppu ahistus :p Mun oma ihana kakkapäämiäs :p

Jessus, onks niit vaatteita noinki pienii ku 44!! :grin Mut se on kyl tosi et niis on hurjia eroja, äskenki ku kattelin ni en ois kyl koon puolesta todellaka erottanu 56 ja 62 senttisii, niin saman kokosii tuntuu jokkut olevan! ja siin oli parit 62senttiset sortsit ni mä olin suorastaan järkyttyny et hei oikeesti voiks tän pienempii vaatteita muka olla, et niihin pitäis pieni vaippapeppu mahtuu.. :grin

Mul on vähä samanlail käyny ku hymykuopal et 62senttisii ja siit ylöspäin niin onkin kerääntyny paljo enemmän! Mut jotenki en jaksa uskoo et tää poitsu ois niin pieni et 50senttiset menis.. Onks niit vaatteita muute mitää välikokoo siin 50 ja 56 senttisten välillä?? En oo meinaa kyl huomannu.. Hemmetti, on kyl tosi mälsää ku ei oo enää mitää ultraa et näkis vähä miten toi vauva kasvaa, ku toisaalta rakenneultraski joutu sen reisiluun mittaan kahteen kertaan ku meinas et onko tosissaan niin pitkä, et onkohan sielt mikä pitkäkinttu tulossa.. :grin

Takaisin