CranberryLips
Piirimestaruustason postaaja
Kyllä toi vauva viel painii pien sarjalaisis ettei kovin iso oo :) Mut onneks jo paremman puolella :) Hih tääl on jännät paikat ku joku synnyttäjä tuli mun kaa samaan huoneeseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
saapi nähä mitä se vauva-aika sitten tuo tullessaan, koska nyt jo vituttaa valmiiksi jos/kun mun elämä tulee pyörimään vaan ja ainoastaan siinä paskavaippa-imetys-nukutus- ringissä....
muutenkin on kaikki ihan plää ...taas sama ongelma,että mun mielestä tästä suhteesta puuttuu kokonaan se fyysinen osasto,jos ei jotain ohimennen vaihdettua pusua lasketa.en ymmärä mistä johtuu enkä tiä yhtään missä mies tän asian suhteen menee,ja mä kärsin siitä ihan tosi paljon,mutta se edellinen sota (minkä tännekin jaoin) vaikuttaa ny mun korvien välissä niin etten pysty asiasta edes sanomaan ja sulkeudun kun simpukka, hyvä jos osaan toisen lähellä olla.
ja laitan siis omat toiveet ja tarpeet syrjään,etten vaan rasita tai ahdista niillä toista...alkaa vaan pikkasen hajota pää aina välillä ja si mies ihmettelee kun akka on vähän kiukkunen.kysyy mikä on -ja laittaa telkkarin päälle. ihan kun rupeisin taisteleen huomiosta james bondin kanssa...huoh.