Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa, no kuule tuuppa sit samalla energialla ja kaikella rakkaudella moppaan meillekkin!! :grin Mut se on kyl tosi et sit ku nimenomaan et saa tehä mitään niin kylhän sekin sylettää! Mä haluun kans tän mukelon ulos et saan oman energisen ja elämän iloisen itteni takasin!! :oops:

Joo mä voin tulla :grin Moppaan muuten sillä vauhdilla sitten et joka ikinen mummo lentää täältä niin vauhdilla ulos ettei hetkeen uskalla tulla kyttäämään ! :wink:grin Ja voitteks kuvitella et ne vei multa pyykitkin pois ! :mad: Ärrin murrin... Siis mua niin veetuttaa kattella tota ihanaa kevät säätä ku haluis olla pihal ja muuta, mut ku mitään et saa tehä ja kävelykin alkaa särkee massuun :sad001 Mäkin haluun sen energisen itteni takasin ! :p Mua ahistaa nii hirveesti et tuo ukko kyllästyy mun katteluu ku oon liimaantunu tohon sohvalla :confused: Miks raskaana olon pitää olla näin hankalaa ?

Wouu, pyykit on kyl sellanen asia mihin en antais kenenkään koskee.. o_O Mutta ihaniahan ne ovat kun auttaa ja sit kun kaikki tää on ohi niin voit ihan rauhas huiskii ne mummot mopillas helevettiin... :grin Voi kuule tota oon miettiny itekkin, oon täysin sitä mieltä et se kaikki raskauden hehku ja pumpulipaskat on ihan täyttä shittiä!! rehellisesti sanoen en usko kenenkään muijan vilpittömyyteen siin asias et raskaus on elämän parasta aikaa ja kaikki on niin ihanaa, se on ihan silkkaa esitystä jos joku moista viittii väittää.. :grin

NO NIIIIIIINPÄ !! Pyykit on mulleki pyhä ! Niitä ei muut perkele pese ! :mad: Mä oon aina ollu sellanen et pesen mun omat pyykit ja en yhtään tykkää jos muut koittaa pestä o_O

Siis joo en kyllä ymmärrä naisia jotka olevinaan nauttii tästä. o_O Ärsyttää se yleinen hehkutus oikeesti. Ja mun kaveri on nyt innostunu tästä mun mahasta ! :confused: Ku se on niiiiin söpö ja kaunis. o_O Ja se haluis kuvata mua, mut ku mun mielest ne masu kuvat on vaan edelleen outoja o_O Se vaa toitottaa et muistoks kato ittelle, mut en mää ny oikee tiedä haluunko tätä muistella erityisemmin. Oon kyllä miettiny uskaltasko, mut ku se on vaan edellee outo juttu mun mielestä o_O Ja pojanki odotus masusta on tasan pari kuvaa ja ne aamusta ennen käynnistykseen lähtöö ja vain siks ku ukko halus laittaa mun navalle arskat :grin Ni oishan se nyt outoo jos tästä toisesta ois taiteellinen masu kuva o_O

Åke, Se sauna kyllä varmaan kannattaa jättää väliin jos olo on noin huono ettei vahingossakaan satu sitten mitään kuin yksin oot :)

Åke, Mul on ihan toi sama. Ku on ite oppinu tekee jollain tietyllä tapaa niin ärsyttää oikee ku ukko ei tee samalla tavalla. Sama ku pyykkien pesus mul on tietty järjestys ja ku laitan ne kuivuukki tietyl tapaa ni ottaa oikee pattii jos ne on väärin :grin Sit oon todennu etteen mielummi ite ku siitä ei tuu ku riita jos joku muu laittaa :grin

Ja hemmetti näitä supistuksia ! En millää pysty enää edes kunnolla istumaan. Ja ku tulee kävelles ni en saa selkää ees suoraksi ! :confused: On kyllä nii helvetin hankala olla :sad001

Söinpä sitten mustikkapiirakkaa tähän supistus masennukseen niin onnistuin niin hienosti syömään et sotkin mun rintsikat ja paidan ku tissivako täynnä piirakkaa :grin Must on tullu kauhee tumpelo tän raskauden myötä. Mul on kaikki tuol ruoka tissivaos tai sit paidan alle saan ja tohon mahan päälle :grin Syön sottasemmin ku meidän poika :p:oops: Sit mä välil kippaan vahingos safkat haarukastaki sohvalle tai pöydälle :oops: En osaa syödä prkl ! :p

Nii tuo masu kuva juttu on musta outo jos se liittyy niin ku mun mahaan. Tai ku mulle toi maha on ennemminki ahistava äklötys ja siis nimen omaan mun maha äklöttää :confused::oops: Ei mua äklötä muut raskaana olevat naiset. Musta toisten mahat on jopa söpöjä, mut tuo oma ei :confused: Mä en tie mistä se äklötys ees tulee ku se ei liity siihen et tunnen itteni läskiks tai mitää. Vaan niin ku se on jotenki oudosti inhottava :oops: En osaa nyt selittää sitä sillee järkevästi mitenkään. Ja ymmärrän hymykuopankin poitin tuossa asias et haluu muistoja ym. Mut en tiedä mikä tossa omassa mahassa on vikana o_O

Toivottavasti tää mustikka irtos viel pesussa :grin Onneks mullakin on yleensä tälläset koti rönttö vaatteet ni ei pienet sotkut haittaa :grin En viiti enää kotona olla hienoissa vaatteissa ku jos ei poika sotke niin minä sotken :grin Ja nyt ku on tuo maha mulla on vaan tietyt vaatteet mitkä on enää käytössä ku en haluu pilata noita hienompia paitoja kun mä toivon mahtuvani niihin tän masun jälkeenki :rolleyes: Tosin näiden jätti tissien kans voi alkaa tehä tiukkaa :confused:

Onks åken kellon ajat vähän sekasin ? :grin

Mul oli ihan kauhee olo sillo sairaalas ku vauvaa ei saanu ees suklaal tai muumilimpparil hereille o_O Onneks ei ollu mitii hätiä. Nyt toivon et se ees vähän rauhottus ku on ollu taas sellaset jumpat että :grin Meilläkää ei herkut pysy talles ku ukko viimestää syö ne kaikki :p Ostin jemmaa just suklaatii ni tossa se popsii sitä kahvin kans o_O Mullaki on kello sekasi ja päivät kans. Oon välil ihan pihal mis päiväs eletää :grin:oops:

Takaisin