Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää tullakko vai eikö tulla alkaa olla jo vähän liian rankkaa :p Siis hermot nii riekaleina muutenki ja sit stressaa mielettömästi et koska se oikeesti tulee :confused: Edelliseen verrattuna on kyllä ollu hirveen hankalaa ! Ei tää kaveri päästä helpolla ja vielä kun on alkanu tää ihana närästys nyt niin on nii jumalattoman tukala olla o_O Perkele syntys nyt sit oikeesti eikä jumppais tällä tavalla :grin Äitee käy hulluuden rajoilla :p Oi vitsit ! Tulee varmaa super hienot kalusteet :grin Mustaa :wink Vau :p Nythän sulla alkaa sit kunnon pesänrakennus :grin Tää mun oma on nii säälittävää. Harmittaa etten oo kummankaa kohal oikee päässy tekee mitään tollasta. Ooks sä paljon tehny hankintoja ? :)

No joo uskon sen! Tollanen oottelu on just pahinta ja sit viel ku antaa vähän niinku merkkejä siihen suuntaan, mut sit kuiteski peruu koko homman, niin ei kiva.. :confused: Hei onks mul muuten menny ihan ohi vai onks teil selvinny ollenkaa et kumpi sielt on tuloillaan, kysyittekö sitä sit ikinä..? :) Siis joo mä oon vähä tällänen musta friikki! Yleisestikkin kämpän sisustuksesta kyl huomaa et rakastan mustaa ja sama homma kun kurkkaa meikäläisen vaatekaappiin! Autossakaan en kelpuuta mitään muuta väriä, hullu mikä hullu. :grin Siis no tää pesänrakennus hinku on mulla iskeny varmaan just siks ku muuten tää oottelu on niin tylsää et pakko olla jotain kivaa tässäkin! Siis hankinnat on jo, vois sanoo et melkein kaikki! Paitsi nyt siis tyyliin vaippoja ja mitään apteekki käyntii en oo viel suorittanu, mut kyl jokkut muakin innokkaammat heinäkuulaiset on nekin jo hoitanu.. :) Sit mä oonkin ihmeissään kun oon saanu kaikki noi vauvelin jutut valmiiks ja aikaa on viel jäljellä et mitä helvettiä mä sit teen.. :grin Mut teilhän on muuten hyvä ku poitsu on viel sen verran pieni et siltä on varmaa jääny kamoja..? :)

Siis viikol 20 luvattiin tyttöö, mut en uskonu :grin Ku ei varmaks luvannu. Viikol 32 lupaili taas tyttöö, mut en vieläkään luota :p On ollu niin jääräpää kyllä ultrissa ja käyris aina ni vaikuttas et ois kovasti äitiin tullu :p Poika oli ku joku valokuvaus malli aina, mut tää olla möllöttää eikä haluu paljastaa itestään mitään :grin Laiskakin vielä kun haukottelee vaan :p Mä en musta friikki oo, mut pidän enemmän siitä kun valkosesta :p Ja tulee näkyy sisustamises täälki kun vaan joskus sattu valmista tulemaan. Pojalta joo jäi kaikenlaista, mut silti ois söpöö jos jotain vauva juttuu vois vähän touhottaa :grin Mun täytyy kyl hieman myöntää et ite en uskaltanu ostaa melkee mitää pojalle valmiiks. Pelkäsin sitä et jos tuun tyhjin käsin kotii niin mitäs sitten :oops: Ihmettelen suuresti ku tuntuu et kaikki ostaa ihan kaiken ja laittaa. Itel olin vaa sellane pelko etten voinut vaan innostua :confused: Ei sais aatella negatiivisesti ikinä tietenkää, mut mä vaan olin kauheen epävarma :grin Johtu varmaa suurimmaks osiks noist sairauksist ja miljoonist sairaala käynneistä :oops: Hölmööhän se oli :p Sun pitää keksii joku kiva harrastus äkkiä piristää tätä raskauden tylsyyttä :grin

Iha selvinpäin sano. Oli sitä autoo laittaa ja ilmotti taas, että ei tuu kotiin. Koitin kolme kertaa soittaa ei vastannu. Sit soitti takasi ja kysyin et onko toi nyt ihan reilua et mites se leffa mikä piti kattoo ? Hirvee huuto tuli takasin ja mähän en sit halunnu kuunnella sitä kun se oli viel kavereidensa kans jossai et kaikki kuuli mitä se mussutti. Vähän noloa ja taas mä vaikutan sen kavereiden silmään pahalta ämmältä ku alko huutaa. Sit laitto tekstaria mihin mäsit vastasin et "tykkäiskö se jos aina vaan ilmottaisin et sori en tuu himaan ja tää on jo kolmas ilta putkeen. Lupasit mulle muutenkin et tää ois meidän viikonloppu. Et mitäs jos mä vetäsen nyt täst meikit naamaan ja lähen kylille kavereitteni kans koska mua vaan huvittaa ja teen mitä tykkään. Et ei tää parisuhde toimi niin että sä teet mitä tykkäät perheestäs välittämättä." Sit vastas vaan et voin kerää kimpsut ja kampsut ja soitella sossuun. Ja kun se tuli himaan ni VITTU taas sillee et hän ei oo mitään sanonu/tehny ja ihan ku mitää ei ois tapahtunu. Joo vittu nyt kyllä ihan oikeesti mulle riittää. Tarpeeks kurja olla muutenki ja sit yks käyttäytyy ku kusipää !:mad:

cranberry, no voi jumankauta kun ukkos on ollu taas tosi idiootti suoraan sanoen! Siis mitäh?!!! Mikäs siel nyt sit on tilanne ku sinne lähdet?

åke, Sitähän sanotaan et vauva yleensä nukkuu kun liikut, et jos oot paljo touhuillu niin varmaankin johtu ihan vaan siitä että et niitä liikkeitä tuntenu.. Mul on ihan sama aina kun koko päivän oon liikkees ja touhuun niin en mä niitä potkuja tunne, enkä kyl sillai kiinnitä ees huomioo, mut sit kun levähdän paikoilleni niin johan alkaa rummutus!! :)

Kuunneltiin reilu tunti vauvaa kun käyrä oli huonoa. Istukan irtoomista tässä nyt sit seuraavaks pelätään. Alko sellanen repivä kipu vatsassa. Ei oo nyt turvallista lähtee kotiin joten täällä taas sitten vietetään yötä tarkkailussa. :sad001 Kaks pitkää käyrää otetaan nyt illalla ja aamulla jos käyrä on hyvä eikä merkkejä irtoomisesta pääsen kotiin. Hirvee ahdistus taas :sad001 Ja asiaahan ei paranna ollenkaan se missä mä nyt oon ! :eek: Oon tälläses synnytykseen tuleville olevas tarkkailu huoneessa ja mikä parasta tos vastapäätä olevas huonees synnytetään ! :eek: Täl käytäväl on kaks synnytys salia ja arvatkaa mikä vatsan vääntely ku kuulee noita ääniä ! :confused: Tästä jos jostain tulee synnytys pelko ! :confused:

Voi hitto, no ei kyl kuulosta hyvältä. Mut toivotaan parasta ettei se ny irtois. Joo vähän ehkä tyhmält kuulostaa, mut en oo tollasiin juttuihin perehtyny eli siis mitäs sit tapahtuis jos se istukka ny irtois, oisko se sit hätäsektion paikka vai mitä? :eek: Huh, no joo se ei varmastikkaan oo mukavaa siel kuunnella kun toiset synnyttää, voin vaan kuvitella.. :confused:

No ku mäkään en oo ihan varma, mut luulen et se on se hätä sektio :confused: Vauva kyl näytti voivan ultrassa ihan hyvin. Ja napa virtauksetkin oli hyvät ja vauva harjoitteli hengitystä mikä kuulema yleensä loppuu jos on hapen kohdun sisäistä puutetta. Eli vielä ainakin istukka toimii :) Jännittää kyllä hirveesti ! Ja siis tosi kiva kuunnella ku tuol joku just ponnistaa ja kuuluu kätilöiden käskyt ja helvetti hui ! :eek: Pelottavaa :oops: Ja tuon mamman mies ei tainnu kestää synnytystä :grin Kävi juuri vessassa ja ku mulla nyt ei omaa vessaa oo ni menin sit hänen jälkeensä. Ja huh huh :grin Tais vähän mennä ukolla maha sekasin meinaan sellanen jännä kakan haju et meinas lähtee taju :grin

No mut hyvä et vauvalla on siel nyt ainaskin kaikki kondiksessa! :) Hahhah, jaa oli ukolla heittäny synnytystohinat ruikulin puolelle, noo sitä sellast se välil on.. :grin

Ainiin tulipa tost synnytyksest mieleen et mä näin viime yönä ensimmäistä kertaa synnytysunen, ja siin synnytys kesti kaikkkiaan 3tuntia ja kun päästiin sairaalaan niin pääsin samantien ponnistaan ja vauva tuli ekalla ponnistuksella pihalle! Juu kelpaa mulle! :grin Sanoinki ukolle et oiskohan toi enneuni ku näin senkin unen ennen ultraa et poika tulee.. :wink hah, joo sopiihan sitä toivoo! :grin

Toivotaan et ois enne uni ! :grin Mullaki toiveet korkeel nopeesta synnytyksestä :rolleyes: Mä juttelin just ton kätilön kans reilu tunnin kun otettii käyrää ja ihan äly mukava muija :grin Kerto mulle näitä juttuja mitä mä en ymmärrä :wink Ja puhuttiin samalla muitakin synnytys juttuja tässä ja myös kauneus ihanne asioista kuule alapään kireydestä roikku rintoihin :grin Kerto et tänne on joskus tullu palautetta, et epparin takia tuli avio ero :eek::grin Kyllä sit joillain viiraa ! Puhuttiin myös näistä kätilöiden käytöksistä ja lääkäreistä :p Parans kyllä fiilistä :p Hih ja iltapalan ku söin ni sattu just siivooja tonne synnytys saliin ja hahaa kurkkasin sinnekki :grin Oli oikein mukavan näköne huone :p Sano muuten kätilö et vauvan kokoon jos on luottamista niin varmaan vauhdilla saan sylkkyyn ja uskoo ettei huonommin mee ku tuo eka :grin:wink

No mut hei mahtavaa et oot saanu vähän parempaa fiilistä siel ja varmasti teki hyvää toi keskustelu kätilön kans! :) Siis täh!!! Ei oo todellista, haha avioero epparin takii JUST! :grin No eipä oo se liitto kovin järeellä pohjalla ollu alunperinkään jos sen takii ero tuli! :grin Niin hei miltäs se käyrä nyt näytti? Ja milläs fiiliksellä ukkos on muuten ny ollu ku jouduit sinne, onks teil niinku kaikki ok?

No käyrä on hiljasta ja nyt oon taas käyräs :confused: Vauva kyl liikkuu, mut silti kökkö käyrä o_O Ois pitäny ottaa sen kätilön nimi ylös ni ois voinu pistää positiivista palautetta :grin Ja mä en tosta ukosta yhtää tiiä ja meil oli vaa lisää riitaa aamusta. Et huoh.. En tie mitä fiiliksil sil asiast edes on o_O Tääl on kyl onneks ollu mukavat kätilöt et ei pelota kauheesti tulla tänne synnyttää :)

Takaisin