Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha :grin No ehkä ei aina tarvii saada mitään aikaiseksi :p Ja yleensä just sillon ku suunnittelee et nyt tehään näin ni sit se vähän jää :grin Aika sulonen sun mies ! :p Nyt sun pitää vähän extra helliä sitä :wink Mä en tiedä mihin toi mun ukko on alkanu suuntaamaan rakkauttaan, mut ei ainakaan muhun o_O

Mun vainoharhat on saanu taas uusia ulottuvuuksia alkuviikon toksoplasma-epäilyn ja lapsivesipunktion jälkeen, ja se kuuluisa raskaudesta nauttiminen ei oikein oo onnistunut pariin päivään.... oon nyt keksiny jostain, että mitäs jos nyt tuliski ennenaikanen synnytys ja se olis ihan minikeskonen ja etin että minkä kokosia keskosia on selvinny ymym... :eek:
Eilen tuli postissa muutamia ostamiani vauvanvaatteita, työnsin ne vaan nopeesti lipastonlaatikkoon tyyliin emmä näitä kuitenkaa tuu tarviin ku ei tästä tule mitään... :violent001 Ja tätäkö nyt pitäs sit jaksaa viel viikko kunnes ne tutkimuksien tulokset tulee, jee.

Tosi ikävää Miu88!! Ja on varmasti rankkaa oottaa niitä tuloksia, mut älä nyt kuitenkaan vielä heitä hanskoja tiskiin, ja vaikka tulos näyttäskin huonoa niin saat taatusti hyvää hoitoa ja toivotaan et vauva pysyis viel pitkään siellä mahassa! Tsemppiä!

Terse! Mä täällä takapiruna lukenu teidän juttuja säännöllisesti. En oo sitten viittiny kommentoida mitään, kun mulla menee niin hyvin. Ukon kanssa on erimielisyydet sovittu. Mun hormonimyrskyt on ainakin toistaseks ohitettu ja olo on tosi seesteinen. Olen kuudetta päivää täysin ilman röökiä. Mulla ei supistele, enkä tunne liikkeitä. Kotidopplerilla kuulen kyllä sydänäänet. Mulla ei oo mitään kremppoja. Aurinko paistaa ja lässynlää. Eikö ookkin ärsyttävää...

Åke
ja Pommiina on kokolailla samoilla viikoilla, niin eiköhän sitä ruikutusta sitten täältäkin suunnasta piisaa, kun tulee kesä, kärpäset, helteet ja mä oon valaskala.

Cranberry, koita pitää jalat ristissä vielä jonkin aikaa.
hymykuoppa, tsemppiä synnytystavan valintaan.
Miu88, sympatiat myös täältä.

Niin ja piti vielä sanoo että mä oon tässä pitkin raskautta suunnitellu kans tekeväni vaikka kuinka paljon kaikkea mut ikinä ei oo suunnitelmat pitäny paikkaansa. Et oo siis yksin ton asian kanssa åke :)

Corolla, Joo tokihan täällä saa niitä hyviäkin kuulumisia kertoo! Vaihteluahan se vaan tähän rutinaan on, mikä tosiaan meillä tulee vaan paheneen mitä lähemmäs kesää mennään.. :grin Ja hei hienoo kuulla et oot ollu ilman tupakkaakin! Loistavaa, jatka samaa rataa!:hello2

Tänään onkin meillä sellanen päivä etten aio tehä mitään! Likalla nousil illalla kuume ja yökin meni niin päin persettä et on aivan törkee väsymys päällä, joten lepipäivä tuli kyl tästä.

Punktion yhteydessä kun ultrattiin niin olihan se "jo" puolikiloinen, toimenpide meni hyvin eikä mitään jälkimaininkeja ole tullut, ja onhan siihen toksoonkin lääkitys jos se nyt sitten ois sikiöön siirtyny. Sekin todennäköisyys on kuitenkin aika pieni, 15-30%. Eli niinkin vois jopa käydä ettei vauvalla missään vaiheessa mitään hätää ole ollut eikä tule olemaan, oma pää vaan tykkää keksii kaikki mahdolliset ongelmat tässä nyt...

Joo eiköhän tässä ihan hyvin saa lepäiltyä, rötväillään likan ja kissan kaa sohvalla ja katotaan piirrettyjä! Ja ehkä jopa hieman mässäillään jotain hyvää saikkupäivän lohdukkeeks.. :)

Miu88, Se on kyl täysin ymmärrettävää et päässä rupee pyöriin ne kaikenlaiset kauhukuvat heti kun on vähänkin jotain "vialla". Niin ne varmasti pyöris jokaisella samassa tilanteessa.

Takaisin