Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo hiljasta on ollu. Mulla on ainakin aivokapasiteetti 0 tänään, joten ei oo oikeen mitään kirjoteltavaa. Kunhan oon vaan möllötelly kotona koko päivän. Toivottavasti huomenna ois vähän enemmän virtaa.

joo anoppi siis nimenomaan erikseen soitti et kai oon huomannu ja pitää hakee jne.eikö niinkun järki sano,ettei kukaan palkkaa vakivirkaan maha pystyssä olevaa hakijaa?!?!kai se on kovasti sitä mieltä,et mun olis kans syytä mennä töihin ja ottaa vastuu perheen raha-asioista kun tässä opintotuettomana opiskelijana vaan loisin...koko ajan jaksaa kysellä oonko hakenu ja oonko tehny sijaisuuksia ja koska äitiysraha alkaa jne.ihan helvetin ärsyttävää.

verenvuoto on onneks loppu mutta edelleen kipuilee,kiva käydä se 20x päivässä kusella sit :confused: au...

selkäsärky ei helpota ja koska tää on tuttu vaiva,tiän ettei tää tästä ihan hetkeen lähekään.odotettavissa useempi päivä ankkakävelyä.jee.

On kyllä aika ihmeellistä toimintaa sun anopilta heidi. En ihan ymmärrä. Onneks mun anoppi pitää nokkansa erossa meiän asioista.

Hymykuoppa, Mullaki oli eilen toi sama ettei vaa aivot toiminu ja en edes jaksanu lueskella mitää juttuja täältä :confused:

Niin ja tosiaan veti viel vähän hiljaseks tää jätti sota mikä oli himassa. Mut pienen päästelyn ja raivoomisen jälkeen asiat taas korjaantui :) Kai tää tilanne vaan kiehuu kummallaki niin pahasti nupissa. Me vähän siivoiltiin yhdessä ja sit katteltiin illalla kaks leffaa :p Ja mentiin ajois nukkuu ! Tosin mä en sit nukkunu ku tuo vauva mekasti. Ja ihan oikeesti vitun friikiltä tuntuu ku vauva potkasee suoraan mun käteen oman jalkansa et melkeen kun pitäisin sen jalasta kiinni :eek: Nyt on onneks ihan hyvä mieli. Tosin tänään sinne neuvolaan pitäs mennä ja jotenkin jo valmiiks raivostuttaa se ! :mad:

Ja mikä parasta ! Sain seksiiiiiääää :p Ja ukko tuli viemään mua neuvolaan niin voi nams sen työhousut :p Sanoin et sen pitää ottaa ne illaks kotio mukaa :wink Katteli ihan ihmeissään :oops::grin

Voi jumalauta tuo neuvola ! Olin siellä TUNNIN. Tapeltiin koko tunti vaan mun painosta ja syömisestä :mad: Mun pitää alkaa nyt pitämään ruokapäiväkirjaa ja mun pitää nyt joka ikinen päivä syödä kaks lämmintä ateriaa. Mun paino oli tippunu viime käynnistä hurjat 800 grammaa niin nyt mulla on selkeesti ONGELMA :mad: Jumalauta oon just todennu et syön melkee koko ajan jotakin niin miten helvetis mul voi olla joku vitun ongelma ? En todellakaan laihduttas tahalleen. Mä oon tosi tyytyväinen mun kroppaan ja mä ymmärrän raskauskilot täysin. Mut toi täti ei vaan vittu usko. :mad: Mä en tajuu miks mun paino ei oo noussu kun sen pari kiloa, mut ei kai siitä haittaa oo jos vauva on terve ja normaalin painonen ? o_O Mä en vaan tajua miks mun pitäs ahtaa itteeni kilo tolkulla ruokaa jos nyt syön sopivasti ja vauvalla kaikki hyvin ? Voisko joku valasta missä täs ny on vika ? :confused:

Mua eniten vaan potuttaa se et se ei niin ku usko mua missään asioissa. Et vaikka kuinka sanon ja sanon ni ei. Ja se alku raskauden laihtuminenki on mun mielestä ollu täys mysteeri koska mä en ite edes huomannu ku sii vaihees et housut alko pyörii jalas ja ukko alko kyselee. Et kun mun syöminen on kumminki ollu koko ajan täysin normaalia. Ja sit se et nyt ku oon raskaana syön aamupalankin mitä en normaalisti tykkää tehä vaik se onki se päivän tärkein ateria. Et mä oon vaihtanu oikeesti siihen et syön paljon tasasemmin ja muuta koska tiedän et se on vauvan parhaaksi. Ja oon tän sanonu monesti, mut se vaan väittää et mul on hirvee ongelma. Ottaa ihan sikana kuulaan kyl o_O

Ymmärrän kyllä että vituttaa ja turhauttaa tollanen täti :/ Itteenikin varmasti vituttais. Tai mä oisin kyllä vaihtanu tätiä jo kauan sitten jos olisin sun tilanteessa...mä oon niin äkkipikanen.

Täällä Tampereella ainakin varataan alueittain ite noi neuvola-ajat ja ei oo erikseen mitään ajanvarausnumeroo vaan asioidaan suoraan neuvolatädin kanssa eli ite googlettelisin viereisen alueen neuvolatädin numeroo ja soittelisin suoraan sille.

No mut ku mun paino on ollu nousus kumminkin. Ja olin siel sairaalassaki ne muutamat päivät niin en ihmettele vaik senki takii hieman laskus :confused: Mul oli meinaa siel sairaalas melkee koko ajan nälkä vaik söin sairaalan ruuat o_O Ja tänki mä sanoin sille. Mua vaan ottaa patti ettei toi ollenkaa toimi. Must ois kiva jutella vaik synnytyksestä tai muista tälläsistä jutuista mitä normaalistiki käydään läpi. En mä ny kaikkee muista vaikka onki lyhyt aika edellisestä o_O

Takaisin