Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla loppu kaikki karkit, sipsit ja suklaan syömiset ku poika synty :grin Nyt raskaus aikana on taas alkanu namit maistumaan. Mua ärsyttää ku tuo ukko juo olutta. Tekis niin kamalasti mieli hörppiä vaikka sieltä tölkistä edes ne loppu limat :p OON KAUHEE ALKKIS :p:grin:oops: Mulle menee viel tavalliset farkut muutens o_O

Cranberry, Voin vaan kuvitella!! No et sä oot ainut alkkis täs porukas! :grin

Farkku asiaa en voi oikeen kommentoida kun en käytä farkkuja muutenkaan, en ees muista koska ois viimeks jalas ollu..

Menee kaikki muut paitsi yhet korkee vyötäröiset :) Mulla meni viimeksikin nii pitkälle ku se kauhee turvotus iski. Ja sillon en enää ostanu uusia vaan ne kaks kolme viikkoo meni sit lökäreissä :p Ja noi mun farkut ei oo ees mitää hirveen matala vyötäröisiä et tosi pieni pallo maha ollu ja on nyt taas :) Mä en oo ostanu mitää äippä vaatteita kummallakaa kerralla. Kahdet imetys liivit ostin viimeks tosin nyt voi olla et uudet ostan jos imetän kun tissit on taas tälläset jumbot :grin Mut mun lantio muuttu sen verran ekan jälkee et tosi matala vyötäröiset farkut ei istu hyvin, mut se ei haittaa ku en enää muutenkaa sellasis kulkis :grin

Ja taas kerran mulla tää kiva kakka aihe, mut meidän poika haisee nyt ihan käyneelle viinille :oops::grin:confused:

Ja åke täälläkin hermostutaan pienestä :grin

Mä yllätyin ite tosi paljon kuinka pienet farkut sain itelleni ostaa alku raskaudesta. Kun mä siis tosiaan laihduin sen 15 kg niin piti käydä uusia farkkuja hakemas niin tunsin itteni taas ihanan pieneks :) Tänään iski taas masentuminen tosta masusta. On niin epäsexy olo ! :confused:

Niin ja piti vielä sanoa että älä masennu Cranberry, kohta semasu on jo poissa! Ei oo montaa viikkoa jäljellä :)

Mut ku ois niiiiiiin kiva olla välillä seksikäs ! Ei mulla mitään sellasta kriisiä ole tosta mahasta, mut olis kiva olla taas oma ittensä :) Ja mua niin piristi ku laihduin ne masennus kilot pois vihdoin ja viimein, mut enpä mä arvannu et olin raskaana ja se vei mun kilot ! Mua kyllä jännittää taas masu synnytyksen jälkeen. Oon nähny siitä unta :grin

Ja mä ymmärrän ton sun paino kriisin. Oli mullaki ekan kans :) Vaikka se kuinka luonnollista onki ni silti se kummastuttaa. Eikä sullakaan oo pitkää aikaa enään masun kans :)

Mul onollu tänää sellanen haluun vaavin miun kainaloon päivä :oops:

No mullekki sanottii viimeks et jos se nyt viel sen kolmisen viikkoa pysyy mahassa ni sit ei hätiä mitiä :) Ai niiiin.... Mähän sanoin et kalja maistuu ukolle ku on perjantai... Kiva ilta yksin taas :confused:

Siis täh, nyt täytyy kysyy et miten niin annettiin lupa syntyä viikost 35 eteenpäin? Tai siis niinku ku eiks aina sanota et vauva on ns. täysikänen viikolla 37 tai 38 sillain kehityksessä (en nyt muista kumpi viikko se oli).. Njooh, olipa taas oikeen selkeesti sanottu, mä oon niin huono tässä.. :grin

Pommiina, Mulle sanottiin siis noiden masu kipuilujen takia et kunhan nyt ainakin olis sen kolmisen viikkoa mahassa eli just tolle 35 ettei vaan sen aikasemmin tule et sen jälkeen on jo turvallisempaa :) Siis ennen aikainen on just ennen viikkoo 37 muistaakseni kans. Ei mulla siis aleta mitää käynnistelee, mut toivotaan et pysyy massussa :grin Pelottaa olla nytki himas jos tulee supistuksii ym ku ukko on baanalla :sad001 Oon koittanu ottaa rauhallisesti, mut viime yökin oli niiiiiiin rankka et huih ku jänskää koko ajan et haluuko se tulla pois ajoissa o_O Siis kyl mä vaavin kainaloon haluun, mut se on kyl nyt viel liian pieni

Kylläpä muuten nyt sit supistaa! Kovaa ja kipeesti. No pitää varmaan mennä kuumaan suihkuuna että pääsee vihdoin nukkumaan...

Takaisin