No mulla kun tuota ikää ei kamalasti oo niin noh nää vähän lapsellisemmat muijat oikee inhoo mua
Kun tuun paremmin juttuun miesten kans ja noh en nyt haluu et omakehu haiskahtaa, mut ku oon aina ollu rintava ja hoikka ja pitkä nii kieroon kattoo kapakassa sitten kun oon viemässä toisten miehet
Vaikka oon pari suhteessa ollut jo pitkään ja minkään näköstä kiinnostusta tän kylän kesken kasvusii juoppo jätkii, mut no minkäs sill mahtaa jos keskustelu miesten kanssa tarkottaa tällä kylällä heti seksiä
Siks mä myös inhoon asuu tääl ku jos puhut väärälle ihmiselle niin on heti suhde tai jotain
Sit ku tuo koulukiusaus tausta niin samat muijat jaksaa edelleen juoruta paskaa musta
Hei haloo me oltii ylä-asteella antakaa jo olla.
Siks mua harmittaa ku oon aina tuntenu itteni pikkasen vanhemmaks ku oman ikäset et ei oo pikkasen vanhempii kavereita. Olis paljo helpompaa eikä kärsis näistä teini käytöksistä
Ja must on tosi jännä ku ollaa nii saman tyyppisiä
Harvoin törmään kehenkää joka on kova sanomaan jos siskoani ei lasketa
Ja mä oon aina eläny nii et mä oon tälläne et mua joko rakastaa tai sitten vihaa. Ja mun pahin ase taitaa olla tuo suu jos pahaks pääsee riita ni mun sananen arkku on aika laaja
En kyllä aina oo ylpee siitä et pamautan asiat suoraan kun osaan sen monesti tehä väärässä paikassa väärään aikaan, mut tämmönen mä oon
Ja tottahan se on et tänne foorumiin mahtuu monen monta persoonaa ja kaikkia ei voi miellyttää eikä pidäkkään
Ja mullaki ehkä vähän liian erikoinen huumorin taju