Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kotosal tosiaan kun olin niin alkoi eka selkä ja masu säryillä. Kävin toistamisee suihkus jos olo helpottus niin ku puin pöksyi jalkaa katoin vaa et mitä ihmettä.Lattialle tippunu jotain nestettä ja sit katoin nilkkaan ni siinäki pisaroita. Menin ihan mukavaan paniikkiin ja ukko sit rauhoteli et sain soitettuu lääkäriin. No pyys tarkistuksee ettei vaa oo lapsi vettä. No me sit viel juotiin kahvia kotona ja koitin syödä jotain ja laitoin pojan kamat valmiiks et pääsee mummille leikkii. En mä pakannu mitään mukaa ku aattelin et käydää ja tullaan takasin kotiin. Noh sairaalas kuunneltiin vauvan sydän äänii ja ne oli ihan hyvät, mut voimakkaita supistuksia sit tullu paljon. Noo sit lääkäri tuli tutkimaan ultralla ja sit tehtiin sisä tutkimus. Ja neste ei ollu lapsi vettä, mutta paikat on pehmentyny ja mahaa ku lääkäri paino niin pituus lyheni nii hurjasti et ei saa lähtee kotiin. Sain nyt kortisoni piikin vauvan keuhkoille ja oon syöny 4 supistuksia alentavaa lääkettä. Oon tääl ainakin maanantaihin ja mulla on lupa käydä vessassa ja suihkussa. Muuten en saa liikkua

Huhhuh, rankkaa luettavaa! Koita nyt sit saada vaan levättyä niin että pääsisit maanantaina vielä kotiin. Hyvä että vauvalla on kuitenkin kaikki edelleen hyvin!

Joo ymmärrän ettei siellä sairaalassa oo varmasti kiva makoilla yksinään mutta onneks saat sentään olla oman huoneen rauhassa. Harmittaa kyllä sun puolesta, mutta toi on nyt teidän molempien parhaaks!

Mut ku mä en osaa vaa olla. Häärään tääl vaik perjaattees ei voi ees häärätä mitää, mut sähellän silti. Mut täytyy varmaa köyttää sänkyyn kii et osaisin olla paikoillaan ! :grin

Pakkopaita vois olla nyt hyvä. Lepää nyt vaan ja koita olla hääräilemättä mitään. Sun vauva tarvii sitä että lepäät!

Niiiiiiin määä tiedän... Toi kätilö ku laitto kortisooni piikin ni sano mulle vaa koko ajan et nyt aattelet sitä vauvaa et sä kestät tän kivun vauvan takii. Ja täytyy muuten sanoo et on kankku kipiä. Se pistos tuntu tooooosi pitkältä ja ny vihloo kankkuun aika hyvin. Ja hui huomen pitäs toinen ottaa :confused: Noh vauvan parhaaks tääl ollaa ja koitetaan selvii. Toivottavasti pääsen maanantaina kotii ja kaikki on hyvin :smiley-angelic001

Oi helvetti! Katoin voice of finlandia niin täälhän on jo ehtiny tapahtuun! Nyt Cranberry otat ihan iisisti siellä ja vaikkei siel kivaa ookkaan niin se on nyt teijän molempien parhaaks. Paljon tsemppiä myös täältä! :Heartred

Kiitos Pommiina ja Åke :love2

Taas alkoi supistelut. Hoitaja kävi antaa päänsärkyyn lääkettä ja nyt pitää seurata supistuksia. Yhdeltä on tarkotus antaa uutta supistuksia rauhoittavaa lääkettä. Mutta saa nyt nähdä miten tilanne etenee. Vessa luvat on viel voimassa, mut ne kielletään jos olotila pahenee. Nyt on kyl iso pelko persees. Meinaan täältä sairaalasta lähetään sit vauhdilla sektioon toiseen sairaalaan. Voi luoja mikä yö tulossa ! :sad001

Mua rupes vähän jännittämään kun toukokuisten eka vauva synty tänään ja Cranberrykin on siellä sairaalassa ja vauva tekee tuloaan. Mun la on kuitenkin vielä huhtikuun puolella eli kai tässä nyt pitää ruveta ajatteleen että millon vaan voi ruveta tapahtumaan! Näin todelliselta ei oo synnytyksen läheneminen tuntunu vielä ikinä. Aika pelottavaa oikeestaan :/

Cranberry,Huhhuh, on sulla kyllä kamalat ja jännät paikat, ihan alko itteeki jännittään sun puolesta.. Niin paljonkos sulla ny tarkalleen niit viikkoja on?

Cranberry älä nyt vielä synnytä! Toivotaan että supistukset saadaan rauhottumaan. Hyvänkokonenhan se sun vauva on jo onneks mutta soishan sille vielä mielellään niitä masupäiviä lisää!

32+5 on nyt kasas ja pitäis pysyy mielellää sisäl sinne 35 asti. Mut nyt näyttää kyl pahasti siltä et tää vauva ei enää meinaa vaan on jo tulossao_O Onhan sillä tosiaan se 1758 grammaa painoa arvioitu, mut silti jotenkin hurjaa et nyt jo ! :eek: Voi ku tää tilanne rauhottus äkkiä ja pääsisin vaaaaaan kotiiiiiin

Voi että, kyl se aika hurjalta kuulostaa jos nyt jo meinaa tulla, toivotaan kuitenkin parasta et jaksais siel vielä pysytellä ja pääsisit kotio!

Pitäiskö tääl saada nukuttuakin ? o_O Voi voi miten on ny toivoton olo. Tiedän kyl et oon hyvin käsis, mut silti kaikki kauhistuttaa. Tiiän et jos vauva syntyy ni kaikki varmasti sujuu hyvin, mutsilti pelko on ny vallannu mielen aika pahasti :sad001 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ haluuun sen viinalle haisevan ukon tänne perkele ! :grin

Tosi harmi että joudut olemaan siellä yksin :/ Mutta voisko ne siellä sairaalassa jotenkin auttaa sitä nukahtamista jos supistukset saadaan helpottamaan?

Ai nii hymykuoppa en usko et sulla niin suurta huolen aihetta on kun sulla kumminkin ensimmäinen ja paikat varmaan visusti kiinni :) Kätilö just sano et se on nii mystistä miten toisinaan alkaa kypsymään paikat niin paljon aikaisemmin. Et kun sitäkään ei voi mitenkään ennustaa

Takaisin