heidi79
Näppärä viestien naputtelija
jaa,sen lisäksi että se seksikokemus oli mitä oli,ilmeisesti miehen mielestä olin ansainnu viä huutoo ja kiroilua osakseni...siinä nukkuun mennessä hieman repesin ja olooni itkin;mies ei ees kääntyny saati et olis jollain lailla lohduttanu en si voinu olla enää hermostumatta ja totesin että kiitos vaan myötätunnosta; ja samantien se sitten kiihty nollasta sataan sekunnissa...sitä vaan rupes vituttaan kun hää oli kuulemma koko päivän yrittäny kysyä mikä on ja minä vaan en sano mitään (oon sille miljoona kertaa sanonu,että mun pitää hetki saada asioita märehtiä ja puhun kun oon valmis,en vittuillakseni oo hiljaa).mä en ensinnä tykkää tosta,että tuntuu et aina kun mulla on paha olo,tilanne jotenkin vammasella tavalla kääntyy kuitenkin niin että se nyt on yhtäkkiä mies jota on mun toimesta verisesti loukattu ja pitäs alkaa pyyteleen anteeks mut se kielenkäyttö en mä oo tottunu tommoseen riehumiseen.en si sanonu enää yhtään mitään eikä sekään.tästäpä onkin kiva yrittää tänään puhua,kun oon viä enemmän lukossa kaiken suhteen