Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenia kaikille :)

Vointi on ihan ok. Yö oli vaan rankka ja nyt väsyttää. Suihku onneksi piristi mua aika runsaasti ja se et on omat kotoset vaatteet päällä ja ei oo noita sairaala kamppeita :) Yöllä oottelin uutta lääkettä supistusten kanssa siihen yhteen asti jonka jälkeen onneksi helpotti taas olo. Mut sit meitin masu asukki oli hyvin vauhdikkaalla tuulella ja ei antanu mun ollenkaan nukkua :) Siihenki varmaa vaikutti tää mun stressi kun ei millää halunnu rauhoittua. Lääkkeen jälkee nukahin ihan hyvin, mut sit oli pientä heräilyä hetken välein. Enkä mä sit enää neljän aikaa viittiny nukahtamis lääkettä ees pyytää ku oisin kuorsannu sit koko päivän :grin Otan mielummin päivä unia kun en kumminkaa saa sängystä mihkää liikkua ja tosiaan aamupala on kohta ja vauvaa kuunnellaan taas aamusta :) Toisen piikin saan vauvan keuhkoille viiden aikaan. Jos kaikki menee hyvin niin voin jopa päästä kotiin. Mut nyt on kyllä niin voimaton olo, että ei haittaa vaikka makaisin täällä huomiseen :) Yö hoitaja oli tosi mukava ja sai mut rauhottumaan aika hyvin :) Ja sanoi et nyt kun on vielä vessa ja suihkulupa niin tilannne ei ole pahin. Joten vielä on toivoo et kaikki menee hyvn ja pääsen kotiin :)

Kova koti ikävä on ja haluisin ukolle soittaa, mut en viiti sitä viel herättää et seki saa kunnolla levättyä. Harmi vaan et sil on tänää synttärit ja ne vietetään ny tällee sairaala tunnelmissa :):sad001

Tosin tänne on änkeemässä helvetti kaikki kylään ja en tiedä haluunko tänne ketään käymään ! Tottakai poika ja ukko ois ihana nähä. Mut ukon isä siis se ihuna alkkis ois änkeemässä tänne (Juu ei kiitos ! ) :angry2 Oma äitee haluis tietenkin tulla ja tunnen velvoitteen et sen pitää tyttöönsä päästä kattoo. Ja rakkaimman ystäväni voisin tänne viel päästää, mut herran jestas ku kaikki kummin kaimat olis tulossa :confused: Miks ne haluu tulla kattoo puol kuollutta akkaa joka ei saa mennä kuin suihkuu ? :confused:

JA PERKELE MÄ HALUUN KAHVIA !!!! :smiley-angry016

Cranberry, No hyvä että tilanne on toistaseks parempi, oli heti herättyäni pakko tulla kyselemään että et kai vaan oo joutunu lähtee synnyttelee! :) Ööh, no joo kuulostaa kyl aika rasittavalta jos sielt on karsee kööri änkeemäs sinne, luulis ny et porukka ymmärtäis ensiks kysyä että haluatko sinne vieraita.. o_O

Niiin ku ekaks törkeet silmä pussit ja mul on luomis katkenneet verisuonet täst itkemisest, tukka pystys ku ei käyny mieleskää sanoo ukolle et tuo fööni ja vaha mukana. Et todellakaan oo pirteimmilläni täällä :grin Pitää varmaa sanoo et lääkäri määräs et ei vieraita et pääsee turhukkeista eroon. En jaksa jos tääl joku tunnin välein :confused:

Hoitaja kävi ja toi aamupalaa ja pakko kyl ihmetellä miten sairaala ruuil elää :eek: Mä en oo suursyömäri, mut köyhät on ateriat :p Onneks sain kahvia. Ei tosin parasta, mut voisin silti santsi kupin haluta :grin Ja vauvaa kuunnellaan kun oon saanu syötyä tässä ja kätilökin kävi moikkaamassa :) Ihan mukavat on fiilikset kyl nyt :)

Hei toihan on hyvä! Tuskin ne lääkärin määräystä uhmaa! :wink Joo ei ne järin massiivisia ne annokset siel oo, mut ilmeisesti sen kokosia et niillä pitäs elää.. :grin

Sit ku mä oon vähän nirso muuutenkii kun en noista jugurteista tai viileistä välitä ni on vähä köyhää :grin

Vaavin käyrä on hyvä ja supistukset onneks vähentyny. Yks voimakas supistus tuli kuuntelun aikana :) Jeij ! :p

Vittu ku mä täält lähen ni haen jotai ällö kamalaa mättöö :grin Pakko saada parin päivän rasva annos äkkiä takas :p Ukko vois kyl tuoda jotain salanameja kun tulee käymään :oops: Makiaa tekis himmeesti mieli :p Eilen onneks oli itellä laukussa limpparia et sain sillä olon paremmaks illal :grin Huomaa kyl et kauhee makea riippuvuus iskee ja kahvi heti ku on pitempää ilman o_O Vitsit röökikin tekis terää kyl ny :grin:oops:

Mut hei mites teillä sujuupi ? :)

Mä vedin kans eilen mättösafkaa, kunnon tulista pitsaa njam! :p Kauheesti tekis mieli kinder munia! Se on kans jotain niin hyvää! Eipä tääl mitää ihmeellistä, kauheesti ois tekemistä mut ei osaa päättää et mitä tekis, joten joutuu varmaa viettää tänää lepopäivän. :grin No ei sillä, enpä mä malttanu levätä sit eilenkään, ja ois kiva antaa näille kintuille vähä rauhaa ku turpoon ny niin herkästi.

Huijui :sad001 Ukko kävi moikkaamas. Ei näyttäny kovin hyvin voivalta ja kyllä tuli paha mieli ja itkettää hirveesti :sad001 Miks mää en oo osannu ottaa rauhallisesti ja nyt oon tääl ? :sad010 Sille tulee kamala työ stressi viel jos joutuu olee pois ku saan varmaan lepo käskyn vaan ja yksin en pärjää kotona sit pojan kans :sad010Tää on ihan kamalaa. On nii syyllinen olo :sad001

Mäkin haluuuuun kinder munia ! Oi ne on niiiin nam :p

No kyllä se ymmärtää, mut näytti niin kamalan huonolta ja väitti et mikää ei oo, mut kylhän mä nään et joku on :sad001 Vitsi mua surettaa niin kamalasti ! :sad010

Joo kyl mäki luulen että mies on huolissaan! Ja mistä sitäkään tietää josko se potis vähän syyllisyyttä siitä kun on ollu niin paskamainen sua kohtaan, ja valittanu kun et oo mitään tehny.. Turhaan sä ittees soimaat, kylhän sä oot levänny, mitä ny välil käyny kävelemässä mut jos sä makaisit 24/7 sohvalla ni johan siitäki tulis makuuhaavoja! Ja sit vielä se että MIKÄÄN TYÖ ei mene äidin ja vauvan hyvinvoinnin edelle! Kyllä ne porukat siel duunissaki ymmärtää ja jollei ymmärrä niin se on niiden henkilökohtanen helvettinsä ja haistakoot pitkät. Että näin kärkkäästi sanottuna. :grin

Silti tuntuu itestä pahalta :sad001 Ja oon kyllä samaa mieltä tosta työ asiasta, mut ukon duunis ollaan niin tarkkoja poissa oloista et saa nähä mikä hälin tulee töissä asiasta:confused: Ja mäki sain lisä ressiä ku se vitun työnjohtaja meillä oli vetäny hirveet pultit kun en mee tekee vikoja vuoroja !:angry4 Niin pitäskö mun nyt vittu olla töissä ku tääl mää hengaan sairaalassa :mad: Että ottaa idiootit niin paljon päähän ! :mad:

Takaisin