Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep ! Naiset on hankalia :grin Mulla on miespuolisii ystävii enemmän, mut jostain kumman syystä en niitä kauhiast nää :sad001 Ja suurin osa asuu viel harmiks pitkällä ettei sikskään niin ku nää. Et nää likat ny asuu täs lähel ja ollaa enemmä tekemisis.

Hienoo hymykuoppa ! :p Mahtavaa et oot ollu ahkera :grin Saisinpa määki :rolleyes:

Heidi, Ton takia mä en käyny sielä sairaalassa :grin

No mulle on lupailtu et tää sairaala mihin oon nyt menos ni on kodikkaampi kuin edellinen ja ei niin karu kun on rempattu. Et toivotaan ettei pelota :grin

Ja mä oon kyl ton anopin kiisseliin ny ihan lööööööw :p Voisin syyä sitä koko ajan :grin Ja tänään oon ollu viel siisti syömäri :grin Ei oo ollu tisseillä vielä :grin

siitä käynnistä ei jääny käteen muuta kun tuskaa ja ahdistusta. :mad: o_O olis ollu oikeesti parempi jättää menemättä...:sad001 ihan paska fiilis kaikin puolin.no,ainakin tiän ny si,et mun on tehtävä todellakin paljon tarkempi synnytystoivelista kun etukäteen aattelin.eli pitää perehtyä...

ihan ihme käytäntöjä muutenkin!ilmotettiin kun oltiin osastolla tutustumassa et täällä si kärrätään näitä vauvoja tämmösellä kärryhärpäkkeellä eikä sylissä,ettei vaan satu mitään.siis what?!haluanpa nähdä,et se täti estää mua kantamasta mun omaa lasta.sopii toki yrittää...

Muokattu viimeksi:
Mulla oli yks opiskeleva kätilö synnytyksessä ja mä olin sen vika synnytys ennen valmistumista :) Oikein osaava ja oli hyvin avuksi ja oli plussaa se, että oli lisä apuja ku meille tuli se kiire tilanne siinä. Loppujen lopuks tais olla 3 kätilöö ja lääkäri siinä. Mut en ole edes tajunnut et tollasia asioita voi toivoo :grin Ku ite oon vaan aatellu asian niin et sitä ei voi ennustaa mitää ni ei kai sitä oo järkee toivoo oikee mitää :p Ja sit sekin et oon jotenki aatellu et osa noista on itsestään selvyyksiä siel sairaalassa o_O

Niin on mullakin noita hymiöitä melkeen aina :p Heh muuten oli itekki pako napostella salmiakkeja kun niistä mainitsit :oops::rolleyes: Taidan koittaa säästellä synnärille niitä ja sanoo et mun ainoo toive on et saan mussuttaa nää rauhassa :wink:grin On kyllä herkkua :p Ja niin anoppi teki tuon kiisselin pojalle, mut äitikään ei oo voinu pitää näppejään erossa siitä:oops::grin Yhdessä ollaan syöty täällä vaa kiisseliä :grin Hyvää ku ei oo kauhian makiaakaan kun on tolle pojalle tehty :) Ja mä niiiiin rakastan tota naperoa kun se on alkanu toistamaan ihan kaiken ! :p Kauhea höpötys koko ajan :p Tänään oli rukkaamassa mopoa ja hais ihan mopolle kun tuli kotiin :grin Tulee kunnon vauhti hirmu kun jo nyt mopot kiinnostaa :p Ja munkaan kevät takit ei mahu kiinni o_O En tiedä mihin tän mahasen enää piilottas :p Ai nii pitää ny täälki mainostaa et ostin sitä Nivean body milkkii mitä laitetaan suikussa ja se on ihanaa :p

Ai nii joo ku mä oon tää mini maha :oops: Anteeks mä taas unohin et sul on viel enemmä matkaa :grin Vaiks ei sitäkää paljoo oo :wink Oon minä niiiin onnellinen et tollasen pojan oon saanu<3 Sanoin just ukolle yks päivä et voitko kuvitella et kahesta näin kauheesta voi tulla jotain noin kaunista ja ihanaa :grin Ja pian on toinen ihana kainalossa :) Oih<3 Siis toi Nivean boby milk oli tosi kivan tuoksusta ja se teki ihosta ihanan tuntusen ! :p Siis eilen oikee innolla hiplasin mun masua mitä en yleensä siis tee ku jäi nii kiva fiilis siitä :oops::grin Ja mä inhoon oloo mikä tulee rasvaamise jälkee ja siks en tykkää käsii ja jalkoi rasvaa. Ni tost ei jääny yhtää äklö fiilis ja oli tosi helppo vetästä koko kroppaan :grin Tietty nyt viel masua ja tissei hinkkaan lisäks rasvoilla, mut tuo tulee löytyy mun kylppärist jatkossaki ! :grin

Takaisin