Åke, Täällä menee niin, että on omat numerot omille tädeille ja tohon numeroon ei voinu jättää edes viestiä
Sielt tuli vaan nauhotus koska seuraava puhelin aika on ja sit se katkes. Ja meil ei muutenkaan saa jätettyä viestiä. Et pitää aina soittaa sillon klo 12-13 välisenä aikana jos tarvii ottaa yhteyttä. Ja viime viikol koitin varaa pojalle neuvola aikaa ni ei taaskaan ollu puhelin aikoja vaikka niitten pitäs olla auki ma-pe
Ihmetyttää sekin et täti sano just et nyt ku meille tulee täs pitkä väli ettei nähä ni soittele... Mites mä soittelen huolia jos siel ei edes vastata ?
Edellises neuvolas oli sellanen yleinen numero ja sit oli tätien omat numerot et sai aina kiinni. En oikee ymmärrä tän paikan systeemiä
Ja mä nyt oon niin lahopää etten mä sit muista kysyy uudestaa ku sanoin tosta paperista jo viime kerral ja muistin sen tietysti vasta sitten kun kotiin tulin ja täytin duuni papereita
Kun se sano et laittaa valmiiksi. Mt meillä tais vaa mennä aika tohon syömis asian käsittelyyn taas kerran
Ei kai suhun nyt taas iske pöpö
Ei ole kiva ku just paranit siitä sun oksu taudista
Heidi, Niitä neuvojia riittää ja aina tulee olemaan sua parempia kertojia miten sun pitäs asiat tehä
Sen oon täs oman äitiyteni aikana kyllä huomannu et teit miten tahansa niin aina se on jonku mielestä väärin
Hymykuoppa, Aamu lähteny ihan hyvin käyntiin. Tosin tunsin itteni taas vaan aamulla herätyskelloksi enkä avopuolisoksi
Ukko kun pitää aina herättää ja on tosi raskasta ite herää ensin viideltä ja sitten nukkua taas pieni pätkä ja herätä kun poika mekkaloi
Tosin tänään ihme ja kumma jäppiäinen nukkui pitkään
Joten tuli ihan hyvä mieli sittenkin vaikka taas viideltä ärsytti. Ja mikä parasta poika huuteli pinniksestä, että " Äitiii rakas niiii"
En tiedä mikä lauseen yritys, mut aivan ihana