Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
EI NÄKÖJÄÄN ! :sad001 Me sovittiin ku pääsin sairaalasta et ukko ei hiihtelis missää nyt parina viikonloppuna ku on tää tilanne. Ja sit myös sen takia ku rahat on aika vähissä ni ois hyvä malttaa olla. Niin tänäänki piti tehä hyvää ruokaa ja kattella leffaa. Mut koko päivän ollu sellane kutina et tää ilta ei mee niin o_O No ukkopa sit äsken ilmoitti et joo hän lähtee nyt moikka. :mad: Oon koko viikon koittanu toitottaa miten mua masentaa tää makaaminen ja kotona oleminen ja kaipaisin jotain piristävää.. Mut joo ei.. Ei sitten voi olla ees yhtä kivaa iltaa viikossa :sad001 Huomaa taas et tää on mun juttu ku hän saa tehä mitä haluu :sad001 Kyllä mäkin haluisin ulos ja nähdä kavereita. Käydä ees jossain vittu kahvilla, mut ei nyt oo voimii ja ei edes uskalla lähteä mihkää ja paras tuo ukko ei edes antais mun lähtee mihkää ! :sad001

No just joo!! Siis voi helvetti mikä paskiainen, suoraan sanottuna!! Mä en tajuu tollasta, en kertakaikkiaan! Miten se voikin olla noin saatanan itsekäs ja välinpitämätön! Kyllä sais äijä pikkuhiljaa ruveta kasvaan aikuiseks!! :mad:

Siis joo mä ymmärrän sen et silläkin sieppaa tää mun olo, mut sen pitäs olla piristävä ja kannustava ja tukee mua eikä vaan aattella et nyt ku mua ottaa päähän niin mähän teen mitä haluun

Sen mäkin ymmärrän, mut toi sen tyyli käsitellä ja purkaa sitä on täysin väärä ja lapsellinen!! Mä en käsitä et miten se ei voi tajuta ja ymmärtää sitä että tollasessa tilanteessa kuuluu olla rakkaan tukena ja kaikin mahdollisin keinoin koittaa auttaa toista! Mut EI! Tää vaa raivoo ja kiukuttelee sekä painaa tuol meneen tuli perseen alla kavereiden kans! Siis niin raivostuttavaa tollanen.. :mad:

No siltä on näköjään ihan turha yrittää saada mitään ymmärrystä, niin monesti se on täs nähty! Siis onneks sul ei oo enään pitkää odotusta jäljellä, niin kohta olo helpottaa! Sä oot onneks sinnikäs muija ja pystyt kärvisteleen nää viimeset hetket vaik ukkos tollanen mulkero onkin! Ja hei onhan sulla meijät täällä, tsempataan toisiamme parhaan mukaan ja mikä parasta! RAIVOTAAN yhdessä!! :grin

Jep ! :grin Onneks mä pyörin tääl foorumil meinaan toi ukko ois kuristettu ja hakattu aika moneen kertaan :grin Mahtavaa ku voi kaikki paineet purkaa varsinkin kun on ollu näin hankalaa:) Kyllä mä tolle ukolle sanoi ennen kun se lähti et vittu hypin noissa portaissa niiiiiin et tää vauva lähtee tänään tulemaan et saatana mäkin haluun vetää pään täytee ja keuhkot turruttaa tupakalla :grin Mulle meinaan riiittäää tää perkeleen raskaus !! :mad:

Siis WHAT, onko täällä joku nyt suhteessa, jossa mies ei päästä naista lähtemään mihin haluaa?? Tää on se yks asia, mitä en oo ikinä voinu ymmärtää. Sellainen ei ole normaalia parisuhdetta eikä missään kohtaa hyväksyttävää. AIkuinen ihminen päättää itse menoistaan eikä ole kenenkään holhouksessa! Tuollaiseen ei IKINÄ saa alentua, mies tulee käyttämään sitä ikuisesti hyväkseen! On järkyttävää, miten nykypäivänäkin joku äijä vois kuvitella omistavansa naisen tuolla tavalla.

Tulipa paasaus... joo onhan joissain tapauksissa ehkä neuvottelun paikka (kuten parin viikon yksin tehdyissä ulkomaanlomissa tms :D) tai naisen ollessa raskaana, mutta yleisellä tasolla miehellä ei ole pienintäkään oikeutta estää naista lähtemästä edes sinne baariin, saati kaverin luo kahville.
Oon vaan muutaman kaverin kohdalla seurannut tuollaista sairasta suhdetta, kamalaa katsottavaa kun nainen alistuu suorastaan oman kotinsa vangiksi eikä mistään kahdenkeskisestä tekemisestä kaveriensa kanssa voi edes haaveilla... Toivottavasti tilanteet täällä ei kuitenkaan olis niin pahoja!

Niin siis olin viime viikonloppuna sairaalassa kun meidän vauva meinas syntyä. Nyt joudun makaamaan kaksi viikkoa ja en saa tehdä mitään. Ja vaikka kovasti haluaisin niin en kyllä pääsekkään täältä mihkään koska tuo pauka pää ei edes antais mennä. Ollaan sovittu et hänkin on kotona tän tilanteen takia, mut no joo eipä se nyt niin mennytkään.

Ja tänään kyllä totesin et tarviin siihen haju raon. Mä en enää jaksa tätä paskaa. Yöllä taas hirveä sota kun herra tuli kotiin ja olin tyhmä idiootti taas kerran.

Miu88, Heh, joo kyl siitä ehkä vähän pitää mainita jos ulkomaille meinaa pariks viikoks lähtee.. :grin

Cranberry, Hajurako ei varmaankaan oo huono idea. Mikäs tilanne teil sit yöllä oli? o_O

No mul oli särkyi mut herra tuli silti pikkasen ennen neljää himaan. Sit mä olin jo nii väsyny ku en kunnol saanu nukuttua ni en vaan ois halunnu alkaa tappelee mistää. Niin silläpä meni sit hermo et miks en sinne lääkäriin soita kun mä vaan halusin nukkua. Olin taas vauvan tappajaa ja se vaan huus mulle. Eikä sillä oo kuulema mulle mitään hyvää sanottavaa eikä sitä kiinnosta edes sanoa mulle mitään hyvää. Et tällästä kivaa paskaa. Joten totesin et mä en jaksa yrittää enää. Yksin se on kovin hankalaa ja oman itteni ja vauvan takii olis parempi ettei olis tollasta lisä stressiä

Mä mietin ihan samaa kun åke, et voisko joku kaveri tehä palveluksen ja tulla hakeen sut hetkeks pois kotoa Cranberry? Se vois tehä teille molemmille hyvää...

mä tuun suoraan valittaan...alan saada taas tästä olotilasta ihan tarpeekseni.siis sen kerran kun tässä tilassa olis jotain seksijuttuja silleen et kumpaakin huvittas ja jaksais jne,niin voin kertoo et turhauttaa aivan ääripaljon että saan siitä sitten vaan selkäsäryn ja verenvuotoo...:mad::sad001 ei ihan tässä tilassa riitä se että miestä pitää hyvänä ja sitten suorilta sisään...aivan yhtä tyhjän kanssa ja tää jälkitila viä päälle.et vittu jee.ottaa viä vähän enemmän päähän kun toinen vaan viheltelee tyytyväisenä.no olihan se ihan jees et toisella meistä oli kivaa...oon jotenkin tosi huono siinä ite tilanteessa sanoon mitään,ja kun tulee se tunne etten ala mitään ittelleni kerjäämään jos toinen ei itte tajua.ny oon si ihan kiukkunen ja itkunen ja miestä vituttaa jo kattella.kiva päivä tulossa.raivosiivosin tossa jo 2h.autto varmaan selkäkipuun,not...

ja kurjuuteni maksimoi miehen äitin soittama puhelu...oli nähny lehessä ilmotuksen virasta,mun unelmapaikkaan.juuri sillon kun on ihan turha tehä työhakemuksia...ei taida olla mitään mahiksia,raskaana ja vasta valmistumassa;tässä kylässä kun ei vakipaikkoja tuu kun ääriharvoin auki.ja toi koulu olis ihan unelma.ja kilsan päässä.paska

Muokattu viimeksi:
Niin noh mun kaverit ketkä on täs lähel ni toinen onpi töis ja toinen on porvoon reissulla :sad001Ja yks potee krapulaansa eikä tänää jaksa nähä. Juttelin yöl kyl tän mun parhaan kaverin kans vaik oli reissun pääl ja se piristi mua. Mua ärsyttää et just tää viikko on ollu sillee et kukaa ei oo päässy käymää:sad001

Takaisin