Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jaa,sen lisäksi että se seksikokemus oli mitä oli,ilmeisesti miehen mielestä olin ansainnu viä huutoo ja kiroilua osakseni...siinä nukkuun mennessä hieman repesin ja olooni itkin;mies ei ees kääntyny saati et olis jollain lailla lohduttanu o_O en si voinu olla enää hermostumatta ja totesin että kiitos vaan myötätunnosta; ja samantien se sitten kiihty nollasta sataan sekunnissa...sitä vaan rupes vituttaan kun hää oli kuulemma koko päivän yrittäny kysyä mikä on ja minä vaan en sano mitään (oon sille miljoona kertaa sanonu,että mun pitää hetki saada asioita märehtiä ja puhun kun oon valmis,en vittuillakseni oo hiljaa).mä en ensinnä tykkää tosta,että tuntuu et aina kun mulla on paha olo,tilanne jotenkin vammasella tavalla kääntyy kuitenkin niin että se nyt on yhtäkkiä mies jota on mun toimesta verisesti loukattu ja pitäs alkaa pyyteleen anteeks o_O mut se kielenkäyttö :eek::confused: en mä oo tottunu tommoseen riehumiseen.en si sanonu enää yhtään mitään eikä sekään.tästäpä onkin kiva yrittää tänään puhua,kun oon viä enemmän lukossa kaiken suhteen :mad::sad001

oi mustaa makkaraa...se on niin ihanaa.mielellään viä suoraan tammelantorin kojulta :Heartred välillä on melkein koko ikänsä tampereella asuneella ikävä tämmösiä.onneks tulee käytyä kohtuu usein niin voi tämänkin epäkohdan taas korjata :)

Åke, Mulla toi jyskyttää päällä tuol alhaalla ni mun täytyy vaan välillä juosta vessaan ku tulee sellane olo et nyt on hätä. o_O Ja sit kummallisesti räplää käsil :confused: En oikein tiiä mitä se siel tekee :confused:

Ja apua ! Mä oon ihan vitun paniikissa :confused: Mul tuli yöl aika tiheeseen supistuksia ja ne oli kipeitä. Soitin sit tonne sairaalaan ja kyselin et mitä mää teen. Nyt kun on viikkoi 34+1 mä odotan kotona sitä et synnytys käynnistyy :eek: Nyt ku ne ei enää estä sitä niin mä vaan hengailen täällä näitten supistusten kanssa ja jos niistä tulee sellasia synnytys supistuksia niin sit mun pitää ottaa yhteyttä toiseen sairaalaan joka hoitaa ne synnytykset mitkä on alle 35 viikkoa. :eek: Vittu apua. Siis nytkö mun pitäs oikeesti tietää koska se synnytys muka alkaa !? :eek: Ei mulla oo mitään hajua ja mul on ihan kauhee olo ja paniikki nyt :eek: Tätä mä täs just eniten pelkäsin. Et joudun olee kotona ja ihmettele et koska se alkaa. Ja nyt viel näin ajoissa ! Mistä mä ny oikeesti tiiän koska lähtee ? Ku nytki toi lekuri sano ota lääkettä, lepää ja lämmin suihku. Entäs jos tää vauva tuleeki nopeesti ja mä lepään himas ku se päättääki syntyy ? :eek: Apua ihan oikeesti !

Hymykuoppa, Eihän tuo sinun vauvasi kovin isohko ole :) En usko että olisi vaikea synnyttää. Mut tietystihän se on sun oma päätös nyt mitä haluat tehdä :) Itse aattelin kanssa sektiota joskus, mut kun ei se alateitse synnyttäminen niin kamalaa ollutkaan niin enpä nyt edes ole toivonut sellaista.Ja tosi harmi ettei se rauhottanu nyt yhtään sun mieltäs :sad001 Olisin nii toivonu et saat asiat päässä järjestykseen kun käyt arviossa :)

No mut onko se ihan normaalii oikeesti et toi kohtu supistelee noin paljon joka päivä ? :eek: Mää en nyt enää yhtää ymmärrä :sad001 Mua vaan pelottaa kun ollaan edelleen maaliskuussa ja mun laskettu aika on toukokuus kumminki. Ja seki et toi vauva on nii pien et sehän valahtaa sieltä helposti pois :eek: Oon kumminki jo yhen saanu ja paikat nii valmiit. Vitsi miten stressaavaa. Toivoin et tää olo tulis sit sen rv 38 jälkeen eikä jo nyt :sad001

Ei täs muuten mitää mut ku se eri sairaala sählinkikin jännittää o_O pysyis vielä ens viikkoon ni ei tarvis tota sairaalaa miettiä ! :smiley-angelic001 Soitin taas äippäpolille ja kyselin tyhmiä :oops:

no hui cranberry; ja hymykuoppalle myös jaksamisia.

nyt alko hieman hirvittään kun itelläkin just menee se 30viikkoo rikki.tällä muksulla ei nimittäin oo varaa syntyä etuajassa,jos mielin valmistua ikinä :eek:

meillä oli varmaan joku haavojennuolemisilta,ei paljon puhuttu muttei tapeltukaan.aika plää.

No kylläpäs tääl on ollu häppeninkiä! Oonkohan jotenkin pimee,mut mä jotenkin ootan tota vaihetta ku Cranberrylla ja hymykuopal et oikeesti rupee tapahtuun jotain, mä ennemmin vaik kärsisin ja stressaisin kun vaan tietäisin et jes, koht tää paska on ohi! Tää vaihe mikä nyt on ni on vaan niin helvetin ykstoikkosta ja tylsää.. o_O Mahtaakohan ny mun sanomiset tulla viel kostautuun.. :grin
Tänään kyl jumpas rupes vähän toi alavatta kipuileen, mitä sit lieneekään mut luulenpa et rupee pikkuhiljaa antaan merkkejä siitä et pitää alkaa ottaa vähän iisimmin, kun melko täysillä tullu vedettyä edelleen..

No mäki haluisin sillee et tapahtuu, mut jotenki ei viel :grin Mä ootin et tää kriisi iskee oikeesti myöhemmi. Ekan kaa oli niin rauhalliset tunnelmat loppuun saakka. Nyt mä panikoin et tää syntyy kotii :grin Onneks tuo puhelu rauhotti ja sovittiin et saan soittaa kätilölle heti jos tulee supistuksista epävarmat tunnelmat :grin:oops: Ei ole hyvä tämä kyllä yhtään. Tää viikko viel poika hoidos ja sit mäkin palaudun tähän normaali elämään. Et sit saa kyl tulla jos on tullaksee oikeesti :p Mua vaan nii järkyttää et viimeks painoin duunia viel näillä viikoilla ! :eek: Tuli tää synnytys vaa jotenki ny täysin vasten kasvoja :oops:

Pommiina, Ymmärrän kyl et sä oot kyllästyny tohon ku tuntuu et mitään ei tapahu :grin Ja oon mä niin kade ku säki teet remppaa ja touhotat kaikenlaista :grin Mäkin nii haluisin jumppailla :grin

Takaisin