CranberryLips
Piirimestaruustason postaaja
No kotosal tosiaan kun olin niin alkoi eka selkä ja masu säryillä. Kävin toistamisee suihkus jos olo helpottus niin ku puin pöksyi jalkaa katoin vaa et mitä ihmettä.Lattialle tippunu jotain nestettä ja sit katoin nilkkaan ni siinäki pisaroita. Menin ihan mukavaan paniikkiin ja ukko sit rauhoteli et sain soitettuu lääkäriin. No pyys tarkistuksee ettei vaa oo lapsi vettä. No me sit viel juotiin kahvia kotona ja koitin syödä jotain ja laitoin pojan kamat valmiiks et pääsee mummille leikkii. En mä pakannu mitään mukaa ku aattelin et käydää ja tullaan takasin kotiin. Noh sairaalas kuunneltiin vauvan sydän äänii ja ne oli ihan hyvät, mut voimakkaita supistuksia sit tullu paljon. Noo sit lääkäri tuli tutkimaan ultralla ja sit tehtiin sisä tutkimus. Ja neste ei ollu lapsi vettä, mutta paikat on pehmentyny ja mahaa ku lääkäri paino niin pituus lyheni nii hurjasti et ei saa lähtee kotiin. Sain nyt kortisoni piikin vauvan keuhkoille ja oon syöny 4 supistuksia alentavaa lääkettä. Oon tääl ainakin maanantaihin ja mulla on lupa käydä vessassa ja suihkussa. Muuten en saa liikkua