Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No joo täytyy kyl sanoo et näillä viikoilla on hemmetin hyvä et pystyy ja jaksaa touhottaa, meinaa muuten ois todella pitkä odotus, eilenki yhtäkkii vaa tajusin et hitto, vastahan maaliskuu alko ja koht se on jo loppukin, et kyl tää aika sittenkin menee eteenpäin jee!! :grin
Esikoista oottaessa mul ei muuten tapahtunu yhtää mitää ennen synnytystä, et se oli mega tylsää odottelua sen melkei 42viikkoo.. :confused:

no ei se kotiin synnytys näköjään mahdotonta oo kun just eilen luin ihan tost vau:n sivuilta jutun mis nainen oli syöksysynnyttäny toisen lapsensa kotona. Huh, ei ois kyl kiva se.. :confused:

Hyyyyyyyyi :eek: Minä haluu syöksy synnytellä kotiini ! :eek: Sitä paitsi tuolta ukoltaki lähtis vaa taju eikä siitä ois mitää apua et täällä mä sit yksin puhkisin :grin Kyllä mä vähän mietin et kuin nopee toi oikeesti tulee o_O Tää on kumminki toinen ja lyhyen ajan sisää ja paikatki nii kypsät et onks se sit jumalaton kiire sairaalaan :eek: Hitsi ku ei oo sitä maagista kristalli palloo et näkis hieman etiäpäi :p Mut kai se tän odottamisen idea on ettei voi koskaan tietää tarkallee koska tapahtuu ja mitä :grin Ellei sitten ole käynnistys tai sektio. Mut tällee normaali tilanteessa :p Ukko sano kyllä et voisin sit heti maanantaina ruveta synnyttää ni olis tämäkin sotku jo ohitse :p

Hymykuoppa, Pystyisiks sä sun miehen kaa juttelee vaikka molempien synnytys tapojen hyödyistä ja haitoista ? :) Et rauhottusko sun miehenkin mieli jos kertoisit miks alatie synnytys on esimerkiks sulle ja vauvalle parempi kuin sektio ? :) Tiiän ettet oo itte viel tietonen kumpaa haluat, mut auttaisko avoin keskustelu molemmista vaihto ehdoista sit myös sun päätöstä ? :)

Hmm.. Voi harmi :sad001 No suostuisko se juttelee jos nyt oikeen napakkaan sanoisit sille, että on puhuttava ? :) Tai lukisko se jotain esitteita esimerkiks ? Kyllähän nuo miehenki pelot on tietty huomioitava, mut jos se vaikka suostuis jos painottaisit kuinka tärkeetä se nyt olisi :) Kyl mäkin olin varma et ukko karkaa salista samantien ja kun sillon epiduraalin aikaan rääkäsin niin totesin et noni nyt se oli siin ettei varmasti jää mun kaa tänne, mut oli hienosti mukana ja autto synnytyksessä :) Kyllä se sano et pahaa teki ku muhun sattu, mut ei se voinu lähteekkää. Ja nyt olin yllättyny et ihan haluu mukaan vaik sanoin ettei tarvii tulla ku tiesin, että asia oli siitä pelottava :)

Joo eiköhän se synnytys raasta ihan jokasta miestä, tuskin kukaan sitä haluais nähdä kun toiseen sattuu eikä voi oikee mitään tehdä auttaakseen. Mut se nyt valitettavasti vaan menee niin ja siin tilantees niiltä miehiltä haetaan sitä munaa enemmän ku koskaan!! :grin

Mut muista hymykuoppa et se olet loppupeleissä sinä joka sen synnytystavan päätät, koska sinähän sen lapsen synnytät. Ettet ny missään nimessä valitse sektioo vaan sen takii et sun miehes haluais. Mun mielestä on jopa hieman itsekästä sun mieheltä haluta sitä sektioo vähän niinku ittensä takia.. o_O Tai se käsitys tosta ainakin mulle tuli..

Niin no siis mä en oo millään tavalla noihin sektio asioihin perehtyny tai mitään, mutta pointti nyt oli se että teet sen päätöksen itse etkä kenenkään painostamana tai sitä mitä joku muu haluaa. :)

Niinhän se on, mun vartalo, mun päätös. Tuntuu vaan et kaikilla on mielipide siitä mitä mun pitäis tehä...paitsi mulla.

Takaisin