Mun täytyy ny kommentoida noista kätilöistä... Mulla oli niin pitkä prosessi tuo ekan ulostuminen, että mulla ehti olemaan kaks kätilöä. Ensimmäinen oli tosi sympaattinen, ihana, mukava. Mutta tää toinen, joka oli paikalla silloin kun oltiin ns. tositoimissa oli täys ääliö.
Esim. siinä kohtaa kun mulle oli annettu toka epiduraali, niin sanoin, että mä haluan nyt nukkua (ihan kuten ekankin epiduraalin aikana). Se siinä rämpläs sitä tietokonettaan ja totes, että joo hän täyttää tästä muutamat kohdat ja poistuu sitte salista. Noh, mä nukahdin ja heräsin muutaman minuutin päästä siihen kun tää kätilö ravistaa mua olkapäästä ja sanoo "Mä meen nyt". Ei vittu! Voitteko kuvitella? Mä olin just nukahtanu! Mitä vittua sen tarvii erikseen tulla ilmottaan koska poistuu salista.
Ihan samantyylistä tilannetajuttomuutta se näytti muissakin tilanteissa. Leikkaussalissa se talutti mun miehen väärästä ovesta sisään, kun makasin siinä mahansisälmykset leväällään. Onneks se ei pyörtyny... Ovia oli kaks; toinen mun jalkopäässä ja toinen pääpuolella. Ja vittu se toope valitsi niistäkin sen väärän.
Osastolla se tuli sitte taas herättään mut keskellä yötä ja kyseleen palautetta synnytyksestä. Voi vittu, vieläkin harmittaa, että olin niin unenpöpperössä, ettei päässä liikkunu mitään, niin olisin voinu oikeesti haukkua sen pystyyn facetoface
Siis aivan uskomaton idiootti.
Tuli vaan mieleen, että tollasille kätilöille on ihan turha viedä kyllä mitään synnytystoivelistaa. Mutta toivotaan, että tota lajia ei oo ihan joka oksalla :)