Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mua niin ku huolettaa eniten se et ku mun viime supistukset ei ollu niin kipeitä et entä jos oon niin tyhmä enkä tajua lähtee ajoissa :grin Et ku en voi tohon käynnistyksee tällästä tilannetta vertaa ni siks on koko aja sellane jännitys fiilis :confused: Mä voin niin kuvitella sen tilanteen mun mieles ku ukko panikoi ja mä huudan sille vihasena ja sit se kupsahtaa tohon lattiaan :p:grin Okei oli se kyl nii hienosti viimeksikin sairaalas, mut tollane tilanne vois aiheuttaa paniikin kyl kelle vaa. Ja ei nää supistelut osaa rauhottua ! :sad001 Välillä pissalla käyminenki aiheuttaa supistuksen. Ja en saa ees pojalta housuja pois ilman et tohon mahaa koskis o_O Se on tosi herkkä ja tänää se on ollu erityisen pinkeeki viel :confused: Mut nää on vaan kestettävä näköjää o_O

No ku sitä mäkin ihmettelen et onko se oikeesti muka normaalia ! :eek: Mul tulee tosi pienestä välillä niitä supistuksia. Sit portaiden ravauski aiheuttaa kipuja. Ja ihan oikeesti mä oon nyt monta päivää vaan hinannu sohvan, vessan ja jääkaapin väliä. Et mä en oo tehny mitään ! :sad001 Ja silti niitä tulee. Et kuinkakohan kypsät paikat mulla kohta oikee on :eek: Sehän vasta oiski huvittavaa jos poliisit pamahtas paikalle ja sä huutasit naama punasena siinä :p Vois olla et poliisi sedät karkaisivat nopeesti paikalta :grin

Meiän naapuri synnytti kotiin tossa joku aika sitten. Niillä tais kyllä ambulanssimiehet ehtiä melkeen jo ovelle asti ennen kun vauva synty ja kaikki meni tosi hyvin. Muutaman kerran oon äitiin ja vauvaan törmänny neuvolassa tai rapussa ja hyvin voi molemmat :) Ei sekään siis mikään maailmanloppu oo vaikka vauva päättäis kotona syntyäkin. Kyllä sitä sit viimeistään ponnistamisen tarpeesta ymmärtää että nyt ollaan myöhässä ja ambulanssilla saa apua kotiin. Harvinaisiahan noi syöksysynnytykset on, mutta hyvin niistäkin voi selvitä!

No minä en enää tiedä mikä täs hommassa on normaalia ! :grin Hemmetti alkaa tääki täti imuroimaan maanantaina jos vaikka tää lähtis pikku hiljaa sit tulemaan. Mulla on niin hankala taas olla ! :confused: Ja ai nii... Neuvola täti unohti yhen paperin minkä tarttin töihi. :mad: No nyt ku koitin soittaa niin seuraava puhelin aika on vasta perjantaina. Ja oisin tarvinnu sen hemmetti nopee ja nyt en saa sitä tällä viikolla. Voi ÄRH ! :mad:

jotenkin tuntuu et koko tää äitiyshomma plussaamisesta lähtien on sellanen,että kaikesta on kaikilla "viisailla" se mielipide mikä pitää odottavalle äitille pyytämättä tyrkyttää :mad: ja sitten se äiti voi tuntee syyllisyyttä jos sille tielle lähtee ( liikaa toisten neuvoja kuunteleen). :confused:
teet siis hymykuoppa tasan niin kun susta itestä tuntuu!ihan yhtä hyvä äiti tuut lapselles oleen,päätit miten hyvänsä.ei se oo kii siitä miten synnyttää.eikä kai sektiokaan automaattisesti huonompi ratkasu oo,ainakaan jos vertaa siihen et pelkää alatiesynnytystä tosi paljon ja se lähtee sitten sen takia meneen käteen (ja voi vielä kuitenkin päättyä siihen sektioon) :p

Åke, Täällä menee niin, että on omat numerot omille tädeille ja tohon numeroon ei voinu jättää edes viestiä o_O Sielt tuli vaan nauhotus koska seuraava puhelin aika on ja sit se katkes. Ja meil ei muutenkaan saa jätettyä viestiä. Et pitää aina soittaa sillon klo 12-13 välisenä aikana jos tarvii ottaa yhteyttä. Ja viime viikol koitin varaa pojalle neuvola aikaa ni ei taaskaan ollu puhelin aikoja vaikka niitten pitäs olla auki ma-pe :confused: Ihmetyttää sekin et täti sano just et nyt ku meille tulee täs pitkä väli ettei nähä ni soittele... Mites mä soittelen huolia jos siel ei edes vastata ? :confused: Edellises neuvolas oli sellanen yleinen numero ja sit oli tätien omat numerot et sai aina kiinni. En oikee ymmärrä tän paikan systeemiä :confused: Ja mä nyt oon niin lahopää etten mä sit muista kysyy uudestaa ku sanoin tosta paperista jo viime kerral ja muistin sen tietysti vasta sitten kun kotiin tulin ja täytin duuni papereita :grin Kun se sano et laittaa valmiiksi. Mt meillä tais vaa mennä aika tohon syömis asian käsittelyyn taas kerran o_O Ei kai suhun nyt taas iske pöpö :eek: Ei ole kiva ku just paranit siitä sun oksu taudista :confused::sad001

Heidi, Niitä neuvojia riittää ja aina tulee olemaan sua parempia kertojia miten sun pitäs asiat tehä :grin Sen oon täs oman äitiyteni aikana kyllä huomannu et teit miten tahansa niin aina se on jonku mielestä väärin :p

Hymykuoppa, Aamu lähteny ihan hyvin käyntiin. Tosin tunsin itteni taas vaan aamulla herätyskelloksi enkä avopuolisoksi :confused: Ukko kun pitää aina herättää ja on tosi raskasta ite herää ensin viideltä ja sitten nukkua taas pieni pätkä ja herätä kun poika mekkaloi :sad001 Tosin tänään ihme ja kumma jäppiäinen nukkui pitkään :p Joten tuli ihan hyvä mieli sittenkin vaikka taas viideltä ärsytti. Ja mikä parasta poika huuteli pinniksestä, että " Äitiii rakas niiii" :grin En tiedä mikä lauseen yritys, mut aivan ihana :p

Jep ! Ja sit ku tuo mun ukko on sellane et se ei edes herää mihinkää ! :confused: Ei herää vaik tökkii, tönii, sanoo, huutaa, kutittaa, hakkaa tai ihan sama mitä tekee ni jos sitä väsyttää ni se on sellanen löysä kuorsaava säkki ! :grin Ja se on raivostuttavaa. :mad: Sit ite ähkit ja puhkit tän mahan kans parhaimmillaan sen tunnin et saat hereille ja sit saatki vaa huudot siitä ku vittu hän on koht myöhässä :mad: Herra ajaa autolla tästä sen 10 min töihin maksimissaa. Ni eipä se kauheesti myöhästy jos seiskalta alkaa työt. Mut huutaa pitää silti o_O Siis mä oikeen haaveilen siitä et saisin edes joskus sellasen tosi romanttisen aamu herätyksen :p Mut bläääh.... Sellaista ei tääl tapahdu ku on tollane kooma mies :sad001

Noh, kyl olis uni maistunu kans aamulla, mut likka heräs seiskalta ku oli unohtunu laittaa pimennysverho alas, ni eihän sillon kuulu enää nukkuu kun aurinko paistaa.. :wink Sit se herttasena viel tokas mulle et " kylläpäs sulla on väsyneen näköset silmät!" Jaaa, no mistähän kummasta se johtuis!! :grin No tulipa tos sit käytyä salilla, ja koht pitäs mennä peseen ja punaan autoo ku lähtee ehkä vaihtoon tällä viikolla.. Et kylhän täs hommaa taas ois.. Kyl mä niin ootan et pääsen noille viikoille ja suon kans itelleni tollasseita rötväily päiviä ettei tartte sängystä nousta, töllö ja kone vaan viereen ja safkaa ni mikäs sen parempaa! :rolleyes: Jotenkin sitä ei viel nyt itellensä anna lupaa moiseen, kai sitä aattelee et ku hommaa on ja pitäs täs vaihees kuitenkin olla aika tikissä niin ne hommat täytyy jaksaa tehä.. o_O

surkeesti täällä...mies aamuvuorossa ja sen kello soi ekan kerran 05.15 -johon se ei herää,vaan torkuttaa kuuteen asti,mut minä kyllä herään...sen jälkeen oon hiihtäny vaan ihan zombina täällä,en oo saanu mitään aikaseks paitsi aamupalan ja kissojen kans käytiin pihalla hetki.ei siinä muuten misis,mut perjantaina pitäs olla kandi valmis.ei vaan jotenkin nyt yhtään lähde tää päivä käyntiin...:confused:

Pommiina, Mä taas tekisin niin mielelläni kaikkea ! :grin Mut tänäänki mummot käyny kyttäämässä etten vahingossakaan koske imuriin ja tiskitkin tiskattiin mun puolesta. Mä niiiiiiiiin kypsyn tähän. Odotan innolla sitä kun tää syntyy ja pääsen kaikella rakkaudella moppaamaan ! :grin Sit kuulkaa tää kämppä pääsee ihan uuteen uskoon ! :p

Takaisin