Juu ei niillä perheitä oo. Yks seurustelee ja toine eros justii ja yks on joku ihmeen iki sinkku. Tää joka seurustelee ni ei muutenkaan oikeen ikinä tajua et mä oon perheellinen. Se tulee aina hakee just sillon ku sille sopii ja unohtaa sen et mä en voi lähtee sormia napauttamal kotoolta kun on lapsi ja sit mulla kestää toi laittautuminenki ku lapsi aiheuttaa aina jotain
Taisit jos lähetää sen kaa nii et muksu tulee mukaan niin unohtaa et se ei oo niin nopeeta ja helppoo kun menis kaksistaan. Ja sit viimeks ku olivat meil kahvil ni poika oli nukkumaan menos ni sehän huus sit suuna päänä kaikkee just sillee et hei haloo toinen koittaa nukkua
Okei meidän poika ny ei metelistä oikee piittaa, mut toine kaveri just sano et hieman ajattelematon. Niin ku se onki
Ja kerran ku käytii sen kaa asioil ni sit piti käydä syömäs ja siel tääl vaik koitin sanoo et hei mun pitäs mennä kotiin ku poika on mummil ja se ei voi siel koko päivää olla, mut ei nii ku tajunnu et ukko sitte haki pojan mummilta ja mua hävetti ku se joutu olee siel nii pitkää. Mut ku toiset ei vaan ymmärrä
En mä oo muutamaan otteeseen ees päässy mukaan kun täl iki sinkul ja seurusteleval on aina niin kauhee kiire. Olin yks pv tullu just töist ja ehdotti et kahville ni sanoin voin tulla, mut mul menee noi 30 min et valmis ku poika pitää ottaa mukaa. Ni vastaus oli ai no ei sitte ku me aateltii just kahelta mennä
Ai ei voi sit vittu puolta tuntia oottaa. Ihan ku ne kahvit pilalle menis ja niilläkää ikinä mitää ohjelmaa ole et tällänen ois mitää haitannu. Kyl välil huomaa et on hankalaa olla yksin perheelline
Mulla kun ei oo yhtää tuttuja/kavereita kenel ois lapsii et vois sellasten kans tehä jotain
Hymykuoppa, Kyl mäkin aattelin hieman vauhdittaa tätä hommaa kun ens viikol ollaan hyvil päivil
En jaksa oottaa siihen laskettuun aikaan !
Rupeen pikku hiljaa liikuskelee ja tekee ni ehkä se sit tulee sieltä ajoissa :)
Åke, Hyvä et sielt löytyy positiivisuutta