Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
åke, Mä otin sormukset pois jo heti alkuraskaudessa ku viimeks mulla kävi niin et kun sormet turpos ni tajusin et hitto en saakaan sormusta irti, joten jouduttiin katkaseen se. Oli jättäny melkosen uranki sormeen et ei ois varmaa kauaa tarttenu olla et ois ollu jo iho vereslihalla. Tästä tapauksesta on siis koht 6vuotta ja vaik sormuksel onkin tunnearvoo niin enpä ole vieläkään saanu aikaseks sitä korjautettua.. o_O Täs sen näkee ettei kauheesti tuu pyörittyä tuol kultaliikkeissä.. :grin

jaha ja tällanen päivä tänään :angry9...mää kärsin täällä....yritin tossa just siirtää kirjottamaani tekstiä tohon viralliseen pohjaan (kandiosa alkaa sentään olla siinä vaiheessa;sitten viä se gradulaajennus sun muuta pientä tiedossa viä....), ja se on tasoo tää: "tiivistelmän riviväli on 1 ja fonttina esimerkiksi Times New Roman 12 pt. Sivun marginaalit ovat samat kuin muuallakin raportissa eli vasen 2 cm, oikea 2 cm, ylä 2,5 cm ja ala 2,5 cm. Tiivistelmässä ei ole sivunumeroa. Kappaleväli osoitetaan yhden sarkaimen (n. 1 cm) sisennyksellä. Ensimmäisen kappaleen ensimmäistä riviä ei kuitenkaan sisennetä" jne.siis hyi.inhoon tätä ihan ylipaljon :mad::confused: ja kun mää niin arvasin että tää menee käteen....oon tehny tätä ny yli 4h ja ny menee hermo kun ei tästä tuu yhtään mitään.toi valmis pohja jonka pitäs toimia niin ei tietenkään toimi niinkun pitäs tai si en vaan osaa.. yrität korjata sen valmiin otsikon niin sepä ei anna,jättää sisennyksen enkä saa sitä pois jne o_O enkä saa noita otsikkojen numerointeja oikein.siis voi perseen perse!!!!tän pitäs tehä ne automaattisesti mut miks sitten toi antaa otsikon numeroinniks 0.1.1 vaikka pitäs olla 2.2.1 aarrrrgggghhh :mumum:smiley-angry019

olis ollu myös ihan kiva saada syödä ilman että kissa alkaa välissä oksentaan...lähtisin pihalle tuulettaan päätäni,mutta evvk kun tulee taas liitoskipuja.jee.

Mä oon jo ihan tippunu kärryiltä :grin

Miu88, Sympatiat täältä kans :love2

Corolla, On se piristävää kuulla et joillakin sentään sujuu tää raskaus :)

Heidi, Tsemppii siihen graduun ! :) Ja minä en ymmärtäs yhtään mitään noista jutuista.

Ja mulla nyt ei täällä taaskaan mikään suju o_O Tuntuu ettei kaverit oikee innostu näkee mua vaik oon vähän käymään pyydelly :confused: Alkaa jo pikku hiljaa vaikuttaa tekosyiltä kaikki selitykset miks ei just tänään sovi.. Kai mä oon sitte tylsä kun en nyt ihan perus juttuihin vaa voi lähtee mukaa :confused: Ja toine on kans tuo ukko. Ku sanoin et voitais tehä nyt jotain kivaa ja piristävää ku sillä oli tänää ilta ja oli nyt aamusesta kotosalla. Vaikka mä nyt en kauheesti voi jumppailla, mut ees jotain niin ei... Samoin oon pyydelly et jos olis sellane kiva viikonloppu et kaipaisin piristystä, mut herran kiinnostus asiaan nolla :confused: Ehkä mua ei sit tarvii piristää. :sad001 Tääl sää on aivan upee ja jo monta päivää paistanu aurinko, mut en oo päässy mitenkään siitä nauttimaan ja alkaa olee jo aika ahistavaa. Sit tosiaan mun ainoo seura on ollu anoppi ja anopin äiti et alkaapi pikku hiljaa kypsyy mun päässä. Ja sit tää ku koko ajan joku on sanomas mitä en saa tehä ja mitä mä voin te. HUOH niin väsyttävää :sad001

mun ongelma onkin se,etten minäkään ymmärrä...nyt on vika joko ohjelmassa tai käyttäjässä.simpuran simpura,muuten olis valmista mut ei vaan toi onnistu.ja mitään atk-tukeehan mulla ei oo...jee.masennuin ja luovutin jo tältä päivältä o_O

kohta viettään mukavaa iltapäivää tutustumalla synnäriin...en viäkään tiä,onko se käynti mulle hyvä juttu vai ei.vähän hirvittää :eek:

Åke, Alkas jo vähän vaikuttaa siltä vaan. On tosi turhauttavaa kysellä. Ja siis kaverit oli tos keskenää just kahvittelemas ilman et mua ees kysyttiin mukaan ni tuli sellane fiilinki et jaaaahas :confused: Ja ku oon sanonu et tänne saapi aina tulla käymää et mä en aina ton pojan takii pääse, mut mielellää mä kahvia keittelen jos viittii nähä vaivaa ja tulla ni on se ny vähä outoo ettei kukaa oo kohta 2 viikkoo käyny. Ja siis aikasemmin käyny useinki :confused: Ja noin Pingviini salmiakit on niiiiiiin nam nam ! :grin Sisko toi justii mulle laivalta :p Ja mäkin oon syöny niitä vaikka ei sais :oops::grin

Mä kävin just tuolla auringonpaisteessa kävelemässä ja sit kaupasta ostamassa horna-pussillisen niin nyt on paljon energisempi olo kun aamulla tai varsinkaan eilen. Kyllä on ihanaa että kevät on jo noin pitkällä! Laskettuun aikaankin on enää suunnilleen kuukausi. Onneks tää odotteleminen loppuu jo ihan kohta! En jaksais enää yhtään kauempaa!

33 päivää laskettuun aikaan ja 42 päivää siihen päivään kun veikkaan et vauva syntyy jos päätän luopua siitä sektioajatuksesta...

Juu ei niillä perheitä oo. Yks seurustelee ja toine eros justii ja yks on joku ihmeen iki sinkku. Tää joka seurustelee ni ei muutenkaan oikeen ikinä tajua et mä oon perheellinen. Se tulee aina hakee just sillon ku sille sopii ja unohtaa sen et mä en voi lähtee sormia napauttamal kotoolta kun on lapsi ja sit mulla kestää toi laittautuminenki ku lapsi aiheuttaa aina jotain :p Taisit jos lähetää sen kaa nii et muksu tulee mukaan niin unohtaa et se ei oo niin nopeeta ja helppoo kun menis kaksistaan. Ja sit viimeks ku olivat meil kahvil ni poika oli nukkumaan menos ni sehän huus sit suuna päänä kaikkee just sillee et hei haloo toinen koittaa nukkua o_O Okei meidän poika ny ei metelistä oikee piittaa, mut toine kaveri just sano et hieman ajattelematon. Niin ku se onki :grin Ja kerran ku käytii sen kaa asioil ni sit piti käydä syömäs ja siel tääl vaik koitin sanoo et hei mun pitäs mennä kotiin ku poika on mummil ja se ei voi siel koko päivää olla, mut ei nii ku tajunnu et ukko sitte haki pojan mummilta ja mua hävetti ku se joutu olee siel nii pitkää. Mut ku toiset ei vaan ymmärrä o_O En mä oo muutamaan otteeseen ees päässy mukaan kun täl iki sinkul ja seurusteleval on aina niin kauhee kiire. Olin yks pv tullu just töist ja ehdotti et kahville ni sanoin voin tulla, mut mul menee noi 30 min et valmis ku poika pitää ottaa mukaa. Ni vastaus oli ai no ei sitte ku me aateltii just kahelta mennä :confused: Ai ei voi sit vittu puolta tuntia oottaa. Ihan ku ne kahvit pilalle menis ja niilläkää ikinä mitää ohjelmaa ole et tällänen ois mitää haitannu. Kyl välil huomaa et on hankalaa olla yksin perheelline o_O:sad001 Mulla kun ei oo yhtää tuttuja/kavereita kenel ois lapsii et vois sellasten kans tehä jotain :sad001

Hymykuoppa, Kyl mäkin aattelin hieman vauhdittaa tätä hommaa kun ens viikol ollaan hyvil päivil :p En jaksa oottaa siihen laskettuun aikaan ! :grin Rupeen pikku hiljaa liikuskelee ja tekee ni ehkä se sit tulee sieltä ajoissa :)

Åke, Hyvä et sielt löytyy positiivisuutta :p

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

siis apua.se sairaalavierailu oli ehkä elämäni karmaisevin kokemus.jos mulla ei ollu synnytyspelkoo ennen tota,niin nytpä sitten on...

siis se oli ihan kamala paikka!!!karseeta vihreetä kaakelia ja se desinfiointiaineen katku iski vastaan kun olis lekalla lyöty, keskellä kliinistä huonetta sänky joka oli täynnä sitä sun tätä härpäkettä eikä ykskään väline jääny multa näkemättä.meinasin karata jo ovelta,kämmenet hikos ja ahdisti ihan vitusti. MÄ EN HALUA MENNÄ SINNE.

samantien voisin kotisohvalla mieluummin SYNNYTELLÄ.kokemuksen teki astetta kamalammaks se täti,joka hoki tota "synnytellä" -sanaa niin että sanoin jo miehelle et jos kuulen sen viä kerran niin kuristan sen akan,ja et se ei sitten todellakaan mun synnytystä hoida.ihan ihme täti...ei oo ihan mun juttu että se käy läpi jotain kipulääkkeen laittoo selkärankaan siinä vuoteen äärellä siinä kamalassa huoneessa.hyihyihyi.meinasin lähtee sietä kirkuen karkuun niin monta kertaa...voi paska sanon minä.

Takaisin