Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu hikka on vauvan hengitys harjoitteluu :) Mut mä huolestuin siitä justii et vasta sen kortisonin jälkee alkanu tuntumaan et oikeesti miten pieni se nyt onkaa jos tulis :sad001 Ei se extra kipiä oo, mut jomottaaa o_O

Varmaan se johtuu just siitä että kortisoni rupee kehittään niitä keuhkoja niin hikkakin siinä sivussa lisääntyy.

Jaa että tuuletettu on mut sit kaikki kääntykin perseelleen, niin tyypillistä. :grin No en kyl kans voi tuuletella ku yritän epätoivosesti siivoilla eikä kiinnostas pätkääkään, miten must tuntuu et kaikki muut osaa pitää kotinsa siistinä ja aina ku menee kylään nii on ihan viimesen päälle! Vaik nyt saisinkin paikat siistiks niin sen tietää et pikku hiljaa alkaa taas tavarat kasaantuun väärille paikoille ja kohta kämppä on jälleen ihan päin persettä!! Niin helvetin turhauttavaa!! :mad:
Vein välissä koirat tohon mettään juokseen niin oli kyl ihana kattella ku toisilla jo niin kevättä rinnassa ja painoivat meneen oikeen sydämensä kyllyydestä, paitsi toi meijän yks lihapulla joka aina näin talvisin kerää ilmeisesti vähä varastoo.. :grin Mut jokatapaukses, kyl kateeks kävi, saispa sitä iteki taas tollast elämän iloo ja virtaa.. :oops:

Pommiina, meillä ei oo ikinä kämppä viimesenpäälle. Jos ei muuta niin ainakin on tiskit tiskaamatta ja yleensä sen lisäks vielä kaikki miehen pyykit ympäri kämppää... Et oo siis ainoo, jonka kämppä ei pysy tiptop!

Mäki haluisin olla tiptop ihminen! Nautin suunnattomasti siitä et tavarat on järjestyksessä ja on putipuhdasta, tosin mä veikkaan et toi ukko ei kestäis mua jos olisin sellanen himosiivooja joka ei muuta tekiskää ja kesken leffaillankin alkais järkyttyneenä peseen ikkunoita kun löytää yhen tahran.. :grin Mut sellanen kultainen keskitie olis jees. Oon miettinykki monesti et hitto ois paljo helpompaa ku asuis sellases sopivas kerrostalokämpäs mis ei olis niin hemmetisti sitä siivottavaa ja ois paljo nopeempi siivotakkin pienempi tila, mut koitappa ny si asua sievässä kerrostalokämpässä ku perheessä on kaikenkaikkiaan koht 12henkee.. :grin Et kyl tän katraan kans maalla asuminen on ihan ainoo vaihtoehto.. ;)

Lääkäri vois antaa mullekki vaa sellasen määräyksen et missään nimessä et saa siivota!! Urheilla kyl voi yms... :grin

Noh, kyl toi remppakin tätä siivousintoo laskee, ku joutuu väkisinki pitään tavaroita vääris paikois.. Eiköhän tää tästä ku saa ton alakerran valmiiks ja oman makkarin takasin, niin pääsee sinne sit sisustaan vauvalle mestaa.. :)

Jep tuo remontti aina vähän masentaa :p Meidän pesän rakennus on tunnetusti aivan kesken :grin Ehkä toi huone valmistuu sit joskus kesäl :rolleyes:

Meidän poika on ihan hulluna mopoihin ! Se vaan puhuu moposta ja haluu koko ajan mopon kyytiin :grin Siis pitääks mun oikeesti kohta käydä hakee tolle 1,5 weelle mopo et se rauhottuu ? :p Heräs päikkäreiltä ni pitäs vaan taas mennä mopoo kattoo :p

eipä oo täälläkään kämppä tiptop...tää kevätaurinko on viä paha,kun ihan kaikki paska näkyy.ja sitähän riittää,kun kissat vaihtaa karvaa...oon ihan pahalla tuulella kun on niin sotkusta muttei jaksais alkaa siivoon.äh.voi prkl.:mad:

tonne kevätaurinkoon olis myös ihana lähtee tekeen asioita; pyörälenkille,vaeltaan,geokätköileen...paitsi et ainiin,voin kävellä sen ehkä pari kilsaa ilman liitoskipuja :sad001:mad: anti olla si,makaan sohvalla,syön karkkia ja lihon.

Takaisin