Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Corolla, onnea tyttölupauksesta :) Mä taidan olla niitä harvoja joilla toi kiinalainen ei pidä paikkaansa, eikä oikein mitkään muutkaan ennusmerkit!

No mistähän johtuu et mua ei kattella vaan mahan päältä :grin Mut on ultrattu nyt öö 8 kertaa ja tänää oli eka kerta ku kurkkas vauvan vaa vatsan päältä :p

Siis mitä helvettiä :eek: Mä ymmärsin et eka ultra katotaan nykyään kaikilta alateitse koska sitä kautta nähdään paremmin ja sit katotaan vatsalta myös. :confused: Luulin et niin tehää kaikille :confused: Mä sen ymmärrän et ku mulla on noita vaivoja ja sairauksia et multa on joka kerta katottu kahdesta paikkaa

TÄÄÄH !? :eek: Multa ei oo ees kysytty tai sanottu mitää muuta ku et housut pois tehdään kaikille :eek: Siis ihan oikeesti tosi reilua ! Mua meinaan sattuu aina perkeleesti ne sisätutkimukset ja joka kerta on äippäpolilla runnottu et siks sanoin tolle ukollekki ku en haluu runnottavaks et se on oikeesti tosi inhottaaa ja epämukavaa. Ja nyt on viel tehny kipeempää kun on ollu nii valmiit noi paikat :eek: Mä oon kyl nyt suuresti järkyttyny ! Kyllä mun masun päältä näkee ihan hyvin vauvan o_O

Juu on ne sitäkin kattonu alakautta, mut ennen nopeeta kypsymistä on jo tutkittu o_O Nooh eipä siitä haittaa sille oo ollu. Mä vaan luulin et kaikil katotaa ainakin kerran :p

Minä kans!! Helvetti mitä turvotusta on nyt ruvennu lykkään, nyt on ekaa kertaa ruvennu olo oleen kuin valaalla! Jumppaan pitäis täst lähtee, tosi jees mennä sinne katteleen tätä pöhöttynyttä ruhoo niist peleistä mitkä ympäröi sen salin.. :grin

Kevätkäärö, No sulla on kyl raskauteen mahtunu kans kaikennäköstä, onneks sulla ei oo enää pitkää taivalta edessä! Kovasti tsemppiä viimesiin hetkiin! :)

Takaisin